Jo tak,
Er lidt bagud med billeder og opdateringer i tråden lige for tiden.
Det kommer
Er i gang med at renovere nyt hus, så fruen mente jeg skulle have styr på mine prioriteringer
Jo tak,
Indeed...
Renovere ældre hus til nyt, er måske den korrekte tegnsætning
Det kommer Skal lige have huset færdigt så jeg ikke har fruen på nakken 24/7... Regner med jeg færdig huset indenfor 6 måneder.
Jo tak
Hans, jeg har undersøgt sagen meget og da min bil er 2.0tdi med ECU fra 2011 model så kender min funktionen..HansH skrev: ↑23. feb 2019, 19:32Nu skal det selvfølgelig ikke løbe OT i om ACC er muligt at få lavet på din 'Golf 5' .. (sætter den med vilje i anførselstegn )
... Men jeg mener at vide, at ACC også er integreret i softwaren i motorstyringen (ECU).
Og her ved jeg ikke hvilken motor og styring du er endt med / ender med i dit projekt .... men hvis det ikke er grej fra den generation hvor ACC er understøttet, så kunne jeg godt mistænke at der kunne lige en potentiel udfordring dér.
Christian... Du har så evig ret. Jeg fortjener intet andet end svovlpølen, at jeg vovede at tvivleChristianK skrev: ↑23. feb 2019, 19:56Hans, jeg har undersøgt sagen meget og da min bil er 2.0tdi med ECU fra 2011 model så kender min funktionen..
Havde det derimod været en Golf 5 benziner ville ECU'en ikke understøtte ACC
HansH skrev: ↑23. feb 2019, 20:55Christian... Du har så evig ret. Jeg fortjener intet andet end svovlpølen, at jeg vovede at tvivleChristianK skrev: ↑23. feb 2019, 19:56Hans, jeg har undersøgt sagen meget og da min bil er 2.0tdi med ECU fra 2011 model så kender min funktionen..
Havde det derimod været en Golf 5 benziner ville ECU'en ikke understøtte ACC
Gennem udveksling af XXX antal emails ved jeg jo at du er godt forberedt, og at du generelt bruger den meste af din vågne tid på dette projekt.
Jeg tror alle på vagcars, der har fulgt denne tråd, letter på låget og anerkender det mod der skal til at kaste sig ud i den opgave.
Det bliver så fedt at se den kørende!
Hvordan vil du sikre dig at radaren sidder korrekt? Jeg kører Superb 2014 som egentlig understøtter ACC men eftersom det ikke var muligt som OEM udstyr så findes der hverken gitter, holder etc. som sikrer at radar sidder korrekt og derfor er projektet strandet.ChristianK skrev: ↑21. feb 2019, 16:01Derefter skal der laves ACC og så må jeg se om jeg gider lave ny forrude så jeg kan få stort kamera der giver lane assist og skiltegenkendelse eller ej.. På nuværende tidspunkt er det DSG ombygning sat ACC der er planer om
Er slet ikke inde i Skoda, man kan man ikke mix matche lidt fra endten facelift hvis det findes eller nyere model?magre skrev: ↑24. feb 2019, 10:28Hvordan vil du sikre dig at radaren sidder korrekt? Jeg kører Superb 2014 som egentlig understøtter ACC men eftersom det ikke var muligt som OEM udstyr så findes der hverken gitter, holder etc. som sikrer at radar sidder korrekt og derfor er projektet strandet.ChristianK skrev: ↑21. feb 2019, 16:01Derefter skal der laves ACC og så må jeg se om jeg gider lave ny forrude så jeg kan få stort kamera der giver lane assist og skiltegenkendelse eller ej.. På nuværende tidspunkt er det DSG ombygning sat ACC der er planer om
3D printere kan gøre meget men store emner er sjældent muligt pga. printerens størrelse etc.
Er meget spændt på at høre dine svar, måske man kan blive inspireret!
på trods af alder og KM var min faktisk bedre end forventet - Men mine spindler og alt andet var groet fast så det måtte lade livetcarstenhjorth skrev: ↑7. mar 2019, 23:17Hej Christian.
Jeg er endelig ved at få gang i renoveringen af bagvognen, sidder og kigger brugte broer, men tænker så lige om du har din gamle endnu? Eller var den for rådden til at kunne reddes?
Hvordan tjekker man om éns skoda understøtter ACC ?
Jeg er helt enig.
Ha ha.. god pointe!
Det er ombygning fra manuel til DSG...
Ah læste forkert - kan jeg godt se nu. Kunne nu heller ikke helt få set til at passeChristianK skrev: ↑25. apr 2019, 21:26Det er ombygning fra manuel til DSG...
Næ det slet ikke så slemt som man skulle tro det hehe, hun har fået lov til at vælge farverne på væggene i vores hus som også er et lille tidsrøver projekt