SteffenR skrev:Jeps, jeg har arvet den.
Sent from my iPhone using Tapatalk
SteffenR skrev:Jeps, jeg har arvet den.
vw4ever skrev:Kiggede lidt på Vores fælles fælglager, min søn og jeg
Og valgte så....ja den samme som sidste år
Hvad str. Dæk kører du med? Ville godt se billede af 9" med 235/35R19 og tyrestretch.com kan ikke hjælpecarlslund skrev: Nu uden filter...
Kører med 255/35 på 9x19"keller skrev:Hvad str. Dæk kører du med? Ville godt se billede af 9" med 235/35R19 og tyrestretch.com kan ikke hjælpecarlslund skrev: Nu uden filter...
+1 til det,den ligner noget der er løgn på 20"jansom skrev:20" er for stort til den Audi. De flotteste er faktisk de grå bbs synes jeg, det ville være mit valg
+2hpo skrev:+1 til det,den ligner noget der er løgn på 20"jansom skrev:20" er for stort til den Audi. De flotteste er faktisk de grå bbs synes jeg, det ville være mit valg
Som jeg læser det, så er BBSerne også 20"TorbenRasmussen skrev:+2hpo skrev:+1 til det,den ligner noget der er løgn på 20"jansom skrev:20" er for stort til den Audi. De flotteste er faktisk de grå bbs synes jeg, det ville være mit valg
jansom skrev:Hvordan kommer du frem til det?
Det er eneste hjul der er på A4'eren.Lolle127 skrev: Og fik prøvet et sæt 20'ere på min svogers A4...
Ja det er skam ikke helt dumt. På afstandJerrilD skrev:Det ser sgu da fedt ud Michael Smed!!!
Say What!!!!! Det ser da totalt Nice ud.MichaelSmed skrev:Ja det er skam ikke helt dumt. På afstandJerrilD skrev:Det ser sgu da fedt ud Michael Smed!!!
Desværre er størrelsen for lille, og bredde for og bag, samt ET mål, helt i skoven. Så nyt må der til.
Det her viser det lidt bedre. Den kører 8,5" ET42 foran og 9,5" ET40 bagved. Foran er de alt for langt inde i skærmen, og bagved går de ud over skærmen, selv med en cambervinkel på -2,3.keller skrev:Ud fra det billede ser størrelse, Bredde, ET osv. Ud til at passe fint.
Fælgen er jeg dog ikke tosset med, der ser næsten altid tomt ud inde i den.
Bedre billede følger i morgen. Og er på vej til Norges land for at skrabe mønter sammen til nye fælgekeller skrev:Jeg kan godt se det med forhjulet, men baghjul er svært at se. Der må skrues nogle rør så der kan komme nye til