Elbil - valg af ladestander

Alt vedr. el og elektriske dele
Besvar
Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5468
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

Elbil - valg af ladestander

Indlæg af diskoboy » 10. maj 2021, 21:56

Jeg er ved at kigge på en e-Golf fra 2020 og det kræver jo en ladestander da vi kommer til at lade ca 99,9% hjemme… tænker jeg.

Når jeg kigger på www.ladepriser.dk ligger HomeCharge, TakeCHAEGE og evse.dk blandt de billigste.

Jeg kunne selvfølgelig bare købe en lader igennem dem kunne jeg finde en smartere (og ikke mindst billigere) var det jo toppen.

Der bliver trukket 5x6mm2 kabel med på egen gruppe til den + en godkendt MID bimåler.

Hvad skal man vælge?

Alle med ubegrænset opladning er sket ikke interessant - jeg tænker vi maks kører 20.000 om året i den. Max.

Thansen sælger fx denne her: https://www.thansen.dk/bil/ladekabler/v ... 233972249/
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

Besvar

Tilbage til "El"