Hvilket udstyr på en Skoda Kamiq vil kunne kodes?

Besvar
JacobSNielsen
Helt nyt medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: 1. maj 2021, 08:19
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0

Hvilket udstyr på en Skoda Kamiq vil kunne kodes?

Indlæg af JacobSNielsen » 1. maj 2021, 08:27

Hej

Jeg er lige ved at skulle bestille en Kamiq Dynamic med dsg, af ekstraudstyr på listen er umiddelbart kun et Klima anlæg, varme i forruden, varme i rattet og måske de el-indklapbare spejle.
Inden jeg trykker på bestilknappen, kom jeg til at tænke på om der er noget andet udstyr der kan aktiveres med en efterfølgende kodning. Jeg har kigget rundt, men synes ikke at kunne finde en liste over mulighederne på Kamiq’en, er der nogen der kender mulighederne?

Mvh
Jacob

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5466
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 324 times

Re: Hvilket udstyr på en Skoda Kamiq vil kunne kodes?

Indlæg af diskoboy » 1. maj 2021, 09:59

En del af hvad der kan kodes på Golf 7, Passat B8 osv kan også kodes på den.

Husk at flere ting kræver det rigtige ‘hardware’.

Det er småting som lidt visninger i instrument/radio der kan kodes uden ekstra krydser.
These users thanked the author diskoboy for the post:
JacobSNielsen
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

JacobSNielsen
Helt nyt medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: 1. maj 2021, 08:19
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0

Re: Hvilket udstyr på en Skoda Kamiq vil kunne kodes?

Indlæg af JacobSNielsen » 1. maj 2021, 10:46

diskoboy skrev:
1. maj 2021, 09:59
En del af hvad der kan kodes på Golf 7, Passat B8 osv kan også kodes på den.

Husk at flere ting kræver det rigtige ‘hardware’.

Det er småting som lidt visninger i instrument/radio der kan kodes uden ekstra krydser.
Mange tak, ved du om der findes en liste over hvad der kan kodes uden der skal ekstra hardware til?

Mvh
Jacob

Frederik
Nyt medlem
Indlæg: 263
Tilmeldt: 8. apr 2017, 21:31
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 28 times

Re: Hvilket udstyr på en Skoda Kamiq vil kunne kodes?

Indlæg af Frederik » 1. maj 2021, 19:46

Det er som sagt småting. Måske visning af batteriets status, et dyt når du låser, Deaktivering af selealarm etc etc.

Alt det du undlader at sætte kryds i ved bestilling kan ofte eftermonteres mod en merpris (nogle gange kan det betale sig, andre gange ikke) og så kræver det kodning.

Jeg tror som udgangspunkt ikke der er nogle krydser du kan undlade at sætte “fordi du alligevel kan få det kodet for 100kr efterfølgende”

Besvar

Tilbage til "Kodning af styreenheder/ekstraudstyr"