Erfaringer med autobutler

Besvar
Brugeravatar
elmo
Helt nyt medlem
Indlæg: 27
Tilmeldt: 29. mar 2016, 07:16
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Erfaringer med autobutler

Indlæg af elmo » 1. jul 2021, 15:00

Hvad har i af erfaringer med autobutler, er der noget at hente?
2016 golff 7 - 1,4 -150 HK man. Gear - highline

Dgk
Helt nyt medlem
Indlæg: 58
Tilmeldt: 28. jul 2013, 14:37
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Erfaringer med autobutler

Indlæg af Dgk » 1. jul 2021, 15:56

Jeg har gode erfaringer med dem. Der er noget at hente men det er fordi det er uautoriseret værkstedet det sender pris med oem produkter.
Autobutler er bare en formidler ikke andet. Tænker du får samme pris eller lidt lavere ved selv at ringe eller skrive til dit lokale værksted. Men du får pris ret hurtigt efter du har indtastet hvad du skal have lavet

Mit seneste rep kobling. Vw telefon pris 16-17.000. Autobutler med oem kobling . Frisk olie samt fejlfinding på 12v udtag 7200kr. Med 3 års garanti på reparationen. Kan jo få skiftet kobling ti gange for vw pris så jeg er fint tilfreds

Brugeravatar
Søren K
Medlem
Indlæg: 857
Tilmeldt: 14. jun 2008, 08:00
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 18 times
Been thanked: 27 times

Re: Erfaringer med autobutler

Indlæg af Søren K » 1. jul 2021, 20:18

Også gode erfaringer herfra

Sendt fra min HD1903 med Tapatalk

Vh Søren K


JGGH
Nyt medlem
Indlæg: 427
Tilmeldt: 2. jul 2011, 19:56
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Vejen
Has thanked: 27 times
Been thanked: 17 times

Re: Erfaringer med autobutler

Indlæg af JGGH » 1. jul 2021, 20:27

Tommel op her fra. Har brugt det 3 gange og gør det igen.
Tesla model 3 Performance
Hyundai Ioniq 38kWh

Brugeravatar
Monze1980
Medlem
Indlæg: 1364
Tilmeldt: 17. jan 2013, 21:31
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 388 times
Been thanked: 472 times

Re: Erfaringer med autobutler

Indlæg af Monze1980 » 1. jul 2021, 23:37

Gode erfaringer herfra.

Sparede knap 10.000,- på service, træk og skift af tandrem osv., da jeg hentede bud derinde efter at have fået første pris fra Carpeople.

Vær obs på de kan kime dig ned for at ville hjælpe med at "opdatere din profil".
De forstod først det ingen interesse havde da jeg forklarede dem det grundigt i tlf.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk



:)
- Skoda Enyaq 80 iV Sportline, 07/22

Lasse R
Medlem
Indlæg: 583
Tilmeldt: 27. jul 2012, 16:52
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 8 times
Been thanked: 82 times

Re: Erfaringer med autobutler

Indlæg af Lasse R » 4. jul 2021, 11:48

Har brugt det et par gange, og det fungerer egentlig fint..

Desværre er de begyndt at spamme med opkald hele tiden fra "samarbejdspartnere" på trods af jeg har slettet min bruger og er på Robinson-listen.. De har heller ikke forstået budskabet når jeg har snakket med dem.

Af den grund ville jeg holde mig væk..
VW Touran 1,4 TSi Highline 2018
Audi A3 1,4 TSI Limo Sport 2017

Brugeravatar
Halvleg
Medlem
Indlæg: 580
Tilmeldt: 25. feb 2017, 00:18
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 124 times
Been thanked: 164 times

Re: Erfaringer med autobutler

Indlæg af Halvleg » 4. jul 2021, 12:27

Elendig erfaring! Udfyldte en formular på deres hjemmeside omkring dæksskift på 20” fælge. Udover jeg valgte 20” i deres system, så skrev jeg det også i selve “ordren” i teksten til værkstederne.
Jeg fik de 3 tilbud men INGEN af dem kunne ved telefonisk kontakt, faktisk skifte dækkene. Jeg blev endda fortalt, at INGEN af dem havde givet mig priser, det havde Autobutlers system selv gjort. Sjovt nok var prisen fra alle 3 også ens.

Autobutler bekræftede, da jeg kontaktede dem.

Først og fremmest tak for din bedømmelse. Vi ærgrer os, da der er tale om en menneskelig fejl, som vi gerne vil have mulighed for at gøre god igen.

Ud over at vores inhouse mekanikere gennemser alle tilbud, trækker vi også data fra nummerpladeregisteret. Desværre kører du i en særlige luksusbil, der kun findes få af i Danmark og som derfor ikke er listet korrekt på de eksterne databaser. Derfor sneg den sig igennem begge vores manuelle kontroller – lige som ingen af værkstederne bemærkede, at du kører med 20 tommer dæk, som er en specialstørrelse der kræver særlige maskiner.


Særlig luksusbil der ikke findes mange af :lol: Det var Arteon’en de hentød til. En VW der alligevel er en del af.
Tesla Model Y RWD 2024
Octavia RS iV Coupe 2021
Tidligere:
Arteon R-Line 2.0 TSi DSG 2018
Passat 1.4 TSI Variant Highline Plus DSG 2017

Brugeravatar
mertodinlo
Medlem
Indlæg: 621
Tilmeldt: 14. jan 2009, 11:19
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Wettingen - CH
Has thanked: 411 times
Been thanked: 206 times

Re: Erfaringer med autobutler

Indlæg af mertodinlo » 5. jul 2021, 06:41

Jeg smed en opgave ind igår 17.27, kl 23.44 lå der 2 sider med tilbud, de fleste lige omkring 63-6500 kr. Deres in-house mekanikere arbejder så også en søndag aften, selvom de påpeger at forespørgsler afgivet i weekenden først bliver besvaret næstkommende hverdag..

Brugeravatar
fkm66
Nyt medlem
Indlæg: 160
Tilmeldt: 18. maj 2018, 10:29
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 28 times
Been thanked: 21 times

Re: Erfaringer med autobutler

Indlæg af fkm66 » 5. jul 2021, 10:58

Jeg har ikke gode erfaringer med Autobutler.

Første gang jeg brugte dem, bad jeg om pris på stort service på min tidligere Golf 5. Priserne lå fra 1500 - 4500,-, sjovt nok var tilbuddene indtastet af Autobutler selv og det billige havde ikke nogen hold i virkeligheden.

2 gang sendte jeg en specifik opgave som de heller ikke kunne give pris på - det vil sige at jeg fik en pris, men det var ikke det som jeg havde bedt om at få pris på - og samtlige 10 tilbud kom søndag aften - sent og jeg tænker ikke at alle værksteder tjekker deres Autobutler søndag aften. Fik et bedre tilbud hos mit sædvanlige uafhængige værksted.

Det undrer min også at der på daværende tidspunkt kun var 2-3 værksteder i en by som Næstved - vi har mange værksteder der burde være der, hvis det var noget værd.

Da deres samarbejdspartnere begyndte at ringe mig op, bad jeg om at blive slettet - og det er jeg blevet.
VW Golf GTE 2017
Tidligere: VW Golf 6 1,4 TSI 2011
Tidligere: VW Golf 5 1,6 FSI 2004
Tidligere: VW Polo 6n2 1,4 2001

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"