kodning af div ting til seat altea 5p

Besvar
3pac
Helt nyt medlem
Indlæg: 24
Tilmeldt: 25. maj 2010, 20:26
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

kodning af div ting til seat altea 5p

Indlæg af 3pac » 15. aug 2010, 20:02

Hej

Jeg har sidet og læste lidt om hvordan man kommer lidt unden lige at blive helt klog på, findes der nogle form for guide til sådan gør man? jeg har nemlig ikke helt styr på det endnu.

jeg har nemlig et par små ting jeg godt kunne tænke mig at lave om fx: at radioen først slukker efter 25min istedet for 15min.

Hvis man kunne lave om på antalet af blik i komfortblinket, så det fx blinker 4 eller 5gange istedet da det ville passe beder til de svenske rundkørlser jeg køre i og normal bare bruger komfortblinket.

Ville man også kunne lave så et tryk på lås af bilen fik sidespejlene til at klappe sammen istedet for at man skulle holde knappen inde?

Så kunne jeg måske komme lidt mere igang med at lege med mit nye vcds kabel istedet for kun at ulæse fejl det er nemlige ikke så sjovt :?

Har sidet og kigge på http://dk.openobd.org/seat/altea_5p.htm men har ikke helt endnu forstået hvordan man gør

Brugeravatar
dkull
Nyt medlem
Indlæg: 467
Tilmeldt: 22. sep 2008, 22:00
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: kodning af div ting til seat altea 5p

Indlæg af dkull » 3. sep 2010, 22:48

Det med side spejlene kan du sikkert godt lave. for jeg løber over noget i central låse systemet med dette

det med din radio slukkes efter x antal sec. har ikke noget med bilens system at gøre. det er en timer der indbygget i radioen.

og det med dit komfort blink kan du heller ikke styrer.
Med venlig hilsen
Mathias

Seat Leon ST 1,6 TDI Style DSG Van
Udstyr: Fuld LED, Panorama tag, P-sensor for og bag, bak camerar, Seat Nav, Adaptiv fart pilot, Lane assist, regn sensor, lyssensor, foldebare spejle

Besvar

Tilbage til "Kodning af styreenheder/ekstraudstyr"