Ny radio - 1 din med bluetooth

Alt vedr. radioer, højtalere, forstærkere, antenner mv.
Besvar
Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 127 times
Been thanked: 339 times

Ny radio - 1 din med bluetooth

Indlæg af diskoboy » 21. dec 2008, 22:56

Hejsa,

Jeg har netop hentet en nr. 2 bil - en Lupo 3L fra dec. 2003 ovre i det mørke Jylland. Dejligt at køre igennem det mørke, et par hop over et par broer og hjem til Kongeøen med et gns. forbrug på omkring 29,6 km/liter... Der skal lige checkes luft i dækkene osv., så er vi tilbage på toppen med omkring 33 - 34 km/liter :)

Nå, men der sidder en billig radio i der skal smides langt væk - nogle der mangler en Watson CRC8448MU ? Den kan købes billigt :D

Nå, men hvad kan I anbefale af radioer - jeg har et par krav:

- 1-din
- bluetooth
- ikke noget med dansende delfiner og andet "lir" på skærmen
- stilren (ja, ja, det kan jo diskuteres)
- skal passe til VW farver - dvs. blåt eller rødt lys
- iPOD integration eller SD kort

Jeg har kigget lidt efter Blaupunkt Nashville DAB35 (ca. 2600 kr) + bluetooth modul (ca. 1100).

Om DAB er nødvendigt ved jeg ikke - hvad sker der med det alm. FM net 1. okt.? De finder vel ikke på at udskifte det ligesom med TV-signalet vel?

Der findes flere uden DAB - så er prisen vel 1000 kr billigere. Bliver signalet så meget bedre eller hvad?

Hjæææælp :)
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

darf
Helt nyt medlem
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: CPH
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ny radio - 1 din med bluetooth

Indlæg af darf » 30. dec 2008, 10:35

Hej

Jeg har lige købt denne: Blue Sound BT fra VW tyskland

Den har Bluetooth, SD og MMS kort og USB

Du kan eventuelt bestille den lidt billigere her: Autoschultz
Senest rettet af darf 30. dec 2008, 13:00, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem

Indlæg af diskoboy » 30. dec 2008, 11:15

Det var måske værd at tage med i ovevejelserne... Var ellers lige ved at bestille en Pioneer DEH-P700BT (http://www.pioneer.dk/dk/products/25/12 ... specs.html" onclick="window.open(this.href);return false;) fra Tyskland i går... Her i landet koster det jo en mindre krig, men i Tyskland er priserne lidt sjovere...
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

Brugeravatar
Gubbi
Aktiv medlem
Geografisk region: Vestjylland
Has thanked: 6 times
Been thanked: 30 times
Kontakt:

Indlæg af Gubbi » 30. dec 2008, 13:29

http://www.mobiludsalg.dk" onclick="window.open(this.href);return false; har lige købt en Blaupunkt Hamburg MP68 hos dem og det virker bare perfekt.

sidder i en Golf 4 og passer til farverne.

gubs
Rigtige mænd skifter hjul uden donkraft - YEEEAAHHH!!!

Brugeravatar
CULT
Aktiv medlem
Geografisk region: Sønderjylland
Geografisk sted: 6000 Kolding
Has thanked: 5 times
Been thanked: 161 times

Indlæg af CULT » 30. dec 2008, 13:45

ellers kig lidt på alpine´s radioer også. du får ikke noget der virker bedre og er mere velspillende der er til at komme til for penge

Brugeravatar
curl
Medlem
Geografisk region: Nordsjælland

Indlæg af curl » 30. dec 2008, 14:38

elgiganten har en sony til 1200,- blåt lys, ingen delphiner samt BT og inbygget mic, virker perferkt.

Dieselbrænderen
Helt nyt medlem
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Nordjylland

Indlæg af Dieselbrænderen » 30. dec 2008, 16:39

Jeg har en BT radio til salg...
Sony MEX-BT2600 hedder den og den virker perfekt, spiller helt kanon
Den er helt sort og har blå tastelys,display er sort med hvid tekst.
Brugte den i min octavia 1, men skiftet bil så nu bruger jeg den ikke mere.Jeg har kvitt., og der er garanti endnu.
pris : 750,-

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem

Indlæg af diskoboy » 5. jan 2009, 16:22

Takker...

Valget faldt på http://www.pioneer.dk/dk/products/25/12 ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false; med et iPod stik så spiller musikken :)

Besvar

Tilbage til "ICE - Generelt"