HJÆLP søges til kobling dsg7

Alt vedr. gear, kobling mv.
Besvar
Ulmann
Helt nyt medlem
Indlæg: 7
Tilmeldt: 17. okt 2019, 19:39
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

HJÆLP søges til kobling dsg7

Indlæg af Ulmann » 22. okt 2020, 12:44

Hej :)
Jeg står i et problem, skiftede kobling på min polo 6r 2011 tdi 1,6, da den gamle glid rigtig meget, vi skilte den ad gik meget fint, så satte vi den nye kobling i men vi havde ikke værktøjet til at simme koblingen ind "dumt" vi satte den så sammen igen. Ville så lave grundindstilling, man skal jo varme gearkassen op til 30c+ da den står i tomgang efter noget tid, kan man lugte lidt brændt kobling meget lidt. Starter så min grundindstilling, efter jeg får talene 4 0 0. Skal man starte bilen gør jeg så. Efter 2 sek kommer den med fejlen P072B. Hvad jeg kan finde er stuck in reverse, tror selv det er på grund af simming, men ville meget gerne høre folk ad som er en del klogere end mig.

Næste problem er så hvor kan jeg låne? Eller få hjælp til at simmme den ind. Kan det lånes ville det være fedt. Men kan osse godt tage gearkassen af og komme ud med den hvis en kan gøre det for mig. Er virkelig på bar bund og står uden bil som er et kæmpe problem da jeg køre 110 km hverdag på arbejde. Vil selvfølge gerne betale for hjælpen.

Hilsen Martin Ulmann

Besvar

Tilbage til "Transmission"