Olieforbrug 1.8 tsi

M87
Helt nyt medlem
Indlæg: 94
Tilmeldt: 23. jan 2014, 18:33
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 23 times
Been thanked: 29 times

Re: Olieforbrug 1.8 tsi

Indlæg af M87 » 25. jan 2021, 04:35

ManU_4ever skrev:
24. jan 2021, 21:25
M87 skrev:
24. jan 2021, 04:21
ManU_4ever skrev:
22. jan 2021, 19:09
De siger i starten af videoen at der gælder motorere op til 2015.

Troede faktisk kun det var op til 2012 der havde problemerne. Så det er skidt jeg specifikt gik efter en 2013 motor for at undgå det…

Men det kan da ende med 10 dages sommerferie i Polen!
Så vidt jeg har læst mig til, så kom de med 2. generations stempler i efteråret 2011. Dette var (mig bekendt) blot med større olieringe end 1. generation havde. Designet var ca det samme.
Igen, så vidt jeg har læst mig til, fjerner det ikke problemerne med olieforbruget, men det udskyder dem.
(Så vidt jeg endnu engang kan forstå) kom de så i 2015 med 3. generations stempler som eliminerer olieforbruget. Disse er med en re-designet udgave af olieringene, og det er så disse som de omtaler i videoen.
Da jeg snakkede med min lokale Seat-dealer, bad jeg dem slå tpi’en på olieforbruget op. De kunne oplyse mig at alle motorer til og med motornummer 482.xxx havde forkerte stempler.
Motornumrer op til 2xx.xxx skal i den forbindelse have nye plejlstænger også pga ændring af størrelsen på krydspinden. (Min er nummer 128.xxx).

Da jeg i denne uge har fundet et lokalt værksted som mener at kunne skaffe stempler som passer på plejlstængerne med 21mm krydspind, men med tredje generations olieringe(!), er det denne løsning jeg hælder til pt.
Det lyder næsten for godt til at være sandt med disse stempler, og jeg vil undersøge hvilken producent som laver disse.
Kan man selv tjekke motorkode på sin bil eller skal det over forhandleren?
Der står motorkode og motornummer i toppen af motoren på dækslet til tandrem/kæde.
Min hedder CDA 143.452. Fik åbenbart skrevet forkert motornummer længere oppe, men det var min hukommelse som svigtede.
Vedhæftede filer
763E601A-BC80-468D-8A41-415E2E1713EB.jpeg
763E601A-BC80-468D-8A41-415E2E1713EB.jpeg (188.53 KiB) Vist 986 gange

Brugeravatar
Monze1980
Medlem
Indlæg: 1364
Tilmeldt: 17. jan 2013, 21:31
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 388 times
Been thanked: 471 times

Re: Olieforbrug 1.8 tsi

Indlæg af Monze1980 » 25. jan 2021, 05:22

ManU_4ever skrev:
24. jan 2021, 21:58
IMG_0213.jpeg
Syntes ikke at kunne tyde motorkode på denne?
CNDC, som anden også skriver ovenfor

Masse info på den seddel....LY9C ibishvid farve.

Alle de andre koder er for folk en tand klogere på biler end mig :D
These users thanked the author Monze1980 for the post:
M87
:)
- Skoda Enyaq 80 iV Sportline, 07/22

ManU_4ever
Medlem
Indlæg: 664
Tilmeldt: 9. okt 2009, 09:54
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Mors
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Olieforbrug 1.8 tsi

Indlæg af ManU_4ever » 25. jan 2021, 08:16

Fik lokaliseret min til at være 2. generation, men stadig med problemer med stempelringene…

Er der nogen der har prøvet om der er en form for kulance på denne fejl? Også selvom bilen er mere end 5 år??
Audi Q5 2.0 tfsi 2013 // S-Line // Quattro // 225 hk // Tiptronic
Audi A4 Avant Mulsanne 2.0 TDI 2007 // S-Line // Motorkode BRE **SOLGT**
Nissan Micra 1.3 GX 1999 - Afgået ved døden…

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13175
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3171 times
Been thanked: 4489 times

Re: Olieforbrug 1.8 tsi

Indlæg af HansH » 25. jan 2021, 08:22

ManU_4ever skrev:
25. jan 2021, 08:16
Fik lokaliseret min til at være 2. generation, men stadig med problemer med stempelringene…
Tråden her handler jo egentlig om 1.8

Jeg var ikke klar over at 2.0 har samme problem ... ?
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

M87
Helt nyt medlem
Indlæg: 94
Tilmeldt: 23. jan 2014, 18:33
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 23 times
Been thanked: 29 times

Re: Olieforbrug 1.8 tsi

Indlæg af M87 » 25. jan 2021, 08:23

ManU_4ever skrev:
25. jan 2021, 08:16
Fik lokaliseret min til at være 2. generation, men stadig med problemer med stempelringene…

Er der nogen der har prøvet om der er en form for kulance på denne fejl? Også selvom bilen er mere end 5 år??
Som udgangspunkt vil jeg sige nej, i og med at bilen er mere end 5 år. Men de eneste som kan give dig et endeligt svar er en forhandler. Prøv at kontakte sådan en.

Lige af nysgerrighed, hvor langt har den kørt, og hvor stort er olieforbruget?
Senest rettet af M87 25. jan 2021, 08:28, rettet i alt 1 gang.

M87
Helt nyt medlem
Indlæg: 94
Tilmeldt: 23. jan 2014, 18:33
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 23 times
Been thanked: 29 times

Re: Olieforbrug 1.8 tsi

Indlæg af M87 » 25. jan 2021, 08:26

HansH skrev:
25. jan 2021, 08:22
ManU_4ever skrev:
25. jan 2021, 08:16
Fik lokaliseret min til at være 2. generation, men stadig med problemer med stempelringene…
Tråden her handler jo egentlig om 1.8

Jeg var ikke klar over at 2.0 har samme problem ... ?
Så vidt jeg ved er 2.0 med præcis de samme problemer med elendige olieringe .
Mig bekendt er de den samme motortype blot i forskellig størrelse.

ManU_4ever
Medlem
Indlæg: 664
Tilmeldt: 9. okt 2009, 09:54
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Mors
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Olieforbrug 1.8 tsi

Indlæg af ManU_4ever » 25. jan 2021, 08:28

M87 skrev:
25. jan 2021, 08:23
ManU_4ever skrev:
25. jan 2021, 08:16
Fik lokaliseret min til at være 2. generation, men stadig med problemer med stempelringene…

Er der nogen der har prøvet om der er en form for kulance på denne fejl? Også selvom bilen er mere end 5 år??
Som udgangspunkt vil jeg sige nej, i og med at bilen er mere end 5 år. Men de eneste som kan give dig et endeligt svar er en forhandler. Prøv at kontakte sådan en.

Lige af nysgerrighed, hvad er bilens alder, hvor langt har den kørt, og hvor stort er olieforbruget?
Den er fra 10/13, men en 2014 model.

Den går ca 3-4.000 km på en liter olie og har lige rundet 150.000 km. Før brugte den stort set intet. Olieforbruget et kommet i løbet at de sidste 15.000 km og kun blevet værre.

Af hvad jeg kunne læse, så har 1.8 og 2.0 identiske problemer med stempelringe. Dog er 3. generation af 2.0 med nye stempler mv.
Audi Q5 2.0 tfsi 2013 // S-Line // Quattro // 225 hk // Tiptronic
Audi A4 Avant Mulsanne 2.0 TDI 2007 // S-Line // Motorkode BRE **SOLGT**
Nissan Micra 1.3 GX 1999 - Afgået ved døden…

M87
Helt nyt medlem
Indlæg: 94
Tilmeldt: 23. jan 2014, 18:33
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 23 times
Been thanked: 29 times

Re: Olieforbrug 1.8 tsi

Indlæg af M87 » 25. jan 2021, 08:33

ManU_4ever skrev:
25. jan 2021, 08:28
M87 skrev:
25. jan 2021, 08:23
ManU_4ever skrev:
25. jan 2021, 08:16
Fik lokaliseret min til at være 2. generation, men stadig med problemer med stempelringene…

Er der nogen der har prøvet om der er en form for kulance på denne fejl? Også selvom bilen er mere end 5 år??
Som udgangspunkt vil jeg sige nej, i og med at bilen er mere end 5 år. Men de eneste som kan give dig et endeligt svar er en forhandler. Prøv at kontakte sådan en.

Lige af nysgerrighed, hvad er bilens alder, hvor langt har den kørt, og hvor stort er olieforbruget?
Den er fra 10/13, men en 2014 model.

Den går ca 3-4.000 km på en liter olie og har lige rundet 150.000 km. Før brugte den stort set intet. Olieforbruget et kommet i løbet at de sidste 15.000 km og kun blevet værre.

Af hvad jeg kunne læse, så har 1.8 og 2.0 identiske problemer med stempelringe. Dog er 3. generation af 2.0 med nye stempler mv.
En liter på 3-4000km er mig bekendt ikke nok til at håbe på en udbedring via kulance. Mener man skal under 1000km. Men prøv at ring til en forhandler, så får du det afklaret én gang for alle. :)

ManU_4ever
Medlem
Indlæg: 664
Tilmeldt: 9. okt 2009, 09:54
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Mors
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Olieforbrug 1.8 tsi

Indlæg af ManU_4ever » 25. jan 2021, 08:40

Jeg skal til 150.000 km service i morgen og vil spørge dem til om de umiddelbart kan se at den spilder olie, eller om de kan have mistanke til hvad der kan forårsage et olieforbrug.
Umiddelbart kan jeg ikke se oliespild når den holder stille, men syntes alligevel at motoren var lidt våd sidst jeg skiftede olie (for 6.000 km siden).

Jeg har bestilt dialogmodtagelse, så håber vi kan få den på lift og se om den stadig er våd af olie. Måske er det "bare" en utæt pakning der lækker når bilen er i gang. Men tror det ikke...

Oplever et større forbrug når det går derudaf på motorvej. En tur til Berlin og hjem (1500 km) krævede en liter olie.
These users thanked the author ManU_4ever for the post:
M87
Audi Q5 2.0 tfsi 2013 // S-Line // Quattro // 225 hk // Tiptronic
Audi A4 Avant Mulsanne 2.0 TDI 2007 // S-Line // Motorkode BRE **SOLGT**
Nissan Micra 1.3 GX 1999 - Afgået ved døden…

Brugeravatar
Monze1980
Medlem
Indlæg: 1364
Tilmeldt: 17. jan 2013, 21:31
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 388 times
Been thanked: 471 times

Re: Olieforbrug 1.8 tsi

Indlæg af Monze1980 » 25. jan 2021, 09:39

1,8 og 2,0 har samme udfordringer med stempelringene.

Som nævnt ovenfor, kan modeller fra senere end 12 også være ramt, da der kan være brugt en ældre motorkode/generation i bilen.


Min egen fik det lavet det hele i 2015, inden jeg hentede den i Tyskland i 2019.
Dette foregik på Audi værksted i Tyskland og var på brugtvognsgaranti.

Jeg hælder ikke umiddelbart ekstra olie på; skiftede det hele for lidt over et år siden, og den står et lille nøk under fuld tank.
Har ikke fyldt efter siden jeg skiftede det hele.

Det forbrug tænker jeg er meget normalt.

Har vedhæftet egen seddel fra servicebog hvor man kan se min er kode CDHB, samt en regning fra Tyskland hvor udskiftningen står på.
Der er et par sider mere mener jeg, men fik denne tilsendt inden jeg købte, som dokumentation for arbejdet.

Om priserne er helt korrekte ved jeg ikke, da der er tale om en garantisag, og således ikke en regning til daværende ejer.
BilledeBillede

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk




These users thanked the author Monze1980 for the post:
M87
:)
- Skoda Enyaq 80 iV Sportline, 07/22

Brugeravatar
Henrik2800
Medlem
Indlæg: 1379
Tilmeldt: 19. jul 2011, 14:07
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 22 times
Been thanked: 218 times

Re: Olieforbrug 1.8 tsi

Indlæg af Henrik2800 » 25. jan 2021, 15:36

Monze1980 skrev:
25. jan 2021, 09:39
1,8 og 2,0 har samme udfordringer med stempelringene.
Som nævnt ovenfor, kan modeller fra senere end 12 også være ramt, da der kan være brugt en ældre motorkode/generation i bilen.
Min egen fik det lavet det hele i 2015, inden jeg hentede den i Tyskland i 2019.
Dette foregik på Audi værksted i Tyskland og var på brugtvognsgaranti.
Jeg hælder ikke umiddelbart ekstra olie på; skiftede det hele for lidt over et år siden, og den står et lille nøk under fuld tank.
Har ikke fyldt efter siden jeg skiftede det hele.
Det forbrug tænker jeg er meget normalt.
Har vedhæftet egen seddel fra servicebog hvor man kan se min er kode CDHB, samt en regning fra Tyskland hvor udskiftningen står på.
Der er et par sider mere mener jeg, men fik denne tilsendt inden jeg købte, som dokumentation for arbejdet.
Om priserne er helt korrekte ved jeg ikke, da der er tale om en garantisag, og således ikke en regning til daværende ejer.
BilledeBillede
Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Sidste del af regningen mangler :?:
VW Caddy 1.2 TSI, 2011.

PeterG
Helt nyt medlem
Indlæg: 56
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:48
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Olieforbrug 1.8 tsi

Indlæg af PeterG » 25. jan 2021, 22:58

ManU_4ever skrev:
25. jan 2021, 08:16
Fik lokaliseret min til at være 2. generation, men stadig med problemer med stempelringene…

Er der nogen der har prøvet om der er en form for kulance på denne fejl? Også selvom bilen er mere end 5 år??
Min gamle Passat havde første reg. dato 4/2012, den fik ordnet motor på kulance i 10/2018.
Tilbud fra VW 45k, pris efter kulance 15k.
These users thanked the author PeterG for the post:
M87

Brugeravatar
Monze1980
Medlem
Indlæg: 1364
Tilmeldt: 17. jan 2013, 21:31
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 388 times
Been thanked: 471 times

Re: Olieforbrug 1.8 tsi

Indlæg af Monze1980 » 26. jan 2021, 06:35

Henrik2800 skrev:Sidste del af regningen mangler :?:
Ja, det skriver jeg jo også at den gør.
Vedlagte billede viser blot prisen for delene der skulle skiftes. ; Stempler/plejlstænger.
:)
- Skoda Enyaq 80 iV Sportline, 07/22

Brugeravatar
Henrik2800
Medlem
Indlæg: 1379
Tilmeldt: 19. jul 2011, 14:07
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 22 times
Been thanked: 218 times

Re: Olieforbrug 1.8 tsi

Indlæg af Henrik2800 » 26. jan 2021, 07:23

Monze1980 skrev:
26. jan 2021, 06:35
Henrik2800 skrev:Sidste del af regningen mangler :?:
Ja, det skriver jeg jo også at den gør.
Vedlagte billede viser blot prisen for delene der skulle skiftes. ; Stempler/plejlstænger.
:?:
Prisen for stempler/plejlstænger fremgår netop ikke,
det er arbejdsløn til medarbejder "1007" som er anført i line 5 + 6.
These users thanked the author Henrik2800 for the post:
Monze1980
VW Caddy 1.2 TSI, 2011.

Brugeravatar
Monze1980
Medlem
Indlæg: 1364
Tilmeldt: 17. jan 2013, 21:31
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 388 times
Been thanked: 471 times

Re: Olieforbrug 1.8 tsi

Indlæg af Monze1980 » 26. jan 2021, 07:47

Godt set, jeg prøver lige at scanne hele regningen ind senere

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

:)
- Skoda Enyaq 80 iV Sportline, 07/22

M87
Helt nyt medlem
Indlæg: 94
Tilmeldt: 23. jan 2014, 18:33
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 23 times
Been thanked: 29 times

Re: Olieforbrug 1.8 tsi

Indlæg af M87 » 26. jan 2021, 09:35

PeterG skrev:
25. jan 2021, 22:58
ManU_4ever skrev:
25. jan 2021, 08:16
Fik lokaliseret min til at være 2. generation, men stadig med problemer med stempelringene…

Er der nogen der har prøvet om der er en form for kulance på denne fejl? Også selvom bilen er mere end 5 år??
Min gamle Passat havde første reg. dato 4/2012, den fik ordnet motor på kulance i 10/2018.
Tilbud fra VW 45k, pris efter kulance 15k.
Hvor langt havde den kørt på det tidspunkt, og var alle service lavet hos VW?

Hallas
Medlem
Indlæg: 1082
Tilmeldt: 18. jul 2019, 19:23
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 491 times
Been thanked: 238 times

Re: Olieforbrug 1.8 tsi

Indlæg af Hallas » 27. jan 2021, 20:27

https://www.youtube.com/watch?v=EGH4dKORX44

faldt over dette, der ska en del ud/retur.
Hilsen Hallas

Skoda Superb 1.5 act dsg business Edition model 2019.
Tidligere : Citroen c4 2007
Tidligere : citroen C5 2005 elegance ( den var altså god)

PeterG
Helt nyt medlem
Indlæg: 56
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:48
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Olieforbrug 1.8 tsi

Indlæg af PeterG » 27. jan 2021, 21:08

M87 skrev:
26. jan 2021, 09:35
PeterG skrev:
25. jan 2021, 22:58
ManU_4ever skrev:
25. jan 2021, 08:16
Fik lokaliseret min til at være 2. generation, men stadig med problemer med stempelringene…

Er der nogen der har prøvet om der er en form for kulance på denne fejl? Også selvom bilen er mere end 5 år??
Min gamle Passat havde første reg. dato 4/2012, den fik ordnet motor på kulance i 10/2018.
Tilbud fra VW 45k, pris efter kulance 15k.
Hvor langt havde den kørt på det tidspunkt, og var alle service lavet hos VW?

Alle service overholdt ved VW, bilen havde kørt ca. 110.000 km

M87
Helt nyt medlem
Indlæg: 94
Tilmeldt: 23. jan 2014, 18:33
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 23 times
Been thanked: 29 times

Re: Olieforbrug 1.8 tsi

Indlæg af M87 » 11. jun 2021, 22:18

En update til de interesserede:

Jeg havde egentlig besluttet mig for at det lokale værksted i vinters skulle have opgaven med at skifte stemplerne, og hvad dertil hører. Det kunne de gøre for ca. 27.000kr. Men turboen viste sig også at være defekt, og så måtte jeg genoverveje hvad jeg ville smide penge efter, da en defekt turbo jo er endnu en væsentlig udgift. I anskaffelse kostede bilen mig ca. det halve af hvad tilsvarende VAG-biler står/stod til, derfor synes jeg at den godt kunne bære en overhaling, selvom det selvfølgelig er ærgerligt at det man tror er at godt køb, desværre viser sig blot at være et køb :). Men bilen købte jeg fordi jeg gerne ville køre i den i nogle år, så jeg valgte at beholde den og reparere den.

Løsningen med at sende bilen ned til dette firma i det sydlige Polen, og få lavet det samme som på deres video: https://www.youtube.com/watch?v=EGH4dKORX44 havde jeg hele tiden haft i tankerne, men afstanden skræmte mig lidt af flere årsager. Jeg ville helst selv køre den derned, da mit eget forsikringsselskab (forståeligt nok) ikke ville dække skader under transporten, såfremt jeg fik det polske værksted til at stå for den del. -Det skal siges at værkstedet dernede har en forsikring på transportskader, men jeg var ikke helt tryg ved eventuelle skader...
Covid-19 forhindrede en ferie i Polen under reparationen, så tiden gik, og motoren brændte fortsat en liter olie af for hver tankfuld benzin (5-600km).
For 2 måneder siden, stod det ene tændrør så af pga olieforbruget (tændrørene var kun 4 måneder gamle/4000km ca), og den knækkede elektrode ødelagde ventilerne og stemplet så der ingen kompression var på den pågældende cylinder.
Det gav mig et skub til at få skrevet til værkstedet i Polen (nu havde jeg efterhånden intet at tabe), og fik aftalt en større overhaling med motorrenovering, koblingsskift, plus det løse, samt transport af bilen frem og tilbage.
3 dage efter ankom deres chauffør (han talte desværre ikke engelsk, men kun en lille smule tysk) til aftalt adresse, og fik læsset bilen, jeg fik underskrevet et papir på at de nu havde bilen til reparation, og så tøffede han mod Polen med den bagpå autotransporteren.
Jeg vil nødig lyde fordomsfuld, men det var sgu lidt grænseoverskridende at aflevere både bil og nøgler til nogle man kun har mailet med. Man står lidt og klør sig i nakken når den bliver kørt væk og tænker; "Er det her et scam, og ser jeg mon nogensinde den bil igen?" :)
Men det var ikke et scam, og bilen kom igen, med en nyrenoveret motor, som har fået den samme overhaling som den i videoen, og jeg har nu kørt 1300km uden at den har brugt noget olie. Det er sgu helt underligt at man kan fylde benzin på den, uden at skulle hælde en liter olie på samtidig :)

Hvad kostede det så?
Reparationen som den i videoen, med nye stempler, plejlstænger, kæder, lejer, cylinderforinger osv koster 20.000kr.
Turborenovering kostede vidst 2-3000kr. oveni.
Transport frem og tilbage kostede 6000kr. (3000kr hver vej) Den blev hentet og afleveret 100km fra den dansk/tyske grænse.
Priserne er inkl polsk moms på 23%.

Derudover fik jeg skiftet DSG-kobling, forrude (det blev lidt billigere end min glasskade-selvrisiko i dk), loftbeklædning, 4 indsprøjtningsdyser, fik skiftet fast anhængertræk til et aftageligt, samt skiftet en utæt lyddæmper. Reservedelspriserne på originale dele, ligger dernede generelt på ca det halve til en tredjedel af priserne hos de danske forhandlere, så den fik skiftet alt hvad den havde af skavanker, nu hvor de alligevel var igang.

Værkstedet var gode til at kommunikere, og skrev undervejs hvis de havde fundet fejl og mangler. De sendte i øvrigt billeder løbende af reparationen, og jeg fik de gamle stumper med hjem, som jeg havde bedt om.
Jeg tør derfor godt anbefale dette værksted, såfremt man står foran en stor og dyr reparation i dk. Men man skal selvfølgelig huske at de første ca. 6000kr er i transport frem og tilbage, og om det så kan svare sig må man regne sig frem til. Værkstedet svarer hurtigt tilbage med priser. De tilbyder iøvrigt en lånebil i hele perioden bilen er på værksted til 150kr(!), og så er den endda lovlig at køre i, i dk, selvom den er på polske plader :).
Senest rettet af M87 11. jun 2021, 22:39, rettet i alt 1 gang.
These users thanked the author M87 for the post (total 6):
QT1410HansHTor MorrisonSyndicateAnders DDanielSan

M87
Helt nyt medlem
Indlæg: 94
Tilmeldt: 23. jan 2014, 18:33
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 23 times
Been thanked: 29 times

Re: Olieforbrug 1.8 tsi

Indlæg af M87 » 11. jun 2021, 22:22

Lidt billeder
Vedhæftede filer
C2B20D29-9B91-4199-99AB-7DF70E5E8CCE.jpeg
C2B20D29-9B91-4199-99AB-7DF70E5E8CCE.jpeg (341.66 KiB) Vist 558 gange
39F8109C-889F-43FD-A6E9-005002E16DB4.png
39F8109C-889F-43FD-A6E9-005002E16DB4.png (756.31 KiB) Vist 559 gange
5732664F-E2C2-4FA9-A1DF-BA2D7D4CDF8D.png
5732664F-E2C2-4FA9-A1DF-BA2D7D4CDF8D.png (678.37 KiB) Vist 559 gange
0A9D4F65-8054-4B21-9DF0-4B670226F477.png
0A9D4F65-8054-4B21-9DF0-4B670226F477.png (857.18 KiB) Vist 559 gange
536F8DE6-D537-4B75-87EA-ECB51599DEE8.png
536F8DE6-D537-4B75-87EA-ECB51599DEE8.png (987.57 KiB) Vist 559 gange
582926A8-24A5-41CF-8B87-347D111894CD.png
582926A8-24A5-41CF-8B87-347D111894CD.png (392.82 KiB) Vist 559 gange
These users thanked the author M87 for the post (total 3):
QT1410ANAJHansH

Brugeravatar
Monze1980
Medlem
Indlæg: 1364
Tilmeldt: 17. jan 2013, 21:31
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 388 times
Been thanked: 471 times

Re: Olieforbrug 1.8 tsi

Indlæg af Monze1980 » 12. jun 2021, 07:49

Verdensklasse med sådan en historie.

Tillykke med renoveringen, og en forhåbentlig lækker bil de næste år

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

These users thanked the author Monze1980 for the post:
M87
:)
- Skoda Enyaq 80 iV Sportline, 07/22

baconbaronen
Nyt medlem
Indlæg: 262
Tilmeldt: 3. feb 2017, 20:18
Geografisk region: Tyskland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Holland
Has thanked: 174 times
Been thanked: 52 times

Re: Olieforbrug 1.8 tsi

Indlæg af baconbaronen » 12. jun 2021, 09:34

Fedt. Smider du et link til firmaet?
2020 Volvo XC90 B5 R-design
2021 Mercedes C200 cabriolet
2012 Golf Cabriolet (solgt)

M87
Helt nyt medlem
Indlæg: 94
Tilmeldt: 23. jan 2014, 18:33
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 23 times
Been thanked: 29 times

Re: Olieforbrug 1.8 tsi

Indlæg af M87 » 12. jun 2021, 12:21

baconbaronen skrev:
12. jun 2021, 09:34
Fedt. Smider du et link til firmaet?
https://vag-expert.uk/

Et billede mere.
Vedhæftede filer
6B3C76C0-81B9-473B-8887-ED45B0F611AB.jpeg
Det ødelagt stempel
6B3C76C0-81B9-473B-8887-ED45B0F611AB.jpeg (388.16 KiB) Vist 438 gange

Hallas
Medlem
Indlæg: 1082
Tilmeldt: 18. jul 2019, 19:23
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 491 times
Been thanked: 238 times

Re: Olieforbrug 1.8 tsi

Indlæg af Hallas » 13. jun 2021, 22:41

Lyder jo godt, men langt for evt garanti rep...

Med lånebil er der lige nedenstående der skal være på plads....

https://fdm.dk/node/8869

Lidt ærgerligt at det er nødvendigt at skulle til Polen for at få lavet bil..sgu træls at vores lønninger er blevet så høje 😳😳😳😳😳
These users thanked the author Hallas for the post:
M87
Hilsen Hallas

Skoda Superb 1.5 act dsg business Edition model 2019.
Tidligere : Citroen c4 2007
Tidligere : citroen C5 2005 elegance ( den var altså god)

Besvar

Tilbage til "Motor"