kofanger beskytter slipper i limen silicone go eller no go

Alt vedr. ombygning, skørter, spoilere, lakering mv.
Besvar
heinejepsen
Nyt medlem
Indlæg: 151
Tilmeldt: 17. nov 2014, 14:55
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 19 times
Been thanked: 41 times

kofanger beskytter slipper i limen silicone go eller no go

Indlæg af heinejepsen » 4. aug 2020, 09:54

Halløj, jeg har fået sat sådan en kofanger beskytter i alu på min Octavia combi fra forhandleren da jeg købte den i februar. Den har nu sluppet i det en hjørne og gaber mere og mere. Tænker på at stikke den en lille klat klar silicone og trykke den på plads igen. Hvad tænker I er det og eller no go? Den skulle jo gerne kunne komme af igen uden at rykke lakken af. Jeg kunne selvfølgelig køre til forhandleren og få dem til at fikse det, men de ligger ikke lige om hjørnet og tænker måske de gør det samme.

Nogle erfaringer?
TMY 2023 LR
Skoda Citigo 2014
Honda CBF 1000A, 2006
Canyon Spectral 2018 mtb, rugbrøds drevet

superbeszzz
Aktiv medlem
Indlæg: 1994
Tilmeldt: 9. apr 2009, 07:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Solrød Strand
Has thanked: 290 times
Been thanked: 486 times

Re: kofanger beskytter slipper i limen silicone go eller no go

Indlæg af superbeszzz » 4. aug 2020, 10:22

heinejepsen skrev:
4. aug 2020, 09:54
Halløj, jeg har fået sat sådan en kofanger beskytter i alu på min Octavia combi fra forhandleren da jeg købte den i februar. Den har nu sluppet i det en hjørne og gaber mere og mere. Tænker på at stikke den en lille klat klar silicone og trykke den på plads igen. Hvad tænker I er det og eller no go? Den skulle jo gerne kunne komme af igen uden at rykke lakken af. Jeg kunne selvfølgelig køre til forhandleren og få dem til at fikse det, men de ligger ikke lige om hjørnet og tænker måske de gør det samme.

Nogle erfaringer?
Det ville jeg helt sikkert ordne ved en forhandler, ikke nødvendigvis den forhandler, hvor du har købt bilen, men bare den nærmeste.
Herrebil: 2022 BMW X5 e45 M-sport+ - Dravitgrå, Individual Merino ivory leather, B&W speakers, Laser light, Skylounge, HUD, 4-zone klima, sædevarme bag, 360 parkering, træk, oma.
Konebil: 2020 Fiat 500e cab La Prima
Tidligere biler: - Porsche Taycan Cross Turismo, Audi E-tron 55, E-golf 300, Audi A6 320 biturbo, VW T-Roc cab, Audi A5 Sportback LE

Brugeravatar
Mike H
Aktiv medlem
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22. apr 2010, 11:12
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 63 times
Been thanked: 161 times

Re: kofanger beskytter slipper i limen silicone go eller no go

Indlæg af Mike H » 4. aug 2020, 10:27

Hvis det er så slemt, så ville jeg også høre forhandleren - bilen er jo ikke særlig gammel.

Jeg havde selv sådan en alu metalbeskyttelseliste på en tidligere Passat. Den slap også lidt, men det blev aldring så slemt at jeg ville have ændret på det... efter 1 sæson skete der nemlig ikke yderligere "slip"
Mike
Audi A5 Sport Sportback 2.0 TFSI 7-trins S tronic årgang 2018

Besvar

Tilbage til "Karosseri"