Pære er ok - der kommer ingen strøm frem.
Kan nogen fortælle hvor ledningerne til den loftslampe er ført hen og tilsluttet? Vil gerne slippe for at pille hele himlen ned blot for at kunne se ledningsføring.. hvis det kan undgås..

Hej Hans, havde du problemer efterfølgende med at bagklappen ikke lukker ordentligt? Jeg har fint fået lys i bagagerummet, men nu lukker den ikke ordentligt. Den mangler lige at låse det sidste, så den kan give sig 1 cm. Har monteret den gamle lås igen og det virker fint men uden lys.HansH skrev: ↑13. feb 2014, 12:13Har fået det til at virke. Låsen kunne, så vidt jeg kunne se, ikke skilles yderligere ad. Carepoint bekræftede dette ... men det skal de måske også bare sige. Vil ikke forsværge at en fingersnild person kunne obducere stumpen, skifte noget internt, og få det samlet igen.
Men min løsning bestod i at bestille 1 stk. ny 1K6 827 505 E 9B9 på eBay. €40 + €14 i forsendelse fra tysk forhandler i Erfurt. Bestilt mandag eftermiddag, ankommet torsdag morgen med DHL + Post Danmark.
Og så kom der lys bagi .......
Hey Karsten, håber alt vel!Juhler skrev: ↑10. jan 2021, 19:05Hej Hans, havde du problemer efterfølgende med at bagklappen ikke lukker ordentligt? Jeg har fint fået lys i bagagerummet, men nu lukker den ikke ordentligt. Den mangler lige at låse det sidste, så den kan give sig 1 cm. Har monteret den gamle lås igen og det virker fint men uden lys.
Jo takHansH skrev: ↑10. jan 2021, 19:15Hey Karsten, håber alt vel!Juhler skrev: ↑10. jan 2021, 19:05Hej Hans, havde du problemer efterfølgende med at bagklappen ikke lukker ordentligt? Jeg har fint fået lys i bagagerummet, men nu lukker den ikke ordentligt. Den mangler lige at låse det sidste, så den kan give sig 1 cm. Har monteret den gamle lås igen og det virker fint men uden lys.![]()
Nej - jeg havde ingen "bivirkninger" efter ny lås blev monteret.
Men..... min var så også en original. Måske, som du er inde på, at det kan være dér forskellen ligger...... ???
Men... hvad er det for noget autodoc forhandler ? Er det en slags kopivare som skulle kunne gøre det ud for originalen ?
Ja autodoc forhandler alle mulige mærker. Både gode og dårlige
Der er forskellige, valgte ikke engang den billigste. Kunne være jeg skulle have gjort det