Erfaring med Dinitrol i Kbh området

Besvar
ak-leon
Helt nyt medlem
Indlæg: 93
Tilmeldt: 23. jan 2020, 07:28
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 58 times
Been thanked: 22 times

Erfaring med Dinitrol i Kbh området

Indlæg af ak-leon » 2. feb 2020, 10:34

Jeg ville lige høre om nogen har erfaringer med Dinitrol centre i Københavns området.

Jeg har bestilt en ny bil hos Seat/VW Kbh N, og har valgt at få den rustbeskyttet fra ny, og de benytter Dinitrol.

Jeg er lidt nervøs ved det, og det er på baggrund af en episode på min tidligere VW Up for 4 år siden. Jeg vil ikke hænge nogen ud da det er så lang tid siden, og derfor skriver jeg heller ikke hvilket center der var tale om, men for de nysgerrige kan jeg beskrive episoden.

Jeg skulle have efterbehandlet en VW Up for 4 år siden, og valgte Dinitrol som den havde fået 3 år før. Jeg henter bilen lige inden lukketid, og kører afsted. Jeg når ikke langt før jeg opdager at noget er galt. Jeg tænder venstre blinklys og den tæller i dobbelt takt af hvad den skulle. Jeg kører ind til siden og finder ud af at venstre baglygte slet ikke virker. Jeg kører tilbage, men der er lukket og slukket. Jeg kører så til VW Gladsaxe som prøver at finde fejlen. Undervejs har jeg desuden skulle lugte til en frygtelig stank af brændt undervognsbehandling, men det gik heldigvis over med tiden. VW Gladsaxe finder ud af at baglygten er frakoblet, og der desuden er trængt beskyttelse i stikket, så det skulle skiftes. Derudover fandt de også ud af at varme skjoldene i undervognen ikke var skruet fast, så de kunne være faldet af når som helst. Derudover var motorrummet fyldt med snask, men det er måske meget normalt?

Så nu er mit spørgsmål. Har andre oplevet noget lignende, eller har jeg bare været uheldig?
2014 VW Up! 1,0 TSI 60 hk Life Up
2017 Ford Fiesta 1,0 Ecoboost 100 hk Titanium
2020 Seat Leon ST 1,5 TSI 150hk DSG Xcellence

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13175
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3171 times
Been thanked: 4489 times

Re: Erfaring med Dinitrol i Kbh området

Indlæg af HansH » 2. feb 2020, 10:46

Jeg opfatter din tråd som gående på erfaringer med det center der udfører opgaven, snarere end erfaring med produktet Dinitrol.
Derfor flyttet til Erfaringer med forhandlere.
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"