Golf 6 Nøgle kodnings problem

Besvar
marcowv
Helt nyt medlem
Indlæg: 34
Tilmeldt: 5. jul 2017, 15:58
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Golf 6 Nøgle kodnings problem

Indlæg af marcowv » 5. jan 2021, 00:06

Hej Alle,
Håber i er kommet godt ind i det nye år.

Jeg har et kodnings problem med min Golf 6 når jeg skal kode nøglerne(fjernbetjeningen)
Starter processen med VCDS(org.), følger steps og alt går til UG - DEN HUSKER BARE IKKE NØGLERNE!
Bilen blinker og giver tegn på den kan læse nøglerne, den kan finde alle 3 nøgler osv.
Alt går fint men så snart bilen skal huske nøglerne, er de bare døde - alle 3. Har forsøgt kun at kode én af gangen, ikke den samme etc. osv osv osv.
Kan hive nøglerne ud, starte forfra og bare det samme igen, alt går fint indtil den skal huske nøglerne.
Bilen kan starte og låse via døren med alle tre nøgler, er bare godt træt af at skulle bruge den fysiske nøgle til at åbne.

Der er brugt originalt VCDS og VCP - same procedure as last year, den "glemmer" nøglerne efterfølgende.

Håber nogen har input, tak på forhånd

Bh
Golf 6, FLA, Side Assist, Udkørselsassist, træthedsregistering, Parkeringssensor for + bag, Org. LED baglygter, Custom Speedo m. 3D skærm, speciallavede skiver og golf 7 R nåle.

Brugeravatar
Blackfinger
Meget aktiv medlem
Indlæg: 9159
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:25
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 46 times
Been thanked: 393 times

Re: Golf 6 Nøgle kodnings problem

Indlæg af Blackfinger » 5. jan 2021, 21:25

Følger du VCDS instruktionerne på skærmen? Husk at det er 0 der skal indtastes i ny værdi, og ikke antallet af nøgler der skal kodes.

https://www.youtube.com/watch?v=5jElgQpx25U

marcowv
Helt nyt medlem
Indlæg: 34
Tilmeldt: 5. jul 2017, 15:58
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Golf 6 Nøgle kodnings problem

Indlæg af marcowv » 5. jan 2021, 22:45

Jep det gør jeg, netop prøvet igen til aften.
Fulgt alle guides til punkt og prikke - vi er tre der har prøvet uafhængige PC´er osv osv osv.
Golf 6, FLA, Side Assist, Udkørselsassist, træthedsregistering, Parkeringssensor for + bag, Org. LED baglygter, Custom Speedo m. 3D skærm, speciallavede skiver og golf 7 R nåle.

Besvar

Tilbage til "Diagnose/Kodningshjælp søges"