Golf 8, trailer med led lys kan man det??

Alt vedr. el og elektriske dele
Besvar
Jensrodgaard
Helt nyt medlem
Indlæg: 47
Tilmeldt: 22. mar 2016, 22:18
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times

Golf 8, trailer med led lys kan man det??

Indlæg af Jensrodgaard » 10. feb 2021, 20:28

Hej.
Er der nogle der ved om det er muligt at montere led lygter uden modstande og div. På en trailer. Uden at det vil fucke op?

Det skal kunne fungere på en Golf 8 e-hybrid med fabriksmonteret træk?

Mvh Jens

Jannik
Aktiv medlem
Indlæg: 1834
Tilmeldt: 6. jul 2010, 21:22
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 41 times
Been thanked: 196 times

Golf 8, trailer med led lys kan man det??

Indlæg af Jannik » 15. maj 2021, 18:51

Jeg vil lige berette i denne tråd, at det godt kan lade sig gøre, at køre med LED lygter på en trailer forbundet til Cupra Leon (Seat Leon) mk.4, som er lig Golf 8.

Jeg har netop modtaget et sæt LED lygter til min trailer fra det polske Fristom (model FT-270) sammen med et 13-polet ledningnet.
Ved forbindelse til min Cupra Leon ST e-Hybrid med originalt svingbart træk, registrerer bilen lygterne korrekt, og alle funktioner virker.

Det krævede dog en genstart af bilen efter lygterne blev forbundet til bilen, før de virkede korrekt, og der ikke blev meldt pærefejl.
Det virkede som om bilen lige skulle tillære sig værdierne for strømforbruget på de lygter.

Vær opmærksom på, at den nævnte model LED lygte findes i 2 varianter, én med canbus modstnde og én uden. Jeg har købt sættet med canbus modstande.
Strømforbruget er dog ikke så stort som ved alm. glødepærer.
Min bil: Mercedes Benz C300 Sedan W206 - 05/2022
Fruens bil: VW e-Golf - 04/2020
Kommende til fruen: BMW iX1 eDrive20 M-Sport m. Premium, Driving Assistant og Komfort-pakker.
Tidligere biler: Udelukkende VAG

Besvar

Tilbage til "El"