Anbefaling: BN Autoteknik!

Låst
Brugeravatar
Feeble
Helt nyt medlem
Indlæg: 7
Tilmeldt: 29. okt 2009, 20:14
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Anbefaling: BN Autoteknik!

Indlæg af Feeble » 3. mar 2011, 19:53

Foråret nærmere sig - fuglene er begyndt at kvidre - og man kan næsten dufte blomsterne som er på vej.......


- liiiige indtil jeg BLÆSER forbi og ødelægger idyllen i min nu fantastisk velkørende Cupra!!!

Efter sidste tur på værkstedet hos drenge fra BN Autoteknik, ja så det nærmest en ny bil jeg har fået.

Der har været så meget bøvl med den bil efter div værksteder har forsøgt sig med at udrette fejlene uden held - men nu! Hahaa... så spiller banditten og bedre end nogensinde før!!
BN Autoteknik/performance får mine varmeste anbefalinger til alle jer derude - uanset om det drejer sig om et simpelt service eller den HELT store ombygning! De gutter her kan bare krammet! I skulle bare se nogle biler de arbejder på wohoo!!


Og de er til at tale med om alt, alt lige fra en god bilnørde snak over en kop kaffe eller en vand - ingen hast og simpelthent bare ned på jorden - lige sådan et værsksted skal være!

Så endelig ring til dem hvis du skal have lavet noget på din bil uanset hvad det er. Det skal nok blive et godt resultat og en helt fair pris!

Ser også frem til det næste Sparke-dæk træf hos jer! Det kan vel ikke vare længe ??

Brian og Nikolaj - ! Tusind tak for den fantastiske hjælp - det bliver ikke sidste gang!!

Næste gang er det koblingen!!

Allon

Ps. også postet på Seatclub.dk - Ville blot dele min begejstring med flere! :D
Jeg tror på nisser..!!!

Brugeravatar
kimhemm
Meget aktiv medlem
Indlæg: 7492
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: vagtuning.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Anbefaling: BN Autoteknik!

Indlæg af kimhemm » 3. mar 2011, 22:03

Der er allerede en tråd med samme emne http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.p ... efaling+bn
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook

Låst

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"