Golf 6- RCD310 + Bluetooth ?!

Alt vedr. MFD, Navi, DVD, TV, skærme mv.
Besvar
Andreas
Helt nyt medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: 10. okt 2022, 13:49
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Golf 6- RCD310 + Bluetooth ?!

Indlæg af Andreas » 14. okt 2022, 22:07

Hej :-)

Jeg har lige købt mig en fin Golf 6 1.6 TDi fra 2011, men jeg savner noget Bluetooth og noget hjælp. Jeg har researchet lidt (og kigget herinde), men jeg er kun blevet mere forvirret.

Min Golf har en RCD310, hvor jeg kan se der er en mulighed for BT Audio On/Off i setup-menuen, men min telefon kan ikke finde bilen som Bluetooth enhed. Så fandt jeg frem til at jeg muligvis mangler et Bluetooth modul, og ja, det gør jeg. Der er intet modul under nogle af frontsædertne.

Volkswagen i Aalborg sagde noget med FISCON fra KUFATEC... Men hvad er bedst? Vil sådan noget el.lign. fungere med mikrofonerne ved loftslamperne, og skal radion til at kodes om, eller er det plug and play? Og hvordan fungerer det hvis jeg modtager et opkald? Kan den tage i mod det... hvordan svarer man osv... ARGH!!

Det skal siges at jeg HAR et multimedie display i instrumentbrættet (mellem RPM-viser og speedometer), men jeg har IKKE et multifunktionsrat (dvs. jeg har ingen knapper derpå)

Hvad skal jeg købe? Det skal helst fungere helt som hvis den var udstyret med Bluetooth fra starten af.

Stelnr. WVWZZZ1KZBW141508

Vh Andreas

Chr-Hj
Medlem
Indlæg: 1310
Tilmeldt: 13. jun 2008, 18:27
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Hjørring
Has thanked: 127 times
Been thanked: 32 times

Re: Golf 6- RCD310 + Bluetooth ?!

Indlæg af Chr-Hj » 15. okt 2022, 21:26

Nok nemmest at købe en ny Radio ala den her RCD330 .https://www.navitronicstyling.dk/produc ... gIoTPD_BwE
Vw Touran 5T 2,0TDI DSG Highline
Vw Polo Aw 1,0 DSG Comfortline

Besvar

Tilbage til "Multimedie/Navi"