Side 1 af 1

We Connect aktivering - hvordan??

: 4. maj 2021, 20:53
af RasmusSikjaer
Hej,

Jeg har netop hentet en lettere brugt Passat GTE Variant. Skøn bil!

Men for at kunne benytte mig af nogle af de smarte services med opvarmning af kaninen fra telefonen mv., så downloadede jeg We Connect app’en.

Jeg fik tastet stelnummeret og kunne se min bil, men.. Licenserne til alle funktionerne var udløbet. Jeg købte derfor adgang igen for kr. 710,- for 24 mdr. Kunne dog stadig intet, da app’en sagde, at funktionerne var deaktiveret i infotainment systemet. Så prøvede jeg at logge på Car Net på bilen, hvor den efterspurgte en 8-cifret kode, jeg havde fået i app’en. Tastede koden, men intet skete.

Så slettede jeg bilen i app’en for at starte helt forfra, men det skulle jeg aldrig have gjort. Nu kan jeg ikke tilføje bilen igen. Når jeg taster stelnummeret, får jeg besked om, at det ikke passer og at jeg kan prøve igen... Har prøvet 100 gange og selvfølgelig sikker på, at jeg har tastet rigtigt. Hmmm...!

Så hvad fanden gør jeg nu? Andre der har været udsat for noget lignende?

Re: We Connect aktivering - hvordan??

: 4. maj 2021, 21:14
af Hurtigud
Et godt sted at starte vil være at ringe til
We Connect Support 80886303.
Eller skrive til weconnect-support@volkswagen.de

Re: We Connect aktivering - hvordan??

: 5. maj 2021, 09:26
af Flamiq
RasmusSikjaer skrev:
4. maj 2021, 20:53
Hej,

Jeg har netop hentet en lettere brugt Passat GTE Variant. Skøn bil!

Men for at kunne benytte mig af nogle af de smarte services med opvarmning af kaninen fra telefonen mv., så downloadede jeg We Connect app’en.

Så hvad fanden gør jeg nu? Andre der har været udsat for noget lignende?
Prøv denne metode: https://www.youtube.com/watch?v=ecWhXP2jM28 :mrgreen:

Re: We Connect aktivering - hvordan??

: 5. maj 2021, 10:55
af VW-GTE

Re: We Connect aktivering - hvordan??

: 16. jun 2021, 10:23
af bahramzy
Der sidder en kommunikationsmodul i din GTE. Denne er blevet deaktiveret fordi online tjenesterne var udløbet. Du skulle blot have kontaktet We Connect support og bede dem om at aktivere den.