Hvilket system giver bedst, og vil der være effekt tab hvis mankun har bagdæmper på og ikke nogen af de andre to?
PS
Findes der overhovedet en frontdæmper som IKKE erstater KATen, har kun kunne finde et par stykker som skal side istedetfor KATen, og det er nok ikke skide smart til syn (gider ikke flå det af for at skulle sætte det på igen efter syn)
Remus Vs. Supersprint
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 355
- Tilmeldt: 20. jun 2008, 22:03
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Jyderup
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- mtech
- Medlem
- Indlæg: 692
- Tilmeldt: 16. jun 2008, 15:18
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: sydsjælland.
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Remus Vs. Supersprint
hartmann har et komplet system til vr6,det har 3 potter efter KAT..de er 2.75 tomme og sidder/lyder rigtigt godt..hvis jeg var dig ville jeg glemme alt om supersprint..det sidder simpelten så dårligt..selv bagpotten sidder skævt og rørhalen sidder halvvejs inde under kofangeren..også skævt.
Golf R36 Turbo
60ft 1.41s
1/8mile 5.81s@204km/t
1/4mile 8.86s@262km/t
Med andre ord:
0-204km/t 5.81 sek
0-262km/8.86sek
60ft 1.41s
1/8mile 5.81s@204km/t
1/4mile 8.86s@262km/t
Med andre ord:
0-204km/t 5.81 sek
0-262km/8.86sek
- Big-_-D
- Medlem
- Indlæg: 1324
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 12:11
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: 2860 Søborg
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Re: Remus Vs. Supersprint
Hartmann rocks... Jeg havde det på min 1,8 golf og det lød super godt uden at være for voldsomt.
Det lyder til at du er efter nogetflow og effekt også vil jeg også gå efter en "ordentlig" udstødning ala hartmann
Big D
Det lyder til at du er efter nogetflow og effekt også vil jeg også gå efter en "ordentlig" udstødning ala hartmann
Big D
VW Golf IV 2,8 V6 4motion SOLGT
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
VW Golf III 1,8 cl "The Pendler" TOTALSKADET
VW Golf II 1,8 16v GTI - To Be Decided
Projekt-tråd på Low-Budget-Ringtool
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
VW Golf III 1,8 cl "The Pendler" TOTALSKADET
VW Golf II 1,8 16v GTI - To Be Decided
Projekt-tråd på Low-Budget-Ringtool
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 355
- Tilmeldt: 20. jun 2008, 22:03
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Jyderup
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Remus Vs. Supersprint
PT har jeg "kun" den forreste dæmper og bagpotten på, det skulle vel i sig selv give noget bedre flow, men ville jo gerne have en bedre lyd istedetfor den "larm" som er der nu. Havde supersprint på en vr6 jeg havde og der var også kun de to dæmpere på, men der lød det ikke så voldsomt som det gør nu. Hvis man tager og skifter den alm. bagpotte ud med en hartman får jeg vel intet ud af det ren effekt mæsigt hvis jeg havde en komplet standard udstødning på, men mellempotten er fjernet, så med en hartman bagpotte samtidig med at mellempotten er fjernet, ville man så ikke kunne hente lidt der? Den forreste standard potte kvæler vel ikke flowet i forhold til en hartman frontpotte, gør den? Sådan et system med tre åpotter fra hartman koster vel også omkring 6000 eller noget, det er mange penge for 5/6 hk synes jeg, så hvis jeg kan nøjes med bagpotten og stadig ikke have mellempotten på, vil jeg væretilfreds med at kunne få 3/4 hk ud af det, og så koster det vel kun det halve
- Aagaard
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3436
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:45
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Kolding
- Has thanked: 68 times
- Been thanked: 17 times
Re: Remus Vs. Supersprint
Du kan få hartmann komplet fra kat til ca. 5k sendt til DK, bagpotten tror jeg næsten ikke man kan købe for sig selv, og dem der har den til salg sælger til ca. 3 har jeg set, så det kan vidst ikke betale sig
'15 VW Passat 1.4 TSI DSG variant