diselspild

Besvar
fritidsbonden
Helt nyt medlem
Indlæg: 34
Tilmeldt: 19. nov 2008, 19:43
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

diselspild

Indlæg af fritidsbonden » 17. feb 2009, 14:56

Ja som overskriften siger så har jeg et problem med at min passat94 1,9tdi spilder disel, det kommer fra pumpen og det ser ud til at det kommer ud mellem topdækslet og selve pumpen, mit spørgsmål er så om der er en pakning der og om man selv kan skifte denne (ved ikke om der kommer fjedre og andre mærklige ting ud når man pille topdækslet af)

det er så slemt nu at dislen løber tilbage og bilen er derfor næsten ikke til at starte om morgen, så håber der er en herinde der kan hjælpe :)

Fritidsbonden

Brugeravatar
HeineM
Medlem
Indlæg: 765
Tilmeldt: 13. jun 2008, 14:05
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Vognsild
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: diselspild

Indlæg af HeineM » 17. feb 2009, 16:16

der er en o-ring lignende ting. du kan kontakte rittersport hvis du skal have nye pakninger. toppen kan du godt skrue af. den skal bare justeres rigtigt igen bagefter, og det skal du bruge vagcom til. men er det den øverste top kan du godt skrue den af, så lade den elektroniske del blive på pumpen!. men det kræver en speciel 3 kantet lignende top hvis du skal skille de sager af.

fritidsbonden skrev:Ja som overskriften siger så har jeg et problem med at min passat94 1,9tdi spilder disel, det kommer fra pumpen og det ser ud til at det kommer ud mellem topdækslet og selve pumpen, mit spørgsmål er så om der er en pakning der og om man selv kan skifte denne (ved ikke om der kommer fjedre og andre mærklige ting ud når man pille topdækslet af)

det er så slemt nu at dislen løber tilbage og bilen er derfor næsten ikke til at starte om morgen, så håber der er en herinde der kan hjælpe :)

Fritidsbonden
Golf IV TDI HIGHLINE - opdateret til Can-bus system, nu med PD-TDI motor, Endelig færdig..
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=122461
Campingvogns Opbevaring i Stålhald send PB
Incl. Vagcom & Login udlæsning
golfivtdi@forum.dk

Besvar

Tilbage til "Motor"