Side 1 af 1

Fin service ved VW Amager

: 10. jul 2023, 09:44
af Flamiq
En lille “solstråle-historie” om service ved et værksted/forhandler (i hvertfald for mig):
I sidste uge “fortalte” mit display i min Kamiq mig, at der skulle skiftes batteri i min bilnøgle.
Kører et par dage med den besked.
Da jeg så har et ærinde ude i området, hvor VW-Amager befinder sig, kører jeg ind til dem. Klokken er ca. 17:15, og jeg ved, at de lukker klokken 17:30.
Spørger i receptionen, om der er “nogen” tilbage i huset, der “lige” kan nå at skifte mit nøglebatteri.
“Damen” forlader receptionen og går hen til “skranken”. Råber ud i lokalet: “Hey, er der nogen tilbage derude?”
Ingen svarer! Da jeg er ved at sige farvel og tak for forsøget til “damen” kommer der en mand ud fra “baglokalet”.
Han hører lige, at “damen” siger “desværre kunne vi ikke hjælpe dig i dag”.
Han spørger, hvad jeg har brug for hjælp til? Da han hører, hvad jeg skal, siger han lynhurtigt “den fixer jeg da lige”.
Tager min nøgle, går ud “baglokalet”. Komner ud 2 minutter efter med min nøgle og siger “ værsgo’ min herre, så er din nøgle køreklar igen”.
Da jeg hiver “tegnedrengen” frem for at betale, siger han “læg du bare den væk igen - Det er på husets regning”.
Det syns’ jeg er ganske fin service. Selv om jeg godt kan se, at det er en ganske lille “udskrivning” for VW, og han nok ikke “gad” lave en faktura til mig, på det tidspunkt sf dagen.
Så igen stor tak for god behandling og fin service fra VW-Amager.

Tak fordi I gad læse med 😉