Sorens2 skrev:Det styres via ladetrykket.
Mere tryk - Mere WM.
Og det er tilstrækkeligt? Jeg har set nogen hvor det fx styres efter både ladetryk, indsugningstemperatur, omdrejninger, gasspjæld, men det må jo kræve noget styring som har adgang til motorstyringen på bilen.
Det er åbenbart ret populært til min vogn. BMW begynder åbenbart at komme med det fra fabrikken på fx M4.
2021 Audi e-tron GT
2023 Mercedes C300e
2012 Porsche 911 Carrera 3,4L
Det er rimelig fint, man sætter fx dutycycle på WM til 1bars lade tryk til 20% og ved 1.1bar ladetryk til 40% og ved 1.5bars ladetryk, der kører man fx 80%
Det er lidt underligt at der ikke er flere der kører med det, der er masser af vinde ved brugen af WM..
Mødte en knallert i Tyskland.
Nyere Yahama R6 med Akrapovic hele vejen.
I guder den lyder fin.
Men over 4. gear må han se sig slået.
Dog letter han her gassen da vi drøner forbi.
Hmm syntes nu det både lyder og ser ud til at det er pga at cyklen slipper gassen at du henter ham ind, men jeg tager jo nok fejl
Men måske i tog flere træk ?
m power skrev:Hmm syntes nu det både lyder og ser ud til at det er pga at cyklen slipper gassen at du henter ham ind, men jeg tager jo nok fejl
Men måske i tog flere træk ?
Det gør han også.
Der holder en T5 længere fremme der ligner en træls type.
Det var dog bare en turist.
Der er så mange tyske turister på Rømø at nogle mennesker tror det er Tyskland. Det er det selvfølgelig ikke i dette tilfælde. Det ligner bare. [WINKING FACE]
"Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life."
Mvh Morten
Hans: - Kia EV6 performance leasing, indtil Kia EV6 GT-line kommer hjem
Ex: Skoda Superb combi, 2010 170 hk DSG
Hendes: VW UP! 60 hk bmt
Den henter da ik en skid på den motorcykel. .. audi får da røv.... Men den hænger da ok på men det er så tydeligt den yamaha trækker væk til han slipper gassen
Sorens2 skrev:Mødte en knallert i Tyskland.
Nyere Yahama R6 med Akrapovic hele vejen.
I guder den lyder fin.
Men over 4. gear må han se sig slået.
Dog letter han her gassen da vi drøner forbi.
Jeg synes også det ser ud som om knallerten trækker fra.
Men du skriver jo at i kørte mere end 1 gang. Så jeg tænker at du måske ikke baserer udsagnet om at han må se sig slået over 4. gear på videoen men på et andet træk. For i videoen ser det ud som om at han slipper gasser lige efter du skifter til 5. gear (hvis jeg gætter gearene rigtigt altså).
Jeg tror selvfølgelig på det, når du skriver den trækker fra R6'eren over 4. gear...
Synes ikke Audien larmer så slemt. Er det med VUS'en åben?
VWPolo6CBlueGT -DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system
S4 gearkasse, 6 trins.
stadig 800 omdrejninger at gi af
Tænker 300 km/t er muligt
Vedhæftede filer
1440619587088.jpg (29.04 KiB) Vist 2998 gange
Audi RS6 V10 - Ceramic og MTM tunet
Audi Porsche avant RS2
Audi S4 B5 - TTE550S og RS drivlinje
Seat Leon 1M 4-motion HGP stage 4
- Ham der kommer herfra med mest legetøj vinder
We say it is about 330 hp between 7,200 and 7,700 rpm but I must tell you these are strong Bavarian beer-carrying horses, not the smaller ones from Italy.
- Ferdinand Piëch
Nicolai Sorensen skrev:S4 gearkasse, 6 trins.
stadig 800 omdrejninger at gi af
Tænker 300 km/t er muligt
Vedlagt er en Excel beregner...
Gearbox.S4.jpg
Ja så er der ikke så meget af rafle om
Audi RS6 V10 - Ceramic og MTM tunet
Audi Porsche avant RS2
Audi S4 B5 - TTE550S og RS drivlinje
Seat Leon 1M 4-motion HGP stage 4
- Ham der kommer herfra med mest legetøj vinder