Nu har jeg mailet lidt med Chris ang hvilken pumpe jeg skulle vælge, og på intet tidspunkt nævner han at det er benzinslangernes skyld. Dermed ikke sagt at du tager fejl, men hvis du har ret, så er du måske klar over noget producenten ikke selv er.bugs skrev:Det er på oem benzin slanger ,på 8mm slanger kan den gi til mereLionborg skrev:I følge Chris fra DeatschWerks selv kan den ikke føde 550hk ved 3 bar plus ladetryk, hvilket var grunden til jeg valgt RS4 pumpen i stedet. Men den havde jo været rigeligt til dette projekt
Audi TT - 1,8T Quattro motorprojekt +400 update d 24/03-16
Forumregler
Værkstedet - Storeprojekter > Tilføjelse til de generelle regler
Nye emner skal indholde billeder på det tidspunkt emnet oprettes
Værkstedet - Storeprojekter > Tilføjelse til de generelle regler
Nye emner skal indholde billeder på det tidspunkt emnet oprettes
- Lyn274
- Medlem
- Indlæg: 667
- Tilmeldt: 15. okt 2008, 16:19
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: København S
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
Re: Audi TT - 1,8T Quattro motorprojekt +400 update d 21/12
VW Golf 4 3,2 V6 4motion, en anelse modificeret
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 230
- Tilmeldt: 2. dec 2013, 18:39
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Audi TT - 1,8T Quattro motorprojekt +400 update d 21/12
Måske han ikke har tænkt på det, pumpen giver en del mere når den får større slanger , det har jeg målt efter benzintryk regulatoren før og efterLionborg skrev:Nu har jeg mailet lidt med Chris ang hvilken pumpe jeg skulle vælge, og på intet tidspunkt nævner han at det er benzinslangernes skyld. Dermed ikke sagt at du tager fejl, men hvis du har ret, så er du måske klar over noget producenten ikke selv er.bugs skrev:Det er på oem benzin slanger ,på 8mm slanger kan den gi til mereLionborg skrev:I følge Chris fra DeatschWerks selv kan den ikke føde 550hk ved 3 bar plus ladetryk, hvilket var grunden til jeg valgt RS4 pumpen i stedet. Men den havde jo været rigeligt til dette projekt
-
- Medlem
- Indlæg: 675
- Tilmeldt: 9. aug 2012, 13:49
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Skjern
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 38 times
Re: Audi TT - 1,8T Quattro motorprojekt +400 update d 21/12
Så kom mig og Mikkel lidt videre idag.
Der blev monteret turbo, lavet olieretur rør i hånden.
Den nye indsugning var med store AGU porte, så toppen blev portet op til AGU porte størrelse, samtidig fik vi en varme reducerings indsugningsmanifolds pakning ind af døren lige som vi var færdige med at porte
jeg har samtidig været igang med at føre alle vand og olieslanger til turboen, og ja så har vi fået maskinen i igen.
Jeg nåede at starte lidt op på forrøret inden jeg skulle hjem.
Alt i alt en ret produktiv dag
Der blev monteret turbo, lavet olieretur rør i hånden.
Den nye indsugning var med store AGU porte, så toppen blev portet op til AGU porte størrelse, samtidig fik vi en varme reducerings indsugningsmanifolds pakning ind af døren lige som vi var færdige med at porte
jeg har samtidig været igang med at føre alle vand og olieslanger til turboen, og ja så har vi fået maskinen i igen.
Jeg nåede at starte lidt op på forrøret inden jeg skulle hjem.
Alt i alt en ret produktiv dag
- Vedhæftede filer
-
- 20151229_162639.jpg (143.03 KiB) Vist 3985 gange
-
- 20151229_161916.jpg (166.96 KiB) Vist 3985 gange
-
- 20151229_161911.jpg (186.54 KiB) Vist 3985 gange
-
- 20151229_142549.jpg (155.35 KiB) Vist 3985 gange
-
- 20151229_142530.jpg (153.77 KiB) Vist 3985 gange
-
- 20151229_135831.jpg (104.82 KiB) Vist 3985 gange
-
- 20151229_133217.jpg (120.73 KiB) Vist 3985 gange
-
- 20151229_132456.jpg (156.77 KiB) Vist 3985 gange
-
- 20151229_124046.jpg (132.77 KiB) Vist 3985 gange
-
- 20151229_084308.jpg (170.24 KiB) Vist 3985 gange
-
- 20151229_132707.jpg (118.42 KiB) Vist 3985 gange
-
- 20151229_080929.jpg (144.5 KiB) Vist 3985 gange
-
- 20151229_081006.jpg (143.07 KiB) Vist 3985 gange
Audi RS6 V10 - Ceramic og MTM tunet
Audi Porsche avant RS2
Audi S4 B5 - TTE550S og RS drivlinje
Seat Leon 1M 4-motion HGP stage 4
- Ham der kommer herfra med mest legetøj vinder
Audi Porsche avant RS2
Audi S4 B5 - TTE550S og RS drivlinje
Seat Leon 1M 4-motion HGP stage 4
- Ham der kommer herfra med mest legetøj vinder
-
- Medlem
- Indlæg: 675
- Tilmeldt: 9. aug 2012, 13:49
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Skjern
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 38 times
Re: Audi Tt - 1,8t Quattro Motorprojekt +400 Update D 21/12
Jo tak.Nikolaj L skrev:Ser sku i orden ud! Godt arbejde!
Den 2. Januar er vi igang igen, så laves alle trykrør og indsugning færdig, så er vi flyvende.
Så skal det praktiske bare skrues sammen.
Audi RS6 V10 - Ceramic og MTM tunet
Audi Porsche avant RS2
Audi S4 B5 - TTE550S og RS drivlinje
Seat Leon 1M 4-motion HGP stage 4
- Ham der kommer herfra med mest legetøj vinder
Audi Porsche avant RS2
Audi S4 B5 - TTE550S og RS drivlinje
Seat Leon 1M 4-motion HGP stage 4
- Ham der kommer herfra med mest legetøj vinder
-
- Medlem
- Indlæg: 675
- Tilmeldt: 9. aug 2012, 13:49
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Skjern
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 38 times
Re: Audi TT - 1,8T Quattro motorprojekt +400 update d 29/12
Så er vi kommet et huk videre igen idag
Alle trykrør er svejst færdig, det samme er resten af udstødningen samt VUS ventil + afgangsrør til den.
Den recirkulerende blow off ventil er der også svejst rørføring til.
Ergo er vi stort set færdig på svejsefronten.
Nu er det kun samlearbejde, vandslanger osv.
Den fik også lige en 70 graders termostat, + en anden kontaktføler der gør at vandet i turbokredsen cirkulerer 3 minutter efter tænding er afbrudt.
Alle trykrør er svejst færdig, det samme er resten af udstødningen samt VUS ventil + afgangsrør til den.
Den recirkulerende blow off ventil er der også svejst rørføring til.
Ergo er vi stort set færdig på svejsefronten.
Nu er det kun samlearbejde, vandslanger osv.
Den fik også lige en 70 graders termostat, + en anden kontaktføler der gør at vandet i turbokredsen cirkulerer 3 minutter efter tænding er afbrudt.
- Vedhæftede filer
-
- 20160102_173449.jpg (166.4 KiB) Vist 3658 gange
-
- 20160102_190732.jpg (79.77 KiB) Vist 3658 gange
-
- 20160102_192121.jpg (123.14 KiB) Vist 3658 gange
-
- 20160102_192740.jpg (157.83 KiB) Vist 3658 gange
-
- 20160102_140715.jpg (128.68 KiB) Vist 3658 gange
-
- 20160102_122132.jpg (118.83 KiB) Vist 3658 gange
-
- 20160102_084635.jpg (97.1 KiB) Vist 3658 gange
Audi RS6 V10 - Ceramic og MTM tunet
Audi Porsche avant RS2
Audi S4 B5 - TTE550S og RS drivlinje
Seat Leon 1M 4-motion HGP stage 4
- Ham der kommer herfra med mest legetøj vinder
Audi Porsche avant RS2
Audi S4 B5 - TTE550S og RS drivlinje
Seat Leon 1M 4-motion HGP stage 4
- Ham der kommer herfra med mest legetøj vinder
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 428
- Tilmeldt: 6. aug 2008, 10:25
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Audi TT - 1,8T Quattro motorprojekt +400 update d 02/01-
Skal der ikke til at ske noget nyt i projektet
VW Golf V, R32 3,2 DSG
Solgt - Seat Altea 2,0 TDI DSG
Solgt - VW Golf 2, 1,6
Solgt - Seat Altea 2,0 TDI DSG
Solgt - VW Golf 2, 1,6
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 159
- Tilmeldt: 1. okt 2009, 02:26
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Aalborg
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Audi TT - 1,8T Quattro motorprojekt +400 update d 02/01-
Det svejsning.. Det kunne i da godt have sluppet afsted med at have gjort pænere.. Har i ikke anvendt bag gas? det ligner det ihvertfald på nogen af billederne i ikke har gjort.
- Sorens2
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 9072
- Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:48
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Ribe DK
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 123 times
Re: Audi TT - 1,8T Quattro motorprojekt +400 update d 02/01-
Jeg syntes det er imponerende så mange mennekser der ved alt om wvejsning, baggas, osv.
Taget i betragtning at dette er et hyggeprojekt med to gutter uden svejsebaggrund må jeg sige det går sgu nogenlunde.
Det er de få der har grej til baggas.
Og hvor vigtigt er det egentligt?
Taget i betragtning at dette er et hyggeprojekt med to gutter uden svejsebaggrund må jeg sige det går sgu nogenlunde.
Det er de få der har grej til baggas.
Og hvor vigtigt er det egentligt?
Rullefelt - Fejlfinding - VAG speciale - Kobling/svinghjul - TDI problemer - VCDS - Kodning
Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver.
Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver.
-
- Medlem
- Indlæg: 656
- Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Audi TT - 1,8T Quattro motorprojekt +400 update d 02/01-
Udst er Baggas en røver, og betyder ikke noget, du kan ikke mærke forskel når du sidder bag rattet.. Dog er det self den sidste detajle for perfektionismerSorens2 skrev:Jeg syntes det er imponerende så mange mennekser der ved alt om wvejsning, baggas, osv.
Taget i betragtning at dette er et hyggeprojekt med to gutter uden svejsebaggrund må jeg sige det går sgu nogenlunde.
Det er de få der har grej til baggas.
Og hvor vigtigt er det egentligt?
Indsug vil jeg foretrække og bruge det, så der ikke er tvivl om at hvorvidt det der er kokset op kan løsne sig og ryge med ind i motoren
Men jeg sys det ser fint ud taget i betrækning det er første gang,
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1966
- Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 29 times
Re: Audi TT - 1,8T Quattro motorprojekt +400 update d 02/01-
Jep, baggas er da en lækker detalje, men fuldstændig unødvendig at bruge til sådan et projekt.d1nz skrev:Udst er Baggas en røver, og betyder ikke noget, du kan ikke mærke forskel når du sidder bag rattet.. Dog er det self den sidste detajle for perfektionismerSorens2 skrev:Jeg syntes det er imponerende så mange mennekser der ved alt om wvejsning, baggas, osv.
Taget i betragtning at dette er et hyggeprojekt med to gutter uden svejsebaggrund må jeg sige det går sgu nogenlunde.
Det er de få der har grej til baggas.
Og hvor vigtigt er det egentligt?
Indsug vil jeg foretrække og bruge det, så der ikke er tvivl om at hvorvidt det der er kokset op kan løsne sig og ryge med ind i motoren
Men jeg sys det ser fint ud taget i betrækning det er første gang,
Jeg har lavet en del projekter gennem tiden og har aldrig brugt baggas, trykrør er blevet løbet sammen vel lav ampere, og derved kommer der ingen koks på bagsiden.
Som i også skriver så syntes jeg faktisk også at resultatet er blevet rimelig når man tænker på hvilken baggrund de har for svejsning
Nu er det jo så bare ikke et hygge projekt som 2 knejte går og roder med, for det er da ikke det der skrives i første indlæg i denne fine projekt tråd
Udstødning skal jeg for første gang prøve at svejse ( spændende ) , det hele laves i rustfrit 76mm håndlavet, svejst med baggas selvfølgelig. krydret med en 38mm Tial wastegate fungerende som vus, der er nemlig intern wastegate i turboen.
- Mange ting skal laves i hånden, returløb til olie og vand, samt fremløb osv - så jeg håber der kommer en masse lækre billeder og løsninger som jeg går og hygger mig med.
Det er min første rigtige "kunde" bil, så jeg glæder mig til at komme videre og se resultatet.
-
- Medlem
- Indlæg: 675
- Tilmeldt: 9. aug 2012, 13:49
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Skjern
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 38 times
Re: Audi TT - 1,8T Quattro motorprojekt +400 update d 02/01-
Hej jonskak.jonskak skrev:Det svejsning.. Det kunne i da godt have sluppet afsted med at have gjort pænere.. Har i ikke anvendt bag gas? det ligner det ihvertfald på nogen af billederne i ikke har gjort.
Du kigger på en person som inden dette projekt ALDRIG har haft en tigsvejser i hånden, eller lagt så meget som en svejsning med den.
Baggas blev droppet på alt udstødningssystem, da jeg ikke synes det var besværet vær.
Så det ved jeg ikke, alle skal vel starte et sted og lære tingene på en eller anden måde, og der hvor du lærer det bedst, er ved bare at springe ud i det.
JEG synes jeg har klaret det godt.
Men der vil vel altid være nogen der er bedre som skal "hakke" ned på dem der så ikke er.
Audi RS6 V10 - Ceramic og MTM tunet
Audi Porsche avant RS2
Audi S4 B5 - TTE550S og RS drivlinje
Seat Leon 1M 4-motion HGP stage 4
- Ham der kommer herfra med mest legetøj vinder
Audi Porsche avant RS2
Audi S4 B5 - TTE550S og RS drivlinje
Seat Leon 1M 4-motion HGP stage 4
- Ham der kommer herfra med mest legetøj vinder
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 159
- Tilmeldt: 1. okt 2009, 02:26
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Aalborg
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Audi TT - 1,8T Quattro motorprojekt +400 update d 02/01-
Er faglært rustfast klejnsmed som det nu engang hedder, og har svejset en del i rør. Alt mælk der bliver drukket fra skagen til skanderborg, har været igennem rør jeg har været med til at lave/svejse. (Self kun hvis mælken er fra Arla) Syntes selv det er en meget sjov tankeSorens2 skrev:Jeg syntes det er imponerende så mange mennekser der ved alt om wvejsning, baggas, osv.
Taget i betragtning at dette er et hyggeprojekt med to gutter uden svejsebaggrund må jeg sige det går sgu nogenlunde.
Det er de få der har grej til baggas.
Og hvor vigtigt er det egentligt?
Så lidt viden har jeg da på dette punkt
Men ja fint arbejd når man tænker på i ikke har gjort i det før, den havde jeg ikke lige fanget. Men som der bliver skrevet. I udstødningsystemet er det fuldstændigt lige meget om der er lidt koks på bagsiden. Mens på indsugnings siden godt kan give problemer hvis der kommer løsrivelse derfra. Ikke en chance jeg personligt selv ville tage når man tænker på trykpåvirkningerne i røret.
Og af udstyr, der kan det være så simpelt med et ekstra udtag på gasflasken. En slange ned til rørt, med en ligge stump rør til sidst så slangen ikke smelter. Også anskaffe sig noget alutape til at lukke enderne i røret med.
-
- Medlem
- Indlæg: 675
- Tilmeldt: 9. aug 2012, 13:49
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Skjern
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 38 times
Re: Audi TT - 1,8T Quattro motorprojekt +400 update d 02/01-
Skal bare lige forstå noget her. Så fordi det er mit første rigtige projekt så kan det ikke være et hygge projekt?m power skrev:Jep, baggas er da en lækker detalje, men fuldstændig unødvendig at bruge til sådan et projekt.d1nz skrev:Udst er Baggas en røver, og betyder ikke noget, du kan ikke mærke forskel når du sidder bag rattet.. Dog er det self den sidste detajle for perfektionismerSorens2 skrev:Jeg syntes det er imponerende så mange mennekser der ved alt om wvejsning, baggas, osv.
Taget i betragtning at dette er et hyggeprojekt med to gutter uden svejsebaggrund må jeg sige det går sgu nogenlunde.
Det er de få der har grej til baggas.
Og hvor vigtigt er det egentligt?
Indsug vil jeg foretrække og bruge det, så der ikke er tvivl om at hvorvidt det der er kokset op kan løsne sig og ryge med ind i motoren
Men jeg sys det ser fint ud taget i betrækning det er første gang,
Jeg har lavet en del projekter gennem tiden og har aldrig brugt baggas, trykrør er blevet løbet sammen vel lav ampere, og derved kommer der ingen koks på bagsiden.
Som i også skriver så syntes jeg faktisk også at resultatet er blevet rimelig når man tænker på hvilken baggrund de har for svejsning
Nu er det jo så bare ikke et hygge projekt som 2 knejte går og roder med, for det er da ikke det der skrives i første indlæg i denne fine projekt tråd
Udstødning skal jeg for første gang prøve at svejse ( spændende ) , det hele laves i rustfrit 76mm håndlavet, svejst med baggas selvfølgelig. krydret med en 38mm Tial wastegate fungerende som vus, der er nemlig intern wastegate i turboen.
- Mange ting skal laves i hånden, returløb til olie og vand, samt fremløb osv - så jeg håber der kommer en masse lækre billeder og løsninger som jeg går og hygger mig med.
Det er min første rigtige "kunde" bil, så jeg glæder mig til at komme videre og se resultatet.
Der står "kunde" i gåseøjne, fordi det er den første bil jeg laver selv, og ikke en bil hvor jeg bare lige hjælper med at par småting.
Alle trykrør og indsugningsrør er svejst med max 30 amp, så det er smeltet fint sammen uden krater på bagsiden. Udstødning med 50-60 og der er nærmest heller intet.
Det er ikke en Formel 1 bil, det er nu engang "bare" en Audi TT der bliver nusset lidt om
Audi RS6 V10 - Ceramic og MTM tunet
Audi Porsche avant RS2
Audi S4 B5 - TTE550S og RS drivlinje
Seat Leon 1M 4-motion HGP stage 4
- Ham der kommer herfra med mest legetøj vinder
Audi Porsche avant RS2
Audi S4 B5 - TTE550S og RS drivlinje
Seat Leon 1M 4-motion HGP stage 4
- Ham der kommer herfra med mest legetøj vinder
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 428
- Tilmeldt: 6. aug 2008, 10:25
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Audi TT - 1,8T Quattro motorprojekt +400 update d 02/01-
Nicolai fokus fokus
Tilbage til det positive arbejde (også selvom du har smileys efter det du skriver)
Tilbage til det positive arbejde (også selvom du har smileys efter det du skriver)
VW Golf V, R32 3,2 DSG
Solgt - Seat Altea 2,0 TDI DSG
Solgt - VW Golf 2, 1,6
Solgt - Seat Altea 2,0 TDI DSG
Solgt - VW Golf 2, 1,6
- Reid
- Medlem
- Indlæg: 1439
- Tilmeldt: 25. jul 2008, 15:02
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: 9500 Hobro
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 26 times
Re: Audi TT - 1,8T Quattro motorprojekt +400 update d 02/01-
Jeg synes faktisk også at han burde koncentrere sig lidt mere om at lave bil og poste billeder af det;)Jacek Nowakowski skrev:Nicolai fokus fokus
Tilbage til det positive arbejde (også selvom du har smileys efter det du skriver)
Audi A6 3.0 V6 TDI 272 hk avant
Audi RS4 2.9 V6 450 hk
Audi RS4 2.9 V6 450 hk
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1966
- Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 29 times
Re: Audi TT - 1,8T Quattro motorprojekt +400 update d 02/01-
Sælfølgelig kan det være et hygge projekt det er det jo også for ellers havde i jo været færdige for længe siden
Du opretter en tråd med en anden mands bil, og skriver så "kunde" bil, og så går jeg også ud fra at det er en du laver en lille skilling på
Du må ikke misforstå mig, jeg syntes bestemt at det ser ud til at blive et godt garage projekt, og selvgjort er nu engang velgjort
Du opretter en tråd med en anden mands bil, og skriver så "kunde" bil, og så går jeg også ud fra at det er en du laver en lille skilling på
Du må ikke misforstå mig, jeg syntes bestemt at det ser ud til at blive et godt garage projekt, og selvgjort er nu engang velgjort
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 428
- Tilmeldt: 6. aug 2008, 10:25
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Audi TT - 1,8T Quattro motorprojekt +400 update d 02/01-
Jeg kan kun give dig ret !!! Flere billeder flere billederReid skrev:Jeg synes faktisk også at han burde koncentrere sig lidt mere om at lave bil og poste billeder af det;)Jacek Nowakowski skrev:Nicolai fokus fokus
Tilbage til det positive arbejde (også selvom du har smileys efter det du skriver)
VW Golf V, R32 3,2 DSG
Solgt - Seat Altea 2,0 TDI DSG
Solgt - VW Golf 2, 1,6
Solgt - Seat Altea 2,0 TDI DSG
Solgt - VW Golf 2, 1,6
-
- Medlem
- Indlæg: 675
- Tilmeldt: 9. aug 2012, 13:49
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Skjern
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 38 times
Re: Audi TT - 1,8T Quattro motorprojekt +400 update d 02/01-
Det står lidt stille pt.
Jeg er midt i en flytning derhjemme, så der er lidt press på.
Der er lavet lidt udstødningsophæng og samlet alt det mekaniske som ledningsnet, gearforbindelser osv.
Og et kort billede af VUS afgangsrøret. Spændebåndet er midlertidig da den sidste stålstrips jeg havde gik kold
Jeg er midt i en flytning derhjemme, så der er lidt press på.
Der er lavet lidt udstødningsophæng og samlet alt det mekaniske som ledningsnet, gearforbindelser osv.
Og et kort billede af VUS afgangsrøret. Spændebåndet er midlertidig da den sidste stålstrips jeg havde gik kold
- Vedhæftede filer
-
- received_10203905718763027.jpeg (116.35 KiB) Vist 2929 gange
-
- received_10203905951288840.jpeg (109.31 KiB) Vist 2929 gange
Audi RS6 V10 - Ceramic og MTM tunet
Audi Porsche avant RS2
Audi S4 B5 - TTE550S og RS drivlinje
Seat Leon 1M 4-motion HGP stage 4
- Ham der kommer herfra med mest legetøj vinder
Audi Porsche avant RS2
Audi S4 B5 - TTE550S og RS drivlinje
Seat Leon 1M 4-motion HGP stage 4
- Ham der kommer herfra med mest legetøj vinder
- Reid
- Medlem
- Indlæg: 1439
- Tilmeldt: 25. jul 2008, 15:02
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: 9500 Hobro
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 26 times
Re: Audi TT - 1,8T Quattro motorprojekt +400 update d 02/01-
Sidder vus svejst på forrøret?
Audi A6 3.0 V6 TDI 272 hk avant
Audi RS4 2.9 V6 450 hk
Audi RS4 2.9 V6 450 hk
-
- Medlem
- Indlæg: 675
- Tilmeldt: 9. aug 2012, 13:49
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Skjern
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 38 times
Re: Audi TT - 1,8T Quattro motorprojekt +400 update d 02/01-
Davs duReid skrev:Sidder vus svejst på forrøret?
det sidder sådan her, afgangsrøret på vus er svejst direkte på den.
Og så kan den pilles af i clampen
- Vedhæftede filer
-
- 20160102_122132.jpg (118.83 KiB) Vist 2845 gange
Audi RS6 V10 - Ceramic og MTM tunet
Audi Porsche avant RS2
Audi S4 B5 - TTE550S og RS drivlinje
Seat Leon 1M 4-motion HGP stage 4
- Ham der kommer herfra med mest legetøj vinder
Audi Porsche avant RS2
Audi S4 B5 - TTE550S og RS drivlinje
Seat Leon 1M 4-motion HGP stage 4
- Ham der kommer herfra med mest legetøj vinder
- Reid
- Medlem
- Indlæg: 1439
- Tilmeldt: 25. jul 2008, 15:02
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: 9500 Hobro
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 26 times
Re: Audi TT - 1,8T Quattro motorprojekt +400 update d 02/01-
Davs:)Nicolai Sorensen skrev:Davs duReid skrev:Sidder vus svejst på forrøret?
det sidder sådan her, afgangsrøret på vus er svejst direkte på den.
Og så kan den pilles af i clampen
Tænkte bare i forbindelse med syn. Synsmænd kan jo desværre ikke se det sjove i ret mange ting:)
Audi A6 3.0 V6 TDI 272 hk avant
Audi RS4 2.9 V6 450 hk
Audi RS4 2.9 V6 450 hk
-
- Medlem
- Indlæg: 675
- Tilmeldt: 9. aug 2012, 13:49
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Skjern
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 38 times
Re: Audi TT - 1,8T Quattro motorprojekt +400 update d 02/01-
Nej det kan de ikke desværreReid skrev:Davs:)Nicolai Sorensen skrev:Davs duReid skrev:Sidder vus svejst på forrøret?
det sidder sådan her, afgangsrøret på vus er svejst direkte på den.
Og så kan den pilles af i clampen
Tænkte bare i forbindelse med syn. Synsmænd kan jo desværre ikke se det sjove i ret mange ting:)
Jeg tænker til syn at der bliver lavet en blændeprop der lige smides i der hvor vusen monteres, det er bare at skaffe en ekstra flange man lige lukker af.
Audi RS6 V10 - Ceramic og MTM tunet
Audi Porsche avant RS2
Audi S4 B5 - TTE550S og RS drivlinje
Seat Leon 1M 4-motion HGP stage 4
- Ham der kommer herfra med mest legetøj vinder
Audi Porsche avant RS2
Audi S4 B5 - TTE550S og RS drivlinje
Seat Leon 1M 4-motion HGP stage 4
- Ham der kommer herfra med mest legetøj vinder
- Reid
- Medlem
- Indlæg: 1439
- Tilmeldt: 25. jul 2008, 15:02
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: 9500 Hobro
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 26 times
Re: Audi TT - 1,8T Quattro motorprojekt +400 update d 02/01-
Okay. Jamen så er der jo Inter problem:)Nicolai Sorensen skrev:Nej det kan de ikke desværreReid skrev:Davs:)Nicolai Sorensen skrev: Davs du
det sidder sådan her, afgangsrøret på vus er svejst direkte på den.
Og så kan den pilles af i clampen
Tænkte bare i forbindelse med syn. Synsmænd kan jo desværre ikke se det sjove i ret mange ting:)
Jeg tænker til syn at der bliver lavet en blændeprop der lige smides i der hvor vusen monteres, det er bare at skaffe en ekstra flange man lige lukker af.
Skal den køre med katalysator hele tiden så?
Audi A6 3.0 V6 TDI 272 hk avant
Audi RS4 2.9 V6 450 hk
Audi RS4 2.9 V6 450 hk
-
- Medlem
- Indlæg: 675
- Tilmeldt: 9. aug 2012, 13:49
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Skjern
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 38 times
Re: Audi TT - 1,8T Quattro motorprojekt +400 update d 02/01-
Ja katalysatoren??? Den skal bare vækReid skrev:Okay. Jamen så er der jo Inter problem:)Nicolai Sorensen skrev:Nej det kan de ikke desværreReid skrev: Davs:)
Tænkte bare i forbindelse med syn. Synsmænd kan jo desværre ikke se det sjove i ret mange ting:)
Jeg tænker til syn at der bliver lavet en blændeprop der lige smides i der hvor vusen monteres, det er bare at skaffe en ekstra flange man lige lukker af.
Skal den køre med katalysator hele tiden så?
Audi RS6 V10 - Ceramic og MTM tunet
Audi Porsche avant RS2
Audi S4 B5 - TTE550S og RS drivlinje
Seat Leon 1M 4-motion HGP stage 4
- Ham der kommer herfra med mest legetøj vinder
Audi Porsche avant RS2
Audi S4 B5 - TTE550S og RS drivlinje
Seat Leon 1M 4-motion HGP stage 4
- Ham der kommer herfra med mest legetøj vinder
- Reid
- Medlem
- Indlæg: 1439
- Tilmeldt: 25. jul 2008, 15:02
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: 9500 Hobro
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 26 times
Re: Audi TT - 1,8T Quattro motorprojekt +400 update d 02/01-
Det er også bedst uden:) laver i så bare er stykke rør, man kan skifte ud med et i samme størrelse, med en kat på når den skal synes?
Audi A6 3.0 V6 TDI 272 hk avant
Audi RS4 2.9 V6 450 hk
Audi RS4 2.9 V6 450 hk
-
- Medlem
- Indlæg: 675
- Tilmeldt: 9. aug 2012, 13:49
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Skjern
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 38 times
Re: Audi TT - 1,8T Quattro motorprojekt +400 update d 02/01-
Ikke endnu.Reid skrev:Det er også bedst uden:) laver i så bare er stykke rør, man kan skifte ud med et i samme størrelse, med en kat på når den skal synes?
Når bilen skal ha stempler/stænger så laves resten af udstødningen færdig. Og så tror jeg vi laver en snap on som du snakker om
Går det godt med din Bora ellers?
Audi RS6 V10 - Ceramic og MTM tunet
Audi Porsche avant RS2
Audi S4 B5 - TTE550S og RS drivlinje
Seat Leon 1M 4-motion HGP stage 4
- Ham der kommer herfra med mest legetøj vinder
Audi Porsche avant RS2
Audi S4 B5 - TTE550S og RS drivlinje
Seat Leon 1M 4-motion HGP stage 4
- Ham der kommer herfra med mest legetøj vinder
-
- Medlem
- Indlæg: 675
- Tilmeldt: 9. aug 2012, 13:49
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Skjern
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 38 times
Re: Audi TT - 1,8T Quattro motorprojekt +400 update d 02/01-
Fik lige dette billede af Mikkel.
Det spiller godt nok bare 100%!
Det spiller godt nok bare 100%!
- Vedhæftede filer
-
- received_10203933465776685.jpeg (187.97 KiB) Vist 2705 gange
Audi RS6 V10 - Ceramic og MTM tunet
Audi Porsche avant RS2
Audi S4 B5 - TTE550S og RS drivlinje
Seat Leon 1M 4-motion HGP stage 4
- Ham der kommer herfra med mest legetøj vinder
Audi Porsche avant RS2
Audi S4 B5 - TTE550S og RS drivlinje
Seat Leon 1M 4-motion HGP stage 4
- Ham der kommer herfra med mest legetøj vinder
- Reid
- Medlem
- Indlæg: 1439
- Tilmeldt: 25. jul 2008, 15:02
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: 9500 Hobro
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 26 times
Re: Audi TT - 1,8T Quattro motorprojekt +400 update d 02/01-
Ja ja, den står stille hvor den plejer;) er ved at blive lidt glad for den igen. Så mon ikke det nok skal blive en god sommer:)
Det ser pisse godt ud med de bremser. Kan det ikke passe at du købte dem af Dennis?
Det ser pisse godt ud med de bremser. Kan det ikke passe at du købte dem af Dennis?
Audi A6 3.0 V6 TDI 272 hk avant
Audi RS4 2.9 V6 450 hk
Audi RS4 2.9 V6 450 hk