Hej,
Kompressor-pumpen i min passat 1,8T fra 1998 starter og stopper hele tiden når det står på "AUTO". Problemet kommer først når den ønskede temperatur er opnået, men så starter og stopper pumpen ca. hvert 5. sekund. Det startede før sommer med intervaller på ca. 30 sekunder. Hver gang den starter dykker motorens omdrejningstal så meget at det giver en lille ryk i bilen når jeg kører.
Er der nogen der har en ide til hvad der kan være galt?
Klimaanlæg - Pumpe starter og stopper hele tiden
- kristian
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4512
- Tilmeldt: 26. sep 2008, 20:04
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Aalborg
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
Re: Klimaanlæg - Pumpe starter og stopper hele tiden
tjek om blæser kører
få evt en fagmand til at fejlfinde på trykket
få evt en fagmand til at fejlfinde på trykket
Touareg 3,0TDI
Aalborg
Aalborg
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2692
- Tilmeldt: 25. jul 2008, 11:58
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Århus området
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
Re: Klimaanlæg - Pumpe starter og stopper hele tiden
Få bilen fejludlæst
mvh
Gossa
SEAT Alhambra Signo 2001 TDI PD.
Reflexsilber, Elektrisk-, Vinter- og Teknikpakker, Parkeringsvarmer m/ T70 fjernbetjening, Sony Ericsson BT installation.
Audi A6 Avant, 2.8 AUT, 1998
Gossa
SEAT Alhambra Signo 2001 TDI PD.
Reflexsilber, Elektrisk-, Vinter- og Teknikpakker, Parkeringsvarmer m/ T70 fjernbetjening, Sony Ericsson BT installation.
Audi A6 Avant, 2.8 AUT, 1998
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 3
- Tilmeldt: 10. okt 2009, 22:30
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Klimaanlæg - Pumpe starter og stopper hele tiden
Tak for svarene.
Kristian, Hvilken blæser ?
Kristian, Hvilken blæser ?
mvh Kenn
Passat stationcar 1.8T 1998
Passat stationcar 1.8T 1998
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 161
- Tilmeldt: 29. okt 2009, 21:42
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 7 times
Re: Klimaanlæg - Pumpe starter og stopper hele tiden
Køleblæseren ude foran. Den ene blæser (hvis der er to) skal kører konstant når konpressoren er aktveret. Ellers stiger trykket i systemet og kompressoren slår fra.