Hej,
Jeg har netop hentet en lettere brugt Passat GTE Variant. Skøn bil!
Men for at kunne benytte mig af nogle af de smarte services med opvarmning af kaninen fra telefonen mv., så downloadede jeg We Connect app’en.
Jeg fik tastet stelnummeret og kunne se min bil, men.. Licenserne til alle funktionerne var udløbet. Jeg købte derfor adgang igen for kr. 710,- for 24 mdr. Kunne dog stadig intet, da app’en sagde, at funktionerne var deaktiveret i infotainment systemet. Så prøvede jeg at logge på Car Net på bilen, hvor den efterspurgte en 8-cifret kode, jeg havde fået i app’en. Tastede koden, men intet skete.
Så slettede jeg bilen i app’en for at starte helt forfra, men det skulle jeg aldrig have gjort. Nu kan jeg ikke tilføje bilen igen. Når jeg taster stelnummeret, får jeg besked om, at det ikke passer og at jeg kan prøve igen... Har prøvet 100 gange og selvfølgelig sikker på, at jeg har tastet rigtigt. Hmmm...!
Så hvad fanden gør jeg nu? Andre der har været udsat for noget lignende?
We Connect aktivering - hvordan??
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 1
- Tilmeldt: 4. maj 2021, 20:38
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Hurtigud
- Nyt medlem
- Indlæg: 133
- Tilmeldt: 12. aug 2016, 06:37
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Slangerup
- Has thanked: 55 times
- Been thanked: 13 times
Re: We Connect aktivering - hvordan??
Et godt sted at starte vil være at ringe til
We Connect Support 80886303.
Eller skrive til weconnect-support@volkswagen.de
We Connect Support 80886303.
Eller skrive til weconnect-support@volkswagen.de
VW PASSAT B8 4 motion TSI 272 DSG7
VW Polo 1,2 TSI DSG7
VW Polo 1,2 TSI DSG7
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3524
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:16
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 116 times
Re: We Connect aktivering - hvordan??
Prøv denne metode: https://www.youtube.com/watch?v=ecWhXP2jM28RasmusSikjaer skrev: ↑4. maj 2021, 20:53Hej,
Jeg har netop hentet en lettere brugt Passat GTE Variant. Skøn bil!
Men for at kunne benytte mig af nogle af de smarte services med opvarmning af kaninen fra telefonen mv., så downloadede jeg We Connect app’en.
Så hvad fanden gør jeg nu? Andre der har været udsat for noget lignende?
Mvh.
Flemming
.........................................................................................................................................
2020 Skoda Kamiq Style 1.5 tsi act dsg
Konebil: 2001 VW Lupo 1.4 16V aut.
Svigersøn: 2020 Skoda Scala Style 1,5 tsi act dsg
Datter: (pt. gjort arveløs): 2022 Kia Ceed Stationcar
Flemming
.........................................................................................................................................
2020 Skoda Kamiq Style 1.5 tsi act dsg
Konebil: 2001 VW Lupo 1.4 16V aut.
Svigersøn: 2020 Skoda Scala Style 1,5 tsi act dsg
Datter: (pt. gjort arveløs): 2022 Kia Ceed Stationcar
- VW-GTE
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 76
- Tilmeldt: 13. maj 2020, 16:54
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 37 times
- Been thanked: 19 times
Re: We Connect aktivering - hvordan??
https://www.volkswagen.dk/da/konnektivi ... nnect.html
https://www.volkswagen.dk/da/konnektivi ... dning.html
https://www.volkswagen.dk/da/konnektivi ... dning.html
Audi Q4 E-Tron 50 Quatro S-Line-2022
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 10
- Tilmeldt: 5. mar 2021, 12:44
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 1 time
Re: We Connect aktivering - hvordan??
Der sidder en kommunikationsmodul i din GTE. Denne er blevet deaktiveret fordi online tjenesterne var udløbet. Du skulle blot have kontaktet We Connect support og bede dem om at aktivere den.