200 cell oem VS sportscat

Alt vedr. udstødningsystemer
Besvar
Mulle S4
Nyt medlem
Indlæg: 300
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

200 cell oem VS sportscat

Indlæg af Mulle S4 » 13. aug 2008, 18:12

Har 200 cell,s OEM RS4 cat på, men er i tvivl om jeg skal ofre lidt på nogle 200 cell,s sportscat.. Er der noget at hente, eller skal man ofre lidt mere og så få et par Milltek forrør med sportscat :o

Brugeravatar
Sorens2
Meget aktiv medlem
Indlæg: 9072
Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:48
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ribe DK
Has thanked: 31 times
Been thanked: 123 times

Re: 200 cell oem VS sportscat

Indlæg af Sorens2 » 13. aug 2008, 19:23

Hvor mange hk skal du da ha ?
RS4 klarer jo let 450 hk.
Jeg ville ta en uni 100-200 cellers hvis der skal laves noget.

Søren S2
Rullefelt - Fejlfinding - VAG speciale - Kobling/svinghjul - TDI problemer - VCDS - Kodning

Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver. 😃

Brugeravatar
kimhemm
Meget aktiv medlem
Indlæg: 7492
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: vagtuning.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: 200 cell oem VS sportscat

Indlæg af kimhemm » 13. aug 2008, 19:32

Sorens2 skrev:Hvor mange hk skal du da ha ?
RS4 klarer jo let 450 hk.
Jeg ville ta en uni 100-200 cellers hvis der skal laves noget.

Søren S2
Se under store projekter http://web00483.tmp.dlx.dk/phpbb/viewto ... f=23&t=125" onclick="window.open(this.href);return false;

Målet er jo netop at komme over de 450 HK så sikkert derfor der skal ske lidt ekstra
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook

Brugeravatar
Sorens2
Meget aktiv medlem
Indlæg: 9072
Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:48
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ribe DK
Has thanked: 31 times
Been thanked: 123 times

Re: 200 cell oem VS sportscat

Indlæg af Sorens2 » 13. aug 2008, 19:46

Så tager jeg de 2 unikatte. 100 eller 200 celler. 300 hk pr. stk.

Søren S2
Rullefelt - Fejlfinding - VAG speciale - Kobling/svinghjul - TDI problemer - VCDS - Kodning

Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver. 😃

Mulle S4
Nyt medlem
Indlæg: 300
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 200 cell oem VS sportscat

Indlæg af Mulle S4 » 13. aug 2008, 20:28

Det jeg mener er en 200 cell en 200 cell om det er OEM eller "Sportscat". Vælger nok ikke en 100 da den ikke kan klare et syn.

Brugeravatar
Sorens2
Meget aktiv medlem
Indlæg: 9072
Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:48
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ribe DK
Has thanked: 31 times
Been thanked: 123 times

Re: 200 cell oem VS sportscat

Indlæg af Sorens2 » 13. aug 2008, 20:39

Der skal 400 til syn.
En OEM er jo en keramik kat.
En racer er jo en metalkat med noget større ydelse i samme mm2.
Jeg havde en rigtig billig en på min S2 og den lavede da 390 hk på den.

Søren S2
Rullefelt - Fejlfinding - VAG speciale - Kobling/svinghjul - TDI problemer - VCDS - Kodning

Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver. 😃

RIX
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6809
Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 220 times
Been thanked: 69 times

Re: 200 cell oem VS sportscat

Indlæg af RIX » 15. aug 2008, 14:26

Sorens2 skrev:Der skal 400 til syn.
En OEM er jo en keramik kat.
En racer er jo en metalkat med noget større ydelse i samme mm2.
Jeg havde en rigtig billig en på min S2 og den lavede da 390 hk på den.

Søren S2
nej ikke korrekt kat fra en corradp vr6(den lange)det er en metal kat,rs2 har også metal katte
så det findes på std. biler.

VH.

Besvar

Tilbage til "Udstødning"