Tråden om FDMs værdi for medlemmerne

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 10848
Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 656 times
Been thanked: 1882 times

Re: Tråden om FDMs værdi for medlemmerne

Indlæg af GaSelle » 18. mar 2021, 16:24

De er blevet en organisation for pensionister - der er slet ikke fokus på biler og bilister. Det er camping, busture og skrammel fra deres webshop, og temaartikler uden ret meget teknisk fokus. I en lang periode opgav de også hvor mange gram CO2 en bil udledte, men ikke hvor hurtig den var fra 0-100 fx, når de testede dem.
Jeg forsøgte at få hjælp af deres jurister, da jeg sad i DQ200 fælden. Det ville/turde de ikke. Spild af tid, jeg har meldte mig ud da deres forsikring skiftede fra LB til Tryg.
These users thanked the author GaSelle for the post:
jansom

Brugeravatar
jansom
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6242
Tilmeldt: 15. jun 2008, 18:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Gjessø, Silkeborg
Has thanked: 2049 times
Been thanked: 667 times

Re: Tråden om FDMs værdi for medlemmerne

Indlæg af jansom » 18. mar 2021, 16:32

GaSelle skrev:De er blevet en organisation for pensionister - der er slet ikke fokus på biler og bilister. Det er camping, busture og skrammel fra deres webshop, og temaartikler uden ret meget teknisk fokus. I en lang periode opgav de også hvor mange gram CO2 en bil udledte, men ikke hvor hurtig den var fra 0-100 fx, når de testede dem.
Jeg forsøgte at få hjælp af deres jurister, da jeg sad i DQ200 fælden. Det ville/turde de ikke. Spild af tid, jeg har meldte mig ud da deres forsikring skiftede fra LB til Tryg.
Sådan har det været i mange år. Jeg tænker det er ca 10-12 år siden jeg meldte mig ud grundet det du lister op.
-No one is more hated than he who speaks the truth-

HenrikH
Medlem
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13. jun 2008, 12:49
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 81 times
Been thanked: 142 times

Re: Tråden om FDMs værdi for medlemmerne

Indlæg af HenrikH » 18. mar 2021, 16:47

GaSelle skrev:
18. mar 2021, 16:24
De er blevet en organisation for pensionister - der er slet ikke fokus på biler og bilister. Det er camping, busture og skrammel fra deres webshop, og temaartikler uden ret meget teknisk fokus. I en lang periode opgav de også hvor mange gram CO2 en bil udledte, men ikke hvor hurtig den var fra 0-100 fx, når de testede dem.
Jeg forsøgte at få hjælp af deres jurister, da jeg sad i DQ200 fælden. Det ville/turde de ikke. Spild af tid, jeg har meldte mig ud da deres forsikring skiftede fra LB til Tryg.
Nu er det længe siden jeg har set TV2, men når Karsten Lemche skulle fortælle om de biler der var inde til test eller præsentation, så var det skræmmende så lidt han vidste om de pågældende biler.

QT1410
Medlem
Indlæg: 747
Tilmeldt: 10. apr 2016, 09:09
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 170 times
Been thanked: 121 times

Re: Tråden om FDMs værdi for medlemmerne

Indlæg af QT1410 » 18. mar 2021, 21:28

De arbejder da fint for Cyklistforbundet, Danmarks Naturfredningsforening og pylrerøvene i S, SF, RV og Enhl.

De burde kæmpe fra hus til hus mod alle forringelser af fremkommelighed, hastighed og parkeringspladser samt alt hvad der ligner roadpricing.
These users thanked the author QT1410 for the post:
jansom

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"