Side 1 af 1

We Connect app siger: “Bil på værksted”

: 22. jun 2021, 07:42
af ANAJ
Efter at have haft min e-Golf på VW værksted, hvor batteriet er blevet forseglet, har jeg kæmpet med We Connect app’en.

På app’en står den som værende på værksted selvom det nu er flere uger siden jeg fik den retur.
VW siger selv at jeg skal bekræfte primær bruger af bilen, hvilket jeg tror jeg har gjort. Har også prøvet at slette bil og app, og intet virker.

Det er især træls når jeg lader bilen ude i byen, og ikke kan følge batteristatus undervejs.

Nogen tips?
Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Re: We Connect app siger: “Bil på værksted”

: 22. jun 2021, 09:01
af perw
Jeg vil mene at du skal have fat på værkstedet. Det er ikke noget du kan ordne.

Sidst jeg havde min på værksted glemte de at sætte den i værksted mode og jeg fik en masse alarmer på min Skoda app og for at undgå at brugerne bliver nervøse kan de sætte den i en mode så der ikke kommer alarmer

Re: We Connect app siger: “Bil på værksted”

: 22. jun 2021, 09:58
af DanielPT
Det skal de sku da bare fixe. Jesus!

Re: We Connect app siger: “Bil på værksted”

: 22. jun 2021, 10:04
af DanielB12
Ring til Semler - jeg tror ikke du behøver kører ud på værkstedet.

Re: We Connect app siger: “Bil på værksted”

: 22. jun 2021, 11:30
af ANAJ
Tak for input. Jeg ringede til VW igen og nu kunne de pludseligt gøre det online. Sidste gang jeg snakkede med dem, var der intet de kunne gøre.

Det er da lidt fjollet.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro