Er der en venlig sjæl der kan slå modparten til et stik med reservedelsnr 191906231 B op?
Og også gerne rep. ledninger til stikket, i en størrelse 0,75mm2 eller 1mm2
På forhånd mange tak

Det var et Kinderæg af spørgsmålJony skrev: ↑2. mar 2021, 14:29Beklager at hijacke tråden, men...
Bruger man stadig ETKA lokalt og det andet program med diagrammer som jeg ikke kan huske hvad hedder!?
Jeg har ikke retrofittet i snart 3 år, da jeg har leaset, men det er vidst til at ændre sig
Og kan man stadig retrofitte, her tænker jeg på komponent beskyttelse.
Jeg leder stadig efter den rigtige model Skoda Octavia/Superb til den rigtige pris , men de alle mangler enten svingbart træk og/eller sideassist, kan det retrofittes?
ad 2) Yes, enig. Jeg ville heller ikke gå i gang med den slags projekter, uden at vide hvor tingene skal "gi sig". Men altså - eneste forskel er jo, at nu koster det bare lidtJony skrev: ↑2. mar 2021, 15:30Hej Hans,
Vidste jeg kunne regne med dig.
1. super, så er det bare at finde en version der virker.
2. Nå, det var ærgerligt, mindes der var ret genialt til at slå op i hvordan ting skulle skilles ad etc.
3. Er det ikke værre? Så er der jo håb.
4. Det ville give mest mening at installer de to sammen, da men alligevel har det meste af bagenden af.
Tak for info, må ud på det mørke internet og finde noget ETKA og se om jeg kan få det til at køre i "Bootcamp"