We Connect aktivering - hvordan??

Alt vedr. MFD, Navi, DVD, TV, skærme mv.
Besvar
RasmusSikjaer
Helt nyt medlem
Indlæg: 1
Tilmeldt: 4. maj 2021, 20:38
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

We Connect aktivering - hvordan??

Indlæg af RasmusSikjaer » 4. maj 2021, 20:53

Hej,

Jeg har netop hentet en lettere brugt Passat GTE Variant. Skøn bil!

Men for at kunne benytte mig af nogle af de smarte services med opvarmning af kaninen fra telefonen mv., så downloadede jeg We Connect app’en.

Jeg fik tastet stelnummeret og kunne se min bil, men.. Licenserne til alle funktionerne var udløbet. Jeg købte derfor adgang igen for kr. 710,- for 24 mdr. Kunne dog stadig intet, da app’en sagde, at funktionerne var deaktiveret i infotainment systemet. Så prøvede jeg at logge på Car Net på bilen, hvor den efterspurgte en 8-cifret kode, jeg havde fået i app’en. Tastede koden, men intet skete.

Så slettede jeg bilen i app’en for at starte helt forfra, men det skulle jeg aldrig have gjort. Nu kan jeg ikke tilføje bilen igen. Når jeg taster stelnummeret, får jeg besked om, at det ikke passer og at jeg kan prøve igen... Har prøvet 100 gange og selvfølgelig sikker på, at jeg har tastet rigtigt. Hmmm...!

Så hvad fanden gør jeg nu? Andre der har været udsat for noget lignende?

Brugeravatar
Hurtigud
Nyt medlem
Indlæg: 132
Tilmeldt: 12. aug 2016, 06:37
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Slangerup
Has thanked: 54 times
Been thanked: 13 times

Re: We Connect aktivering - hvordan??

Indlæg af Hurtigud » 4. maj 2021, 21:14

Et godt sted at starte vil være at ringe til
We Connect Support 80886303.
Eller skrive til weconnect-support@volkswagen.de
VW PASSAT B8 4 motion TSI 272 DSG7
VW Polo 1,2 TSI DSG7

Flamiq
Aktiv medlem
Indlæg: 3522
Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 117 times
Been thanked: 116 times

Re: We Connect aktivering - hvordan??

Indlæg af Flamiq » 5. maj 2021, 09:26

RasmusSikjaer skrev:
4. maj 2021, 20:53
Hej,

Jeg har netop hentet en lettere brugt Passat GTE Variant. Skøn bil!

Men for at kunne benytte mig af nogle af de smarte services med opvarmning af kaninen fra telefonen mv., så downloadede jeg We Connect app’en.

Så hvad fanden gør jeg nu? Andre der har været udsat for noget lignende?
Prøv denne metode: https://www.youtube.com/watch?v=ecWhXP2jM28 :mrgreen:
Mvh.
Flemming
.........................................................................................................................................
2020 Skoda Kamiq Style 1.5 tsi act dsg
Konebil: 2001 VW Lupo 1.4 16V aut.
Svigersøn: 2020 Skoda Scala Style 1,5 tsi act dsg
Datter: (pt. gjort arveløs🤣): 2022 Kia Ceed Stationcar🤫

Brugeravatar
VW-GTE
Helt nyt medlem
Indlæg: 76
Tilmeldt: 13. maj 2020, 16:54
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times

Re: We Connect aktivering - hvordan??

Indlæg af VW-GTE » 5. maj 2021, 10:55

Audi Q4 E-Tron 50 Quatro S-Line-2022

bahramzy
Helt nyt medlem
Indlæg: 10
Tilmeldt: 5. mar 2021, 12:44
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 4 times
Been thanked: 1 time

Re: We Connect aktivering - hvordan??

Indlæg af bahramzy » 16. jun 2021, 10:23

Der sidder en kommunikationsmodul i din GTE. Denne er blevet deaktiveret fordi online tjenesterne var udløbet. Du skulle blot have kontaktet We Connect support og bede dem om at aktivere den.

Besvar

Tilbage til "Multimedie/Navi"