We Connect app siger: “Bil på værksted”
: 22. jun 2021, 07:42
Efter at have haft min e-Golf på VW værksted, hvor batteriet er blevet forseglet, har jeg kæmpet med We Connect app’en.
På app’en står den som værende på værksted selvom det nu er flere uger siden jeg fik den retur.
VW siger selv at jeg skal bekræfte primær bruger af bilen, hvilket jeg tror jeg har gjort. Har også prøvet at slette bil og app, og intet virker.
Det er især træls når jeg lader bilen ude i byen, og ikke kan følge batteristatus undervejs.
Nogen tips?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
På app’en står den som værende på værksted selvom det nu er flere uger siden jeg fik den retur.
VW siger selv at jeg skal bekræfte primær bruger af bilen, hvilket jeg tror jeg har gjort. Har også prøvet at slette bil og app, og intet virker.
Det er især træls når jeg lader bilen ude i byen, og ikke kan følge batteristatus undervejs.
Nogen tips?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro