Anlægget står på Auto. Når jeg starter kører anlægget fint. Efter 10-40 minutter begynder det at pulsere, som om spjældende åbner og lukker med 2 sekunders mellemrum. Nogen gange kan jeg få det til at køre jævnt igen, hvis jeg skruer op for ventilatoren (højre drejeknap), men ikke altid.
Når jeg kører langt, som regel omkring en times tid, så lukker spjældende permanent, og bilen begynder at dugge til på ruderne - lidt noget bøvl! Nogen gange kan jeg få anlægget i gang igen, hvis jeg sætter max blæs på forruden (knap 2 fra venstre), men ikke altid.
Når det åbner og lukker spjældene lyder det som om blæseren hele tiden kører, men at det er spjældene som åbner og lukker - en sjælden gang imellem lydder der små klik-lyde fra spjældene.
Min lokale mekaniker har nulstillet, efterset, efterfyldt og testet for fejlkoder, men intet har hjulpet. Han har givet op.
Jeg synes at kunne se på nettet at det ikke er første gang i verdenshistorien dette er sket, men jeg har ikke kunnet finde noget specifikt på min model af anlæg, og de forskellige tastetryk til nulstilling osv. er ikke ens, og virker derfor ikke på mit anlæg.
Kan nogen hjælpe mig videre her?
Det er denne model af Climatronic, som sidder i min bil:

MVH Claus