Rengøring af alu fælge. Med hvad ??

Alt vedr. klargøring, vask, polering mv.
Besvar
DanK
Nyt medlem
Indlæg: 292
Tilmeldt: 12. sep 2008, 16:02
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Albertslund
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Rengøring af alu fælge. Med hvad ??

Indlæg af DanK » 20. aug 2009, 11:11

Hej Vag'ere.

Jeg har et sæt 17" uden dæk, som skal lakeres. Men de skal jo lige have en grundig rengøring, inden de ryger til maleren. Er der nogle af jer, der har gode erfaringer med produkter til fælgrengøring, eller er det bare en god gang knofedt der skal til ??

Dan
It ain't the size of the car that matters, it's the arm hanging out of the window.

Brugeravatar
SorenR
Aktiv medlem
Indlæg: 1851
Tilmeldt: 5. apr 2009, 20:54
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Føllenslev Græsmark
Has thanked: 12 times
Been thanked: 75 times

Re: Rengøring af alu fælge. Med hvad ??

Indlæg af SorenR » 20. aug 2009, 11:31

DanK skrev:Hej Vag'ere.

Jeg har et sæt 17" uden dæk, som skal lakeres. Men de skal jo lige have en grundig rengøring, inden de ryger til maleren. Er der nogle af jer, der har gode erfaringer med produkter til fælgrengøring, eller er det bare en god gang knofedt der skal til ??

Dan
Min svoger fik alt skidtet (incl. noget af lakken) af hans gamle BBS fælge med den billige toiletrens fra Netto og en opvaskebørste.. Husk gummihansker hvis du skal bruge hænderne til noget andet de næste par uger.

Men... Bliver de ikke glasblæst inden lakering ?? Så kan du jo gemme knofedtet til en anden dag..
'82 Audi Quattro WR 2.1T I5 10V Alpine White
'92 Audi Cabriolet NG 2.3L I5 10V

We say it is about 330 hp between 7,200 and 7,700 rpm but I must tell you these are strong Bavarian beer-carrying horses, not the smaller ones from Italy.
- Ferdinand Piëch

DanK
Nyt medlem
Indlæg: 292
Tilmeldt: 12. sep 2008, 16:02
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Albertslund
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rengøring af alu fælge. Med hvad ??

Indlæg af DanK » 20. aug 2009, 11:41

SorenR skrev:
Min svoger fik alt skidtet (incl. noget af lakken) af hans gamle BBS fælge med den billige toiletrens fra Netto og en opvaskebørste.. Husk gummihansker hvis du skal bruge hænderne til noget andet de næste par uger.

Men... Bliver de ikke glasblæst inden lakering ?? Så kan du jo gemme knofedtet til en anden dag..
Det var ikke planen, så kommer det vel til at koste en formue :) De skal bare rengøres, og afleveres hos maleren.
It ain't the size of the car that matters, it's the arm hanging out of the window.

Besvar

Tilbage til "Detailing"