Blinkende skruenøgle....

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13239
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3205 times
Been thanked: 4540 times

Re: Blinkende skruenøgle....

Indlæg af HansH » 30. jul 2022, 09:31

Toledo75 skrev:
30. jul 2022, 09:17
Jeg må så sige at jeg ikke var synderligt imponeret over de store (mærke)værksteder i denne forbindelse. Nogle nægtede at have noget med opgaven at gøre, fordi jeg selv havde formastet mig til at komme med et bud på, hvad problemet var! Andre kom med en ”telefondiagnose” og slyngede straks priser på +20.000 ud. Det lader til at de små mekanikere er noget mere fleksible mht. opgaveløsningen.
Det er aut værksteder i en nøddeskal.
Det er ikke lønsomt for dem at bevæge sig ned i detaljen og forsøge at lokalisere root cause helt præcist, og derudfra kun udskifte/reparere det nødvendige. De undgår en masse bøvl og problemer, og tjener flere penge, ved at følge byt-til-nyt princippet på højkomponentniveau.
Sad but true :(

Den mekker du har brugt - er det én der ønsker sin reference herind ??
Den kompetence du her har efterspurgt, søges af og til ... og de findes ikke på hvert gadehjørne, dem der forstår sig på DSG gearkasser, og kan udføre en rep som den du lige har fået lavet.

Spørger naturligvis fordi det kunne vise sig overordentligt nyttigt for andre vagcars brugere på Sjælland :)
These users thanked the author HansH for the post:
jansom
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

Besvar

Tilbage til "Motor"