Turbotrim skrev:Jacek Nowakowski skrev:Nicolai Sorensen skrev:Nå, det er vel aldrig uden problemer når man bygger projekter som dette.
Vores trykrør fra gasspjældet passer ikke på grunden vandstudsen ved frontopstillingen, så det laver vi lige om
- Vi lave det i et stykke med en blok til mapsensoren så vi håndlaver det i et stykke med 2x silicone samlinger ned til intercooleren så det har lidt at arbejde i.
Samtidig har vi taget beslutning ang indkøringen af bilen.
Det blliver FFJ styring oppe hos flemming fartstrup.
Så jeg sidder og klapper i mine små tykke hænder og glæder mig som en gal til indkøringen!
Jeg bliver mere og mere tændt på at få skiftet bremser på min også
Lyder spændende med FFJ styring og indkøring, hvorfor ikke RH?
Nu er det jo flemming der laver boksene, så det vil da altid være nr 1 IMO at bruge ham som kender boksen bedst, til at køre den ind ?!?!
Flemming kører bilen ind, selvfølgelig
Ingen andre end ham skal røre den hvis du spørger mig.
Mikkel vil ha launch, antilag, flatshift osv.
FFJ boksen er meget federe.
RH koster 6000 + moms nu, og yderligere 2500 for launch og 2500 for flatshift, og på det punkt skulle vi endda være forsøgskanin.
Når engang bilen skal ha stænger + stempler og turbo osv skal maxes mere ud, så hedder det 6000 kr igen hos RH.
Flemming boksen skaffer vi igennem en tidligere ansat hos Mikkels fars autoværksted, så vi får den BILLIGT.
Derfor er det ikke kun bedre, men også billigere at vælge FFJ, allerede inden første gang den har været forbi RH.
- plus Flemming har bang bang. Haha.
Audi RS6 V10 - Ceramic og MTM tunet
Audi Porsche avant RS2
Audi S4 B5 - TTE550S og RS drivlinje
Seat Leon 1M 4-motion HGP stage 4
- Ham der kommer herfra med mest legetøj vinder