Hej alle,
Min golf VII trænger til nye vinterdæk.
Skal bruge 4 nye inkl montering på eksisterende fælge.
Har kigget lidt på Euromaster og T-Hansen, og kan se at begge tilbyder denne service. Nogen der har erfaringer med dem? Eller andre forslag.
Jeg bor i Ringsted, så det må gerne være noget i nærheden
Mvh,
William
Vinterdæk - hvor
-
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 8 times
- Mike H
- Aktiv medlem
- Geografisk region: København
- Has thanked: 67 times
- Been thanked: 167 times
Re: Vinterdæk - hvor
Altså T.Hansen er ofte ret fornuftige i prisen, hvis det drejer sig om Continental vinterdæk.
Du kan godt finde dem lidt billigere - men når man så skal ligge tid, pris for montering etc. oveni - så er det ikke nok man sparer ifht. besværet.
Har brugt T.Hansen et par gange - man skal lige holde øje med alder på dæk. Har været uheldig 1 x - men det var en ret 'ukurrent' størrelse til en Fiat 500C. Ikke det de sælger mange vinterdæk til. Var lidt træt af dæk var næsten 3 år gamle ved monteringstidspunkt, men hvis man kører mange km - så er det knap så vigtigt. Underligt nok, så skiftede de u/b faktisk det dæk ud af 4 - som var over 2 år.... resten var 2-3 måneder så helt ok. Tror ikke du skal forvente den service længere... men med den størrelse du skal bruge, var jeg sikkert endt hos Tanten. Fornuftig pris, nemt og bekvemt.
Du kan godt finde dem lidt billigere - men når man så skal ligge tid, pris for montering etc. oveni - så er det ikke nok man sparer ifht. besværet.
Har brugt T.Hansen et par gange - man skal lige holde øje med alder på dæk. Har været uheldig 1 x - men det var en ret 'ukurrent' størrelse til en Fiat 500C. Ikke det de sælger mange vinterdæk til. Var lidt træt af dæk var næsten 3 år gamle ved monteringstidspunkt, men hvis man kører mange km - så er det knap så vigtigt. Underligt nok, så skiftede de u/b faktisk det dæk ud af 4 - som var over 2 år.... resten var 2-3 måneder så helt ok. Tror ikke du skal forvente den service længere... men med den størrelse du skal bruge, var jeg sikkert endt hos Tanten. Fornuftig pris, nemt og bekvemt.
- These users thanked the author Mike H for the post:
- William Hansen
Mike
Audi A5 Sport Sportback 2.0 TFSI 7-trins S tronic årgang 2018
Audi A5 Sport Sportback 2.0 TFSI 7-trins S tronic årgang 2018
- donfetaful
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- Has thanked: 541 times
- Been thanked: 275 times
Hør din lokale mekker. Thansen har billige dæk men dyr montering, måske den lokale er billigere
Kør og vær glad 🛻
-
- Aktiv medlem
- Geografisk sted: Solrød Strand
- Has thanked: 326 times
- Been thanked: 544 times
Der ligger noget, der hedder hjulfix.dk i Solrød Strand. Det var fandeme en positiv oplevelse for mig. De lavede en lasercut reparation af en af mine fælge samt monterede 4 hjul, jeg havde købt andetsteds, for i alt 2.500. De modtog også hjulene for mig, da de blev købt B2B og derfor ikke kunne leveres på min privatadresse.
Herrebil: 2023 Mercedes EQE AMG 53 4-matic+ - Manufaktur hvid, Nappa læder, Hyperscreen, 4-hjulsstyring, Premium-plus, træk, Carbon interiør, alcantara-himmel oma.
Konebil: 2020 Fiat 500e cab La Prima
Tidligere biler: - BMW X5 e45, Porsche Taycan Cross Turismo, 2 x Audi E-tron 55, E-golf 300, Audi A6 320 biturbo, VW T-Roc cab, Audi A5 Sportback LE
Konebil: 2020 Fiat 500e cab La Prima
Tidligere biler: - BMW X5 e45, Porsche Taycan Cross Turismo, 2 x Audi E-tron 55, E-golf 300, Audi A6 320 biturbo, VW T-Roc cab, Audi A5 Sportback LE
- Henrik2800
- Aktiv medlem
- Has thanked: 30 times
- Been thanked: 252 times
I Københavns området er THansens monteringspriser i den billige enddonfetaful skrev: ↑15. nov 2022, 12:32Hør din lokale mekker. Thansen har billige dæk men dyr montering, måske den lokale er billigere
Nok fordi vi betaler moms
VW Caddy 1.2 TSI, 2011.
- donfetaful
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- Has thanked: 541 times
- Been thanked: 275 times
-
- Medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: 4480
- Has thanked: 111 times
- Been thanked: 10 times
Hvis du gider køre så langt er der Sortedæk.dk han ligger omkring Høng og har fine priser.
Vw bobbel type 1 1956