Vagtuning.dk - APR
: 22. jun 2021, 09:02
Jeg har haft problemer med at få kontakt til Vagtuning.dk
Maj 2018: Monterede jeg større lader på min bil, og da jeg i forvejen kørte med APR opgraderede jeg til K04 fil.
Efterfølgende er der 4 andre med samme setup, som oplever at gasspjældet periodisk lukker ned inkl. mig.
Juni 2019: Ny Beta fil fra APR, men desværre viser det sig at der mangler en omdrejningsbegrænser.
September 2019 spørger jeg om vi burde flashe min igen, for kunne være det ville hjælpe tænkte jeg.
Men der er ikke nogen opdatering i filen, og der mangler at lave logfiler til APR, så de kan se hvor der ligger en fejl.
April 2020: Spørger jeg om der er noget nyt. Men ingen af de andre der kører med filen har sendt logfiler. Vidste ikke at jeg også skulle lave en og sende til ham. Så får lavet en og sendt dem i Juni 2020.
August 2020: Jeg er den eneste, som har sendt logfiler, de andre biler med Beta filen er ikke vendt tilbage.
En af dem er solgt, en anden er blevet stjålet og en tredje har valgt at sætte originale lader på igen.
September 2020: Har jeg mistet tålmodigheden og spørger om jeg kan få mine penge tilbage for filen.
Han spørger efter mit nummer og vil ringe til mig om eftermiddagen. Men hører ikke mere.
November 2020: Jeg skriver en anmeldelse på Trustpilot og pludselig skriver han til mig, at han vil tilbyde mig et tilgodebevis til shoppen. Men svarer jeg er mest interesseret i at få mine penge tilbage. Og så hører jeg ikke mere.
Juni 2021: Nogle venner spørger mig om hvordan det endte med Vagtuning, og siger jeg endnu ikke får det løst.
22. Juni: Jeg laver denne anmeldelse på Vagcars.dk
23. Juni: Modtager jeg en SMS med jeg kan ringe dagen efter.
24. Juni: Jeg får snakket med Kim og vi bliver enige om. at hvis jeg sletter min anmeldelse på Thrustpilot og Vagcars får jeg pengene retur på mobilepay.
Kim kan jo ikke gøre for at APR har lavet et produkt som der desværre er fejl i, og APR er jo heller ikke så interesseret i sådan en gammel motor som min mere.
Men er mest skuffet over den lange svartid.
Så alt i alt er det ret flot, at jeg efter så lang tid får pengene retur.
Jeg burde måske have været bedre til at ringe og rykke ham.
Men jeg har det bedst med mails/SMS/messenger, hvor vi har kommunikeret under forløbet.
Maj 2018: Monterede jeg større lader på min bil, og da jeg i forvejen kørte med APR opgraderede jeg til K04 fil.
Efterfølgende er der 4 andre med samme setup, som oplever at gasspjældet periodisk lukker ned inkl. mig.
Juni 2019: Ny Beta fil fra APR, men desværre viser det sig at der mangler en omdrejningsbegrænser.
September 2019 spørger jeg om vi burde flashe min igen, for kunne være det ville hjælpe tænkte jeg.
Men der er ikke nogen opdatering i filen, og der mangler at lave logfiler til APR, så de kan se hvor der ligger en fejl.
April 2020: Spørger jeg om der er noget nyt. Men ingen af de andre der kører med filen har sendt logfiler. Vidste ikke at jeg også skulle lave en og sende til ham. Så får lavet en og sendt dem i Juni 2020.
August 2020: Jeg er den eneste, som har sendt logfiler, de andre biler med Beta filen er ikke vendt tilbage.
En af dem er solgt, en anden er blevet stjålet og en tredje har valgt at sætte originale lader på igen.
September 2020: Har jeg mistet tålmodigheden og spørger om jeg kan få mine penge tilbage for filen.
Han spørger efter mit nummer og vil ringe til mig om eftermiddagen. Men hører ikke mere.
November 2020: Jeg skriver en anmeldelse på Trustpilot og pludselig skriver han til mig, at han vil tilbyde mig et tilgodebevis til shoppen. Men svarer jeg er mest interesseret i at få mine penge tilbage. Og så hører jeg ikke mere.
Juni 2021: Nogle venner spørger mig om hvordan det endte med Vagtuning, og siger jeg endnu ikke får det løst.
22. Juni: Jeg laver denne anmeldelse på Vagcars.dk
23. Juni: Modtager jeg en SMS med jeg kan ringe dagen efter.
24. Juni: Jeg får snakket med Kim og vi bliver enige om. at hvis jeg sletter min anmeldelse på Thrustpilot og Vagcars får jeg pengene retur på mobilepay.
Kim kan jo ikke gøre for at APR har lavet et produkt som der desværre er fejl i, og APR er jo heller ikke så interesseret i sådan en gammel motor som min mere.
Men er mest skuffet over den lange svartid.
Så alt i alt er det ret flot, at jeg efter så lang tid får pengene retur.
Jeg burde måske have været bedre til at ringe og rykke ham.
Men jeg har det bedst med mails/SMS/messenger, hvor vi har kommunikeret under forløbet.