Hejsa, Jeg har tidligere oplevet at min “røde termometer alarm” lyser i min Vw 1,4 Tsi (Sharan) fra 2011. Den målte 90 grader, så der burde ikke være problemer. Jeg slukkede motoren og kunne køre videre uden problemer. Her fik jeg oplyst af mit værkstedet at det var forbi der skulle original oliefilter i. Det kom der og problemet forsvandt.
Det værksted er nu konkurs og jeg brugte en andet til service denne gang. Igen er der brugt uoriginal oliefilter (jeg havde sku glemt det) og problem er tilbage. - men giver dette mening for nogen? Hvordan påvirket er oliefilter temperaturer måleren ?
Generelt virket modellen følsom over for uoriginal dele, har også tidligere haft problemer med en luftmassemåler.
Rødt termometer Vs. Uoriginale oliefilter
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 37
- Tilmeldt: 19. jul 2010, 10:55
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Rødt termometer Vs. Uoriginale oliefilter
Det lyder som vrøvl.
Nu skriver du rødt termometer. Går ud fra det er kølevand? Uanset olie temp eller vand temp ville mistænke føleren
Nu skriver du rødt termometer. Går ud fra det er kølevand? Uanset olie temp eller vand temp ville mistænke føleren
- Har VCDS og AutoCom/delti, ODIS, samt Elsa og Etka