200 cell oem VS sportscat
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 300
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:16
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
200 cell oem VS sportscat
Har 200 cell,s OEM RS4 cat på, men er i tvivl om jeg skal ofre lidt på nogle 200 cell,s sportscat.. Er der noget at hente, eller skal man ofre lidt mere og så få et par Milltek forrør med sportscat
- Sorens2
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 9072
- Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:48
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Ribe DK
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 123 times
Re: 200 cell oem VS sportscat
Hvor mange hk skal du da ha ?
RS4 klarer jo let 450 hk.
Jeg ville ta en uni 100-200 cellers hvis der skal laves noget.
Søren S2
RS4 klarer jo let 450 hk.
Jeg ville ta en uni 100-200 cellers hvis der skal laves noget.
Søren S2
Rullefelt - Fejlfinding - VAG speciale - Kobling/svinghjul - TDI problemer - VCDS - Kodning
Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver.
Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver.
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 7492
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Re: 200 cell oem VS sportscat
Se under store projekter http://web00483.tmp.dlx.dk/phpbb/viewto ... f=23&t=125" onclick="window.open(this.href);return false;Sorens2 skrev:Hvor mange hk skal du da ha ?
RS4 klarer jo let 450 hk.
Jeg ville ta en uni 100-200 cellers hvis der skal laves noget.
Søren S2
Målet er jo netop at komme over de 450 HK så sikkert derfor der skal ske lidt ekstra
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
- Sorens2
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 9072
- Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:48
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Ribe DK
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 123 times
Re: 200 cell oem VS sportscat
Så tager jeg de 2 unikatte. 100 eller 200 celler. 300 hk pr. stk.
Søren S2
Søren S2
Rullefelt - Fejlfinding - VAG speciale - Kobling/svinghjul - TDI problemer - VCDS - Kodning
Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver.
Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver.
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 300
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:16
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: 200 cell oem VS sportscat
Det jeg mener er en 200 cell en 200 cell om det er OEM eller "Sportscat". Vælger nok ikke en 100 da den ikke kan klare et syn.
- Sorens2
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 9072
- Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:48
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Ribe DK
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 123 times
Re: 200 cell oem VS sportscat
Der skal 400 til syn.
En OEM er jo en keramik kat.
En racer er jo en metalkat med noget større ydelse i samme mm2.
Jeg havde en rigtig billig en på min S2 og den lavede da 390 hk på den.
Søren S2
En OEM er jo en keramik kat.
En racer er jo en metalkat med noget større ydelse i samme mm2.
Jeg havde en rigtig billig en på min S2 og den lavede da 390 hk på den.
Søren S2
Rullefelt - Fejlfinding - VAG speciale - Kobling/svinghjul - TDI problemer - VCDS - Kodning
Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver.
Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver.
-
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6809
- Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: GALTEN
- Has thanked: 220 times
- Been thanked: 69 times
Re: 200 cell oem VS sportscat
nej ikke korrekt kat fra en corradp vr6(den lange)det er en metal kat,rs2 har også metal katteSorens2 skrev:Der skal 400 til syn.
En OEM er jo en keramik kat.
En racer er jo en metalkat med noget større ydelse i samme mm2.
Jeg havde en rigtig billig en på min S2 og den lavede da 390 hk på den.
Søren S2
så det findes på std. biler.
VH.