mister træket nå man køre golf 2

Besvar
sniffer
Helt nyt medlem
Indlæg: 33
Tilmeldt: 15. jun 2008, 19:00
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

mister træket nå man køre golf 2

Indlæg af sniffer » 7. feb 2009, 18:31

hej jeg har et problem med min golf 2 1,6 cl 5 d. fra 88
nå jeg køre i bilen mister den træket helt jeg kan knapt nok få den til at rykke sig, nå den gør det
jeg har lige skiftet karburatoren her for en uge siden på den da jeg have nogle problem med den anden og ikke kunne finde fejlen
det er først 6 dage efter siden jeg skiftet den den er begyndt på det
ved ikkke om det har noget at sige men jeg har drejet til højer hver gang den har gjordt det ind til vider
den har gjort det 4 gange hvor jeg har kørt unden 30-40 km/t da den gjorde det
de 2 af gangen hvad jeg kørt ca. 18-20 km og de 2 andre gang var det kun ud af indkørlsen inde problemet var der

skal kigge på den i morgen vil se om alle slange med mere sidder som det skal hvis de gøre det kan jeg ikke komme på hvad det er så håber der er nogle der kan komme med nogle for slag til hvad der kan være galt

Tak.
Mvh. Sniffer

Brugeravatar
GolfTDI
Aktiv medlem
Indlæg: 1887
Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:03
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: mister træket nå man køre golf 2

Indlæg af GolfTDI » 7. feb 2009, 20:07

Hvordan lyder motoren når trækket forsvinder? Går den ud, hakker hoster eller hvad gør den? Hvordan ser flancen under karburatoren ud. Prøv evt. at ryk i karburatoren mens motoren går og se om det ændrer noget. Kontroller også alle dine vacumslanger.
Mvh GolfTDI
Golf 4 TDI Vivaldi - Passat 3B 1.8T

sniffer
Helt nyt medlem
Indlæg: 33
Tilmeldt: 15. jun 2008, 19:00
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: mister træket nå man køre golf 2

Indlæg af sniffer » 7. feb 2009, 20:18

Glintborg skrev:Hvordan lyder motoren når trækket forsvinder? Går den ud, hakker hoster eller hvad gør den? Hvordan ser flancen under karburatoren ud. Prøv evt. at ryk i karburatoren mens motoren går og se om det ændrer noget. Kontroller også alle dine vacumslanger.

har prøvet at skubbe lidt til karburatoren der sker ikke noget og flancen ser fin ud
den er gået ud det par gang mener ikke den gjorde den første gang
motor lys ææ ja mener den kome med sådan nogle så hakke/prutte lyde nå jeg vile give den noget gas
jeg har lige været ude og kigge nu er det ikke deet helt vilde jeg kan se men ser ikke ud som vacumslangerne de sider som de skal

kjeld
Helt nyt medlem
Indlæg: 56
Tilmeldt: 28. sep 2008, 12:07
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Tune
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: mister træket nå man køre golf 2

Indlæg af kjeld » 8. feb 2009, 10:41

Kan være Benzinfiltret der er klappet sammen ;)

Besvar

Tilbage til "Motor"