Dyre blinklyspærer til passat 3c

Alt vedr. el og elektriske dele
Besvar
Benny From
Nyt medlem
Indlæg: 199
Tilmeldt: 19. sep 2010, 07:13
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Næstved
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Dyre blinklyspærer til passat 3c

Indlæg af Benny From » 11. jan 2023, 08:49

Den ene af mine blinklyspærer var gået foran på min gamle passat 3c fra 2008, det var en halogen som var sprunget, på grund af alderdom, fred være med det.

Så kørte lige et smut for Thansen med den gamle pære i hånden, for at købe en tilsvarende, købte et sæt Osram pærer til 120 Kr., hjem og ville sætte dem i, men selvfølgelig kunne de ikke komme ordentligt ned i fatningen, selvom de tilsyneladende var identiske. Tilbage til forretngen, fik så nogle andre noname pærer, som godt kunne gå ned i soklen, men de virkede bare ikke, så jeg jeg opgav at købe pærerne i denne forretning.

Jeg valgte som den hurtigste løsning, at køre direkte til VW , som også havde dem liggende på værkstedet, men jeg fik et kæmpe chok da jeg fik prisen, 250,00 Kr. for 2 stk. pærer.

Ved efterfølgende søgninger på nettet, har jeg godt fundet blinklyspærer til bilen, men på de sider jeg søgte på, siger de at der både er glødepærer og halogen pærer, som passer på bilen, så jeg er meget forvirret, turde idag ikke købe hverken gløde- eller halogen pærer til blinklysene, fordi jeg ikke kan overskue om soklerne er ens, og om de i det hele taget vil virke på bilen

Kan de virkeligt passe, at det er svært at få blinlyspære til passat 3c ?

Besvar

Tilbage til "El"