1,4 TSI tuning

Alt vedr. tuning af benzinmotorer
Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13175
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3171 times
Been thanked: 4489 times

Re: 1,4 TSI tuning

Indlæg af HansH » 18. aug 2022, 09:26

Streamline skrev:
17. aug 2022, 19:05
Nu kan jeg se der bliver skrevet om landberg og tvs.. Er det meget det samme man får de 2 steder?
Kort svar: ja, det er i bund og grund det samme de to kan lave.

Her kan du læse om mine egne erfaringer med Landberg's DSGMOD:
DQ200 - http://vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=73&t=149681
DQ250 - http://vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=73&t=148633
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

Brugeravatar
GranTurismo
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5564
Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 316 times
Been thanked: 368 times

Re: 1,4 TSI tuning

Indlæg af GranTurismo » 18. aug 2022, 11:52

Streamline skrev:
17. aug 2022, 19:05
GranTurismo skrev:
16. apr 2022, 13:41
Streamline skrev:
14. apr 2022, 18:26
Hvor længe har du kørt med denne optimering?
Jeg tænker på om det kunne være et problem med holdbarheden på gearkasse/koblingen når man øger koblingstrykket?
Jeg prøver at trække på lidt erfaring på området, da jeg selv har anskaffet mig en 1.4 TSI DSG som jeg godt kunne tænke mig at optimere..
Knap 4 år.

Jeg tror ikke det forkorter koblingernes levetid. Snarere tvært imod. Det er nok lidt hårdere ved aksler m.m. Men da man typisk overdimensionerer i stål, er jeg ikke så bekymret for det.
Jeg kom desværre helt fra det, så beklager jeg ikke fik svaret tilbage.
Nu kan jeg se der bliver skrevet om landberg og tvs.. Er det meget det samme man får de 2 steder?
Hvis jeg skal have lavet noget vil jeg gerne have lavet:

- 1. gear til et "normalt" gear ligesom de andre.
- Øget omdrejningstallet en smule da jeg synes den nogle gange kommer derned hvor den sejtrækker.
- Evt. øget koblingstryk hvis det minimere mikroslip/glidende kobling..
- Og så måske lidt flere HK..

Jeg har en Touran fra 2018 med 1.4 TSI 150HK..
Ja det er nogenlunde det samme TVS og Landberg kan tilbyde.

Der er dog den forskel, at man ved TVS kan vælge et "stage", som indeholder de ændringer man ønsker. Det er skemasat og kan ses på hjemmesiden.
Ved Landberg skal man selv vælge de ændringer, man vil have. Man skal altså selv vide hvad man vil have. Og da du har sat dig ind i det, burde begge steder være et godt valg.

Jeg kører med TVS Stage 2+ og det inkluderer bl.a også reduceret motorbremse og friløb.

Flere Hk skal findes i motorstyringen. De får typisk 175-190 HK og 300-340 Nm. Over 300 Nm vil jeg mene kræver øget koblingstryk på DQ200.
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

Streamline
Nyt medlem
Indlæg: 105
Tilmeldt: 20. feb 2022, 17:58
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 10 times
Been thanked: 9 times

Re: 1,4 TSI tuning

Indlæg af Streamline » 20. aug 2022, 22:32

HansH skrev:
18. aug 2022, 09:26
Streamline skrev:
17. aug 2022, 19:05
Nu kan jeg se der bliver skrevet om landberg og tvs.. Er det meget det samme man får de 2 steder?
Kort svar: ja, det er i bund og grund det samme de to kan lave.

Her kan du læse om mine egne erfaringer med Landberg's DSGMOD:
DQ200 - http://vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=73&t=149681
DQ250 - http://vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=73&t=148633
Rigtig god læsning Hans, jeg får virkelig lyst til at give Touranen en omgang..
Jeg kan ikke huske, er det en 200 eller 250 jeg har i en 1.4 TSI fra 2018?
These users thanked the author Streamline for the post:
HansH
2018 Touran 1.4 TSI DSG R-line

Streamline
Nyt medlem
Indlæg: 105
Tilmeldt: 20. feb 2022, 17:58
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 10 times
Been thanked: 9 times

Re: 1,4 TSI tuning

Indlæg af Streamline » 20. aug 2022, 22:35

GranTurismo skrev:
18. aug 2022, 11:52
Streamline skrev:
17. aug 2022, 19:05
GranTurismo skrev:
16. apr 2022, 13:41

Knap 4 år.

Jeg tror ikke det forkorter koblingernes levetid. Snarere tvært imod. Det er nok lidt hårdere ved aksler m.m. Men da man typisk overdimensionerer i stål, er jeg ikke så bekymret for det.
Jeg kom desværre helt fra det, så beklager jeg ikke fik svaret tilbage.
Nu kan jeg se der bliver skrevet om landberg og tvs.. Er det meget det samme man får de 2 steder?
Hvis jeg skal have lavet noget vil jeg gerne have lavet:

- 1. gear til et "normalt" gear ligesom de andre.
- Øget omdrejningstallet en smule da jeg synes den nogle gange kommer derned hvor den sejtrækker.
- Evt. øget koblingstryk hvis det minimere mikroslip/glidende kobling..
- Og så måske lidt flere HK..

Jeg har en Touran fra 2018 med 1.4 TSI 150HK..
Ja det er nogenlunde det samme TVS og Landberg kan tilbyde.

Der er dog den forskel, at man ved TVS kan vælge et "stage", som indeholder de ændringer man ønsker. Det er skemasat og kan ses på hjemmesiden.
Ved Landberg skal man selv vælge de ændringer, man vil have. Man skal altså selv vide hvad man vil have. Og da du har sat dig ind i det, burde begge steder være et godt valg.

Jeg kører med TVS Stage 2+ og det inkluderer bl.a også reduceret motorbremse og friløb.

Flere Hk skal findes i motorstyringen. De får typisk 175-190 HK og 300-340 Nm. Over 300 Nm vil jeg mene kræver øget koblingstryk på DQ200.
Havde du problemer med microslip før optimeringen, og evt. kunne mærke om det hjalp med øget koblingstryk?
Det eneste jeg tænker ved sådan en omgang med at tune og optimere DSGen er at jeg er bange for at få følgeskader.. Så ville jeg ikke være så populær hos fruen :)
2018 Touran 1.4 TSI DSG R-line

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13175
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3171 times
Been thanked: 4489 times

Re: 1,4 TSI tuning

Indlæg af HansH » 20. aug 2022, 22:43

Streamline skrev:
20. aug 2022, 22:32
Jeg kan ikke huske, er det en 200 eller 250 jeg har i en 1.4 TSI fra 2018?
Det er en DQ200 du har 👍
These users thanked the author HansH for the post:
Streamline
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

Brugeravatar
GranTurismo
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5564
Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 316 times
Been thanked: 368 times

Re: 1,4 TSI tuning

Indlæg af GranTurismo » 21. aug 2022, 20:05

Streamline skrev:
20. aug 2022, 22:35
Havde du problemer med microslip før optimeringen, og evt. kunne mærke om det hjalp med øget koblingstryk?
Det eneste jeg tænker ved sådan en omgang med at tune og optimere DSGen er at jeg er bange for at få følgeskader.. Så ville jeg ikke være så populær hos fruen :)
Jeg havde ikke problemer, da jeg fik installeret DSG software. Men jeg havde tidligere begyndende maxi-slip, hvilket blev afhjulpet af en grundjustering på garantien. Det forekom kun på kolde koblinger og jeg var meget hurtig til at få grundjusteret gearkassen.

Da garantien udløb, valgte jeg for en sikkerheds skyld at få DSG software med øget koblingstryk. Det er jeg super glad for. Gearkassen kører bedre nu, end da bilen var ny. Den er nu snart 8 år gammel.

Om problemet med maxi-slip ville være vendt tilbage med standard software, kan jeg selvfølgelig kun gisne om.
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

Streamline
Nyt medlem
Indlæg: 105
Tilmeldt: 20. feb 2022, 17:58
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 10 times
Been thanked: 9 times

Re: 1,4 TSI tuning

Indlæg af Streamline » 20. nov 2022, 20:19

GranTurismo skrev:
21. aug 2022, 20:05
Streamline skrev:
20. aug 2022, 22:35
Havde du problemer med microslip før optimeringen, og evt. kunne mærke om det hjalp med øget koblingstryk?
Det eneste jeg tænker ved sådan en omgang med at tune og optimere DSGen er at jeg er bange for at få følgeskader.. Så ville jeg ikke være så populær hos fruen :)
Jeg havde ikke problemer, da jeg fik installeret DSG software. Men jeg havde tidligere begyndende maxi-slip, hvilket blev afhjulpet af en grundjustering på garantien. Det forekom kun på kolde koblinger og jeg var meget hurtig til at få grundjusteret gearkassen.

Da garantien udløb, valgte jeg for en sikkerheds skyld at få DSG software med øget koblingstryk. Det er jeg super glad for. Gearkassen kører bedre nu, end da bilen var ny. Den er nu snart 8 år gammel.

Om problemet med maxi-slip ville være vendt tilbage med standard software, kan jeg selvfølgelig kun gisne om.
Hej igen,
Jeg vender lige tilbage til emnet 😜
Jeg skal bare lige være helt “sikker”, for jeg oplever at vores kobling fedter lidt i det, især ved skift fra 1. til 2. gear, det er som om den har svært ved at få fat.
Ville det hjælpe med DSG MOD med øget koblingstryk så den bider bedre fast?
- eller skal jeg være bekymret for at det kan gå ind og gøre det værre da koblingen måske er for dårlig til det?
Den har kørt 70.000km..

Du snakker om en grund justering, ville det måske kunne afhjælpe noget?
2018 Touran 1.4 TSI DSG R-line

Brugeravatar
GranTurismo
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5564
Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 316 times
Been thanked: 368 times

Re: 1,4 TSI tuning

Indlæg af GranTurismo » 20. nov 2022, 20:57

Streamline skrev:
20. nov 2022, 20:19
GranTurismo skrev:
21. aug 2022, 20:05
Streamline skrev:
20. aug 2022, 22:35
Havde du problemer med microslip før optimeringen, og evt. kunne mærke om det hjalp med øget koblingstryk?
Det eneste jeg tænker ved sådan en omgang med at tune og optimere DSGen er at jeg er bange for at få følgeskader.. Så ville jeg ikke være så populær hos fruen :)
Jeg havde ikke problemer, da jeg fik installeret DSG software. Men jeg havde tidligere begyndende maxi-slip, hvilket blev afhjulpet af en grundjustering på garantien. Det forekom kun på kolde koblinger og jeg var meget hurtig til at få grundjusteret gearkassen.

Da garantien udløb, valgte jeg for en sikkerheds skyld at få DSG software med øget koblingstryk. Det er jeg super glad for. Gearkassen kører bedre nu, end da bilen var ny. Den er nu snart 8 år gammel.

Om problemet med maxi-slip ville være vendt tilbage med standard software, kan jeg selvfølgelig kun gisne om.
Hej igen,
Jeg vender lige tilbage til emnet 😜
Jeg skal bare lige være helt “sikker”, for jeg oplever at vores kobling fedter lidt i det, især ved skift fra 1. til 2. gear, det er som om den har svært ved at få fat.
Ville det hjælpe med DSG MOD med øget koblingstryk så den bider bedre fast?
- eller skal jeg være bekymret for at det kan gå ind og gøre det værre da koblingen måske er for dårlig til det?
Den har kørt 70.000km..

Du snakker om en grund justering, ville det måske kunne afhjælpe noget?
Hvis ikke koblingerne er nedslidte, kan en grundjustering ofte afhjælpe glidende koblinger og stigende omdrejninger i forbindelse med gearskift.

Jeg ville vælge en grundjustering først, for at konstatere om det afhjælper problemet. Så har man stadig mulighed for kulance/garanti, hvis det er nødvendigt.

Hvis en grundjustering hjælper og garantien er udløbet, ville jeg ikke tøve med et DSG-mod. Det giver bare en helt anden harmonisk køreoplevelse - især ved skiftet fra første til andet gear.

Øget koblingstryk er nok en smags sag. Jeg synes det er risikoen værd, at belaste systemet med øget koblingstryk, for at reducere risikoen for glidende koblinger.

Min bil er nu 8+ år gammel og jeg har bestemt ikke fortrudt mit valg.
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

Streamline
Nyt medlem
Indlæg: 105
Tilmeldt: 20. feb 2022, 17:58
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 10 times
Been thanked: 9 times

Re: 1,4 TSI tuning

Indlæg af Streamline » 20. nov 2022, 21:08

GranTurismo skrev:
20. nov 2022, 20:57
Streamline skrev:
20. nov 2022, 20:19
GranTurismo skrev:
21. aug 2022, 20:05

Jeg havde ikke problemer, da jeg fik installeret DSG software. Men jeg havde tidligere begyndende maxi-slip, hvilket blev afhjulpet af en grundjustering på garantien. Det forekom kun på kolde koblinger og jeg var meget hurtig til at få grundjusteret gearkassen.

Da garantien udløb, valgte jeg for en sikkerheds skyld at få DSG software med øget koblingstryk. Det er jeg super glad for. Gearkassen kører bedre nu, end da bilen var ny. Den er nu snart 8 år gammel.

Om problemet med maxi-slip ville være vendt tilbage med standard software, kan jeg selvfølgelig kun gisne om.
Hej igen,
Jeg vender lige tilbage til emnet 😜
Jeg skal bare lige være helt “sikker”, for jeg oplever at vores kobling fedter lidt i det, især ved skift fra 1. til 2. gear, det er som om den har svært ved at få fat.
Ville det hjælpe med DSG MOD med øget koblingstryk så den bider bedre fast?
- eller skal jeg være bekymret for at det kan gå ind og gøre det værre da koblingen måske er for dårlig til det?
Den har kørt 70.000km..

Du snakker om en grund justering, ville det måske kunne afhjælpe noget?
Hvis ikke koblingerne er nedslidte, kan en grundjustering ofte afhjælpe glidende koblinger og stigende omdrejninger i forbindelse med gearskift.

Jeg ville vælge en grundjustering først, for at konstatere om det afhjælper problemet. Så har man stadig mulighed for kulance/garanti, hvis det er nødvendigt.

Hvis en grundjustering hjælper og garantien er udløbet, ville jeg ikke tøve med et DSG-mod. Det giver bare en helt anden harmonisk køreoplevelse - især ved skiftet fra første til andet gear.

Øget koblingstryk er nok en smags sag. Jeg synes det er risikoen værd, at belaste systemet med øget koblingstryk, for at reducere risikoen for glidende koblinger.

Min bil er nu 8+ år gammel og jeg har bestemt ikke fortrudt mit valg.
Fedt, rigtig god idé.. Det vil jeg få gjort 👍 Er det hos VW man får lavet sådan én grundjustering, eller er det bedre hos en tuner?
- og ved du nogenlunde hvad det koster?
2018 Touran 1.4 TSI DSG R-line

Brugeravatar
Lau16
Medlem
Indlæg: 748
Tilmeldt: 14. jun 2008, 22:55
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 59 times
Been thanked: 96 times

Re: 1,4 TSI tuning

Indlæg af Lau16 » 22. nov 2022, 07:26

Bare en med vcds kabel
2020 VW Polo GTI
2016 SEAT Leon 1.2 TSI

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13175
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3171 times
Been thanked: 4489 times

Re: 1,4 TSI tuning

Indlæg af HansH » 22. nov 2022, 07:33

Streamline skrev:
20. nov 2022, 21:08
Er det hos VW man får lavet sådan én grundjustering, eller er det bedre hos en tuner?
- og ved du nogenlunde hvad det koster?
Klik på knappen "VCDS kort" oppe i toppen af siden her.
Hver nål på google maps kortet repræsenterer en vagcars bruger, der har registreret sig og sagt "jeg har VCDS".
Find en i din nærhed og kontakt vedkommende via PB/mail og hør om vedkommende kan og vil hjælpe dig.

Her i Taulov ville en grundjustering af DSG gearkasse ikke koste noget, men jeg skal ikke kunne sige hvordan andre prissætter deres fritid og hjælpsomhed. Det er jo helt op til den enkelte.

Jeg synes i hvert fald ikke du skal køre på aut værksted og få det gjort. De har i hvert fald en klar idé om hvordan de prissætter deres hjælpsomhed .. :)
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

Streamline
Nyt medlem
Indlæg: 105
Tilmeldt: 20. feb 2022, 17:58
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 10 times
Been thanked: 9 times

Re: 1,4 TSI tuning

Indlæg af Streamline » 22. nov 2022, 08:49

HansH skrev:
22. nov 2022, 07:33
Streamline skrev:
20. nov 2022, 21:08
Er det hos VW man får lavet sådan én grundjustering, eller er det bedre hos en tuner?
- og ved du nogenlunde hvad det koster?
Klik på knappen "VCDS kort" oppe i toppen af siden her.
Hver nål på google maps kortet repræsenterer en vagcars bruger, der har registreret sig og sagt "jeg har VCDS".
Find en i din nærhed og kontakt vedkommende via PB/mail og hør om vedkommende kan og vil hjælpe dig.

Her i Taulov ville en grundjustering af DSG gearkasse ikke koste noget, men jeg skal ikke kunne sige hvordan andre prissætter deres fritid og hjælpsomhed. Det er jo helt op til den enkelte.

Jeg synes i hvert fald ikke du skal køre på aut værksted og få det gjort. De har i hvert fald en klar idé om hvordan de prissætter deres hjælpsomhed .. :)
Tak for fint svar..
Jeg var ikke klar over det bare var noget der kunne gøres af alle der har en vcds?
Jeg troede det var noget mere dybdegående.. Men ja, så er der ingen grund til at gå til VW.
2018 Touran 1.4 TSI DSG R-line

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13175
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3171 times
Been thanked: 4489 times

Re: 1,4 TSI tuning

Indlæg af HansH » 22. nov 2022, 08:54

Streamline skrev:
22. nov 2022, 08:49
Jeg var ikke klar over det bare var noget der kunne gøres af alle der har en vcds?
VCDS er bare værktøjet. Ham gutten ude i den anden ende af kablet, skal også vide hvad han gør ;)

På samme måde som man kan udrette gode ting med et svejseapparat. Men kun i hænderne på én der ved hvad han gør.

Så .. hvis jeg var i dit sted, ville jeg ikke blot søge en med VCDS, men også en der har prøvet at foretage en DQ200 grundjustering på en MQB bil.
Det fungerer klart bedst hvis man kender proceduren og ved hvad der skal ske, hvilke lyde det giver osv.
Derudover er der en anbefalet procedure for testkørsel umiddelbart efter grundjusteringen er færdig. Det er også en fordel at der lige er styr på den.
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

Brugeravatar
GranTurismo
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5564
Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 316 times
Been thanked: 368 times

Re: 1,4 TSI tuning

Indlæg af GranTurismo » 22. nov 2022, 20:54

Jeg vil tro et autoriseret værksted tager en halv værkstedstime, for at grundjustere den.

Hvis der er en med VCDS i nærheden, som er kyndig i grundjustering, vil det nok være billigere... Måske en kasse sodavand eller nowet.
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

Streamline
Nyt medlem
Indlæg: 105
Tilmeldt: 20. feb 2022, 17:58
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 10 times
Been thanked: 9 times

Re: 1,4 TSI tuning

Indlæg af Streamline » 22. nov 2022, 21:22

HansH skrev:
22. nov 2022, 08:54
Streamline skrev:
22. nov 2022, 08:49
Jeg var ikke klar over det bare var noget der kunne gøres af alle der har en vcds?
VCDS er bare værktøjet. Ham gutten ude i den anden ende af kablet, skal også vide hvad han gør ;)

På samme måde som man kan udrette gode ting med et svejseapparat. Men kun i hænderne på én der ved hvad han gør.

Så .. hvis jeg var i dit sted, ville jeg ikke blot søge en med VCDS, men også en der har prøvet at foretage en DQ200 grundjustering på en MQB bil.
Det fungerer klart bedst hvis man kender proceduren og ved hvad der skal ske, hvilke lyde det giver osv.
Derudover er der en anbefalet procedure for testkørsel umiddelbart efter grundjusteringen er færdig. Det er også en fordel at der lige er styr på den.
Ja, regnede heller ikke med det var noget enhver koder kunne hjælpe med..
Og når du skriver der kommer diverse lyde og en testkørsel også er en god idé, skal jeg helt sikkert have fat i én med noget erfaring på området.

Men ville der kunne ske noget negativt i forbindelse med at få udført sådan en grundjustering?

Det jeg gerne vil se, er om min kobling begynder at få bedre fat.. Det gjorde den da vi købte bilen i april i år, der var den 4 år gammel, så man kunne godt forestille sig at sælger måske har givet den en grundjustering siden den er begyndt at opføre sig anderledes nu, end da vi købte den?!
GranTurismo skrev:
22. nov 2022, 20:54
Jeg vil tro et autoriseret værksted tager en halv værkstedstime, for at grundjustere den.

Hvis der er en med VCDS i nærheden, som er kyndig i grundjustering, vil det nok være billigere... Måske en kasse sodavand eller nowet.
Hvis vi ikke snakker mere end det, så er det måske en god idé at køre den til VW.. Det kan være jeg skal skrive til dem.
Jeg skal trods alt bruge en del mere på en evt. optimering af gearkassen hos en tuner efterfølgende 😃
2018 Touran 1.4 TSI DSG R-line

Hallas
Medlem
Indlæg: 1086
Tilmeldt: 18. jul 2019, 19:23
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 492 times
Been thanked: 238 times

Re: 1,4 TSI tuning

Indlæg af Hallas » 7. dec 2022, 19:16

Hej

Lidt nysgerrig. Hvad kom du frem til…..
Hilsen Hallas

Skoda Superb 1.5 act dsg business Edition model 2019.
Tidligere : Citroen c4 2007
Tidligere : citroen C5 2005 elegance ( den var altså god)

Streamline
Nyt medlem
Indlæg: 105
Tilmeldt: 20. feb 2022, 17:58
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 10 times
Been thanked: 9 times

Re: 1,4 TSI tuning

Indlæg af Streamline » 7. dec 2022, 21:21

Hallas skrev:
7. dec 2022, 19:16
Hej

Lidt nysgerrig. Hvad kom du frem til…..
Hej,

Lige nu er jeg ikke kommet videre.. Jeg er ved at se om jeg kan lave en aftale med Hans.
Jeg skal nok komme med en update 👍
2018 Touran 1.4 TSI DSG R-line

Hallas
Medlem
Indlæg: 1086
Tilmeldt: 18. jul 2019, 19:23
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 492 times
Been thanked: 238 times

Re: 1,4 TSI tuning

Indlæg af Hallas » 8. dec 2022, 06:08

Tak tak, det kunne jo være vi ku lave en fælles aftale med HansH og lidt garage kaffe 😀😀
Hilsen Hallas

Skoda Superb 1.5 act dsg business Edition model 2019.
Tidligere : Citroen c4 2007
Tidligere : citroen C5 2005 elegance ( den var altså god)

Besvar

Tilbage til "Benzintuning"