Ganske fristende, men umiddelbart piller jeg først ved motoren igen til næste år. Lige pt gør den det ganske glimrende.
Har et par andre ting på bilen der skal opgraderes inden der laves mere ved motoren
Ganske fristende, men umiddelbart piller jeg først ved motoren igen til næste år. Lige pt gør den det ganske glimrende.
De er undervejs, mangler lige at justere højden på undervognen, så ryger de påDennisMoller skrev:Jeg kører på vossen cvt (også replica - det er hvad der kan blive til ) på min Scirocco.
Syntes de sidder lige i skabet på den
Har du fået dine på?
Takker og bukker. Den er dog blevet endnu finere nu, med gevind og fælge. Billeder kommer i morgen.larslyn skrev:flot bil du har købt dig Michael, men allermest imponerende moment. 4000nm alligevel
Justeringen er vel nem nok, det er da bare at skrue nedad til der ikke er mere gevindMichaelSmed skrev:De er undervejs, mangler lige at justere højden på undervognen, så ryger de påDennisMoller skrev:Jeg kører på vossen cvt (også replica - det er hvad der kan blive til ) på min Scirocco.
Syntes de sidder lige i skabet på den
Har du fået dine på?
Bagi er den helt i bund, justeringsstykket er endda pillet ud. Foran er den så langt ned den kan komme pt. Men den går desværre rimelig tit på trækakslen, så enten må jeg hæve den lidt, hvilket jeg ikke er meget for, ellers skal den have vange cut, da jeg gerne vil have den længere ned. Det sgu ikke nemtAndré skrev:Justeringen er vel nem nok, det er da bare at skrue nedad til der ikke er mere gevind
Beklagermajbom skrev:Det var da et fesent billede!
Enig. Den mangler nogle gevaldige bremser.keller skrev:Der ser meget tomt ud inde i den fælg.
Har ikke helt besluttet mig endnu. Vil gerne have den længere ned, men den går pt lidt for tit på vangen. Men er dælme ikke meget for at skære i den fine vogn.keller skrev:Så på fb du skal lave vange cut?
Er heller ikke meget for det.keller skrev:Jeg ville ikke turde, men jeg er også en tøsedreng.
Njah, det er som man tager det. Alle mine tidligere biler var meget lavere, med undtagelse af min A4, og det gik da.svj skrev:Synes da højden passer glimrende nu.. bliver bilen ikke ret ubrugelig hvis den kommer længere ned?
TakkerKD skrev:Fin vogn! Og endda på hvide plader - fedt.
Køre også med Lowtec Megalow på min Golf 7, og der skiftede jeg til H&R Ultra Deep 150mm fjedre bagpå, så den kunne komme helt ned. Sig til hvis du skal bruge et sæt
Hvor er du fra på Fyn? Synes aldrig at have set din A4
Årh okay. Er dine fjedre ikke også trykket helt i bund bag? Har gevindstykke i nu desværre, men de er næsten også trykket helt flade. Må prøve at arbejde lidt i de kortere dæmpere så, evt de Polo 6R. Skal bare lige gøre op med mig selv, om jeg tør at lave vangecut Og mange tak for fin info!KD skrev:Skiftede kun fjedre, nåede aldrig at få dæmperne udskiftet også. Dæmperne fra Deep er lidt kortere, og derved lidt mere komfort synes jeg. Komforten med Deep fjedre uden gevind stykke kontra Lowtec fjedre uden gevind stykke, er ret ens, ingen mærkbar forskel. Dæmperen har så bare kortere vandringslængde, og derfor hurtigere går i bund ved kraftige stød. Men det bare i med en kortere dæmper - har læst lidt om Polo 6R dæmpere skulle være kortere, og stadig passe på. Lidt billigere alternativ ift H&R Deep eller opkortet Bilstein som HP Drivetech fx bruger
Så det nok derfor, kommer ikke så tit den vej forbi
Kan du have ret i. Må lige i tænkeboks.RIX skrev:ikke for noget men synes manden siger nej, hvis han bare har lidt omløb, og vidre salg til dem der har pengen til nummer 2 bil er også slut, med det vange cut.
VH:
Jep, har jeg snakket lidt med dem om. Men den giver kun 7,5mm. Og den er vidst temmelig dyr.Michael skrev:Der findes vel en tyndere trækaksel, ligesom til andre der sænker deres bil så meget? TheSuspensionCompany sælger i hvert fald sådan noget, har jeg set?
MichaelSmed skrev:Kan du have ret i. Må lige i tænkeboks.RIX skrev:ikke for noget men synes manden siger nej, hvis han bare har lidt omløb, og vidre salg til dem der har pengen til nummer 2 bil er også slut, med det vange cut.
VH:
Også lidt jeg har i bagtankerne, hvis den nu en dag skulle væk.m power skrev:Hvis jeg stod ag skulle købe sådan en fin vogn, så ville jeg 100% sikkert springe den over hvis jeg var bekendt med at der var skåret i vangen.
Hvis du vælger at montere 20" fælge på den, så tror jeg også at det vil give et helt andet look, for så kommer selve fælgkanten jo ca 12mm tættere på skærmkanten
Så var det dig der lavede billeder op med den fine vogn, der kørte ET60 foranDennisMoller skrev:Hej Michael!
Jeg lagde et billede op af min scirocco på facebook med samme fælge, da du begyndte at snakke om vangecut.
Jeg kører også i en højde hvor det er tight fit med vange og trækaksel, men jeg syntes ikke det er et problem med mindre det er store huller i vejen. Og jeg syntes altså min ser lavere ud, måske fordi det bare er det ene billede der snyder eller fordi du ikke har spacer på foran.
Prøv lige at mål med en tommestok op til dine skærmkanter, så kan vi da lige sammenligne Jeg ville bestemt ikke lave vangecut i sådan en fin vogn