Hey.
har en g4 1,8 gti fra 98, den har fået tt225hk turbo, s3 ind/ud, s3 dysser. Lader 1,0 og kører helt kanont,
Men den har tendens til at lade 1,1 - 1,3 når jeg feks kører i 5. gear med 70-80 og giver den godt (næsten fuld) gas, så kan den godt finde på at fise op på de 1,1 - 1,3 og nærmest lave et fuel cut.
Hvad kan forsage det?
Michael
Hjælp til G4 1,8T
- brianaxel
- Medlem
- Indlæg: 969
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:12
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Nørresundby
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Hjælp til G4 1,8T
Har ud skiftet N75 ud til en J-model?
'09 Audi A4 Avant Quattro 2,0TDi - Anthrazite Grey, 143Hk, MMI2G, Mustangbraun læderstue
Bi-Xenon, KeylessEntry+GO, Farve D.I.S. - helt original, lidt endnu...
Medlem siden 24/10-2006
Bi-Xenon, KeylessEntry+GO, Farve D.I.S. - helt original, lidt endnu...
Medlem siden 24/10-2006
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 11
- Tilmeldt: 3. feb 2009, 07:25
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Hjælp til G4 1,8T
Den skal jeg lige have uddybet.
Bilen er købt sådan der og må ærlig indrømme jeg ikk har det sygeste forstand på alt det mekanik
Bilen er købt sådan der og må ærlig indrømme jeg ikk har det sygeste forstand på alt det mekanik
- brianaxel
- Medlem
- Indlæg: 969
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:12
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Nørresundby
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Hjælp til G4 1,8T
En N75 ventil er en såkaldt 3-vejs ventil. Bare søg på Google, det vælter med indlæg om den ventil. Den bruges til at styre ladetrykket.farfar skrev:Den skal jeg lige have uddybet.
Bilen er købt sådan der og må ærlig indrømme jeg ikk har det sygeste forstand på alt det mekanik
'09 Audi A4 Avant Quattro 2,0TDi - Anthrazite Grey, 143Hk, MMI2G, Mustangbraun læderstue
Bi-Xenon, KeylessEntry+GO, Farve D.I.S. - helt original, lidt endnu...
Medlem siden 24/10-2006
Bi-Xenon, KeylessEntry+GO, Farve D.I.S. - helt original, lidt endnu...
Medlem siden 24/10-2006
- Sorens2
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 9072
- Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:48
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Ribe DK
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 123 times
Re: Hjælp til G4 1,8T
Jeg har rodet med et par hvor wastegaten ikke kan flowe nok og dermed overlader den når den bliver belastet i høje gear.
Motoren er simpelthen for effektiv i forhold til WG flow.
Søren S2
Motoren er simpelthen for effektiv i forhold til WG flow.
Søren S2
Rullefelt - Fejlfinding - VAG speciale - Kobling/svinghjul - TDI problemer - VCDS - Kodning
Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver.
Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver.