Ipod tilslutning i ældre Audi A3

Alt vedr. radioer, højtalere, forstærkere, antenner mv.
Besvar
Timmi
Helt nyt medlem
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Nordsjælland - Allerød
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Ipod tilslutning i ældre Audi A3

Indlæg af Timmi » 19. jun 2008, 09:07

Hejsa,

Har en A3'er fra 97, med en Delta CC radio i, CD-changer med plads til 6 Cd'er i bagagerummet samt BOSE lydsystem. Alt dette spiller og virker sgu egentlig meget godt. MEN...! Det kunne være endnu bedre!
Løsningen med 6 Cd'er bag i er fin nok, savner bare at kunne have mere musik end det, da jeg skifter utrolig meget musik, og ikke gider om bag i og skifte hver gang.

Jeg har derfor tænkt over, om man kunne få Ipod tilslutning til min radio, så jeg kunne få mere musik på den måde, samt ha nemmere ved at få nyt musik ud? De ting jeg har fundet virker ikke til Delta CC radioen, men måske i kloge folk herinde kender nogle måder at få Ipod tilsluttet? :D

På forhånd tak, og håber i kan hjælpe :twisted:

Timmi
Helt nyt medlem

Re: Ipod tilslutning i ældre Audi A3

Indlæg af Timmi » 23. jun 2008, 09:59

Ved ikke om manglende svar betyder man ikke kan sætte en Ipod til min gode gamle radio? :)

Men hvis det betyder dette, så må muligheden være at sætte en ny radio i bilen. Jeg har ladet mig fortælle, at hvis man putter ny radio i, vil jeg ikke få information fra denne i FIS, samt CD changer bag i heller ikke vil virke..? Dette kan jeg godt overleve uden hvis jeg får mulighed for at sætte Ipod til, samt kunne skifte CD'ere fra kabinen af, men vil den nye radio bare virke med mit BOSE lydsystem, eller skal der laves alt muligt fiks fakseri først?

Brugeravatar
carstenhjorth
Aktiv medlem
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Tappernøje
Has thanked: 325 times
Been thanked: 234 times

Indlæg af carstenhjorth » 23. jun 2008, 11:00

hej!

Jeg har et stik så du kan sætte en MP3 afspiller til din radio, du kan få det for 250,- incl forsendelse.
jeg kan sende det til dig så kan du se om det er noget. Du betaler først når du har set det virke på din radio ;)

/Carsten
Carsten.
Golf V GTI (solgt)
Tesla M3 SR+
Leverer AUX interface til RCD300, Stream m.fl. PB for info.

Timmi
Helt nyt medlem

Indlæg af Timmi » 27. jun 2008, 00:28

carstenhjorth skrev:hej!

Jeg har et stik så du kan sætte en MP3 afspiller til din radio, du kan få det for 250,- incl forsendelse.
jeg kan sende det til dig så kan du se om det er noget. Du betaler først når du har set det virke på din radio ;)

/Carsten
Hejsa, og tak for tilbudet! :D
Men tror sgu også min radio er for gammel til at få tilsluttet sådan noget.. :oops:

Så tror jeg satser på at smide et nyt headunit i, så jeg både kan få CD og MP3 og Ipod og hvad det ellers hedder alt det hele :lol:

MEN, vil mit BOSE lydsystem virke med hvilket som helst head unit?

Besvar

Tilbage til "ICE - Generelt"