Rævhede Auto (Aabybro) - Polo 6R

Besvar
Brugeravatar
johandc
Nyt medlem
Indlæg: 268
Tilmeldt: 6. apr 2010, 17:05
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Rævhede Auto (Aabybro) - Polo 6R

Indlæg af johandc » 13. dec 2010, 20:58

Hej er der nogen der har erfaring med Rævhede Auto (Aabybro)???

De har lige i øjeblikket 6 polo 6R på lager!
Her er jeg meget interesseret i sådan en 1,6 BMT.
Polo1.png
Polo1.png (81.09 KiB) Vist 2048 gange
Polo3.jpg
Polo3.jpg (47 KiB) Vist 2048 gange
Polo2.jpg
Polo2.jpg (67.25 KiB) Vist 2048 gange
Jeg har spurgt hvorfor han har så mange af dem til salg allerede nu. Han siger at det er fordi de har været "korttids" udlejet, og kørt 3-6 måneder f.eks. af en udenlands dansker der har været på et par måneders visit. De har vist nogle fordelagtige skatteregler el. lign.

Spørgsmålet er om man kan stole på den historie og Rævhede generelt. Hvordan er deres værksted mht. reparationer på garantien osv.? Har været ude og besøge dem og få en prøvetur. De virker sgu meget flinke og har et stort værksted, og eksisteret i mange år. Så umiddelbart er det altså kun kilden til disse biler der virker lidt underlig. Undrer mig virkelig over at han kan have så mange stående, når nu alle folk skriver herinde at de har ventet jeg ved ikke hvor mange måneder på en Polo 6R.


(Nårh, ja... Billedet i bunden viser også at JK Auto (Nørresundby) har to stk. på lager også. Men efter at have besøgt begge, er jeg mest hooked på Rævhede.)
VW Golf IV 2000 2,0 APK

Dall
Nyt medlem
Indlæg: 241
Tilmeldt: 26. jun 2008, 20:14
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Dronninglund
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rævhede Auto (Aabybro) - Polo 6R

Indlæg af Dall » 13. dec 2010, 21:44

Forklaringen er højest sandsynligt at det er demo biler de har købt. Det gør de meget i derude.

Fin biks og der er ikke noget og komme efter! God service og folkene er flinke. (lillebror har været i lære som mek. derude og flere medlemmer af familien har købt bil derude, altsammen har været positivt)
- Renault Megane '13
- Polo 9n3 1.9 TDI

Brugeravatar
johandc
Nyt medlem
Indlæg: 268
Tilmeldt: 6. apr 2010, 17:05
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rævhede Auto (Aabybro) - Polo 6R

Indlæg af johandc » 18. dec 2010, 00:43

Tak for din tilbagemelding.

Jeg har også talt med min mekaniker om det forleden, han taler jævnligt med dem og havde også kun positivt at berette.

Hvis disse biler har været kørt som demo-modeller, skal de så ikke annonceres som en demo-bil? Jeg tænker, for mig som køber er det rart at vide om det har været en 1. ejers bil, eller om der har været 100+ ude at køre i den...
VW Golf IV 2000 2,0 APK

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"