Navigations enhed udskiftning 2016 passat

Alt vedr. MFD, Navi, DVD, TV, skærme mv.
Besvar
MTERP
Helt nyt medlem
Indlæg: 3
Tilmeldt: 6. sep 2015, 10:40
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Navigations enhed udskiftning 2016 passat

Indlæg af MTERP » 2. jul 2021, 10:10

Hej,

Jeg har været så uheldig at min navigations enhed i handske rummet er blevet stjålet. Jeg har kigget på brugte enheder i tyskland på eBay, men er ikke helt sikker på om de passer.

Kan man slå det op nogle stedet ud fra bilens nummerplade eller stelnummer?
Hvis man køber den rigtigte, kan den så bare sættes i eller skal den "programmeres" til bilen?
Jeg har tidligere købt Apple Car play, sidder den aktivering i bilen eller sidder den i bilens navigations enhed så man igen skal købe det igen hvis det ikke er i den "nye" brugte enhed?

Nogle der har styr på det? Bilen er en Passat fra 2016

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 10848
Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 656 times
Been thanked: 1882 times

Re: Navigations enhed udskiftning 2016 passat

Indlæg af GaSelle » 2. jul 2021, 11:26

Prøv at indsnævre din søgning til sælgere fra Litauen og Polen, så kan det være du kan købe din egen enhed tilbage - så er det bare plug and play :) Spøg til side. Du skal finde en med det samme reservedelsnummer, og enheden skal både kodes og låses op. Hvis det er noget forsikringen deltager i, eller du bare vil have hjælp, så tag fat i Cartrends (@Watcher herinde), så bliver det som nyt - de er forsikringsgodkendte. Det er ikke noget man bare lige kan fikse med en stjerneskruetrækker og en gummihammer derhjemme, desværre.

Abiran7
Helt nyt medlem
Indlæg: 23
Tilmeldt: 17. jul 2020, 22:29
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Kommerciel bruger: Braview
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times

Re: Navigations enhed udskiftning 2016 passat

Indlæg af Abiran7 » 4. jul 2021, 21:03

Du behøver ikke eksakt at finde den enhed som sad før i bilen, du kan sagtens opgradere til nyt hvis du ønsker det om det så er med indbygget nav eller med carplay betyder intet bare din usb er kombitibel og du har gps antennen betyder det enten, evt smid en pb så ka jeg hjælpe dig på vej, men nu hvor det er en indbrudsskade så kan jeg også hjælpe dig med at takserer den, er base i høng på vestsjælland :)
Audi A3 35 TFSi Sport Limited+
Montering alt inden for vag, hop ind og kig med på http://fb.me/braviewdenmark
MED VCDS, VCP, ODIS-S &E ONLINE MED SVM SAMT MEGET MERE

Besvar

Tilbage til "Multimedie/Navi"