Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 160
- Tilmeldt: 24. dec 2012, 13:59
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Hillerød
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
Hej
Jeg har en passat 2,0 TFSI som er med Stage 2+ APR software. Den er med upgrade autotech indmad i pumpen, Milltek catback, 3” downpipe med 200celles katalysator, pcvfic, og evoms indsugning.
Bilen blev i sidste weekend rullet på felt til 241hk og 371nm dette syntes jeg er utroligt lidt og søger derfor lidt råd til hvad problemet kan være. Bilen køre fint, hverken hugger eller hakker. Den har kørt 202.000km.
Jeg har polarfis i bilen og kan se at ladetrykket er fint peaker på 1,5bar og daler så til 1,2-1,3 bar hvor den holder den ind til der ikke er mere pust i turboen.
jeg har selv følgene i tankerne,
Den har ikke fået renset ventiler endnu så dette tænker jeg skal gøres, måske der kan gemme sig nogle kræfter der.
Brændstoffilteret har jeg tænkt at skifte.
Så har jeg tænkt på luftmængdemåler som evt. Kunne være træt ?.
Er der andre som har oplevet ligende ? Eller som har gode ideer til ting eller steder jeg lige skal kigge efter ?.
Tager imod med kyshånd
Hilsen Andreas
Jeg har en passat 2,0 TFSI som er med Stage 2+ APR software. Den er med upgrade autotech indmad i pumpen, Milltek catback, 3” downpipe med 200celles katalysator, pcvfic, og evoms indsugning.
Bilen blev i sidste weekend rullet på felt til 241hk og 371nm dette syntes jeg er utroligt lidt og søger derfor lidt råd til hvad problemet kan være. Bilen køre fint, hverken hugger eller hakker. Den har kørt 202.000km.
Jeg har polarfis i bilen og kan se at ladetrykket er fint peaker på 1,5bar og daler så til 1,2-1,3 bar hvor den holder den ind til der ikke er mere pust i turboen.
jeg har selv følgene i tankerne,
Den har ikke fået renset ventiler endnu så dette tænker jeg skal gøres, måske der kan gemme sig nogle kræfter der.
Brændstoffilteret har jeg tænkt at skifte.
Så har jeg tænkt på luftmængdemåler som evt. Kunne være træt ?.
Er der andre som har oplevet ligende ? Eller som har gode ideer til ting eller steder jeg lige skal kigge efter ?.
Tager imod med kyshånd
Hilsen Andreas
Vw Passat 3c Sportline 2,0 tfsi
Vw Golf VII 1,4 Tsi Rline
Vw Golf VII 1,4 Tsi Rline
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1966
- Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 29 times
Re: Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
Som du selv er inde på så kan det godt være dine ventiler/indsugningskanaler der er kokset til, for den burde smide mere effekt.
Når det er sagt så syntes jeg ikke at APR har ry for at lave de højeste effekter på en BWA 2.0 tfsi K03, derimod så gør de det på en BWJ 2.0 tfsi K04.
Når du har fået renset dine ventiler, så få lavet en log med VCDS
https://www.goapr.com/support/datalogging.php
Vi plejer at bruge ROUND 1 LOGGING, når den er lavet så smid den op her i tråden, så er der sikkert en eller flere der har lidt indput, eller få Kim til at kigge på den.
Når det er sagt så syntes jeg ikke at APR har ry for at lave de højeste effekter på en BWA 2.0 tfsi K03, derimod så gør de det på en BWJ 2.0 tfsi K04.
Når du har fået renset dine ventiler, så få lavet en log med VCDS
https://www.goapr.com/support/datalogging.php
Vi plejer at bruge ROUND 1 LOGGING, når den er lavet så smid den op her i tråden, så er der sikkert en eller flere der har lidt indput, eller få Kim til at kigge på den.
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 160
- Tilmeldt: 24. dec 2012, 13:59
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Hillerød
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
Tusinde tak for svar. Jeg vil prøve at lave en log på den og så få den smidt op herinde.
Jeg fik også glemt at nævne at når bilen har holdt i tomgang i 5-10 minutter og man så træder på speederen engang og den så når 4000 omdrejninger så kommer den med en god sort røgsky som lugter en del af uforbrændt benzin ?.
Jeg fik også glemt at nævne at når bilen har holdt i tomgang i 5-10 minutter og man så træder på speederen engang og den så når 4000 omdrejninger så kommer den med en god sort røgsky som lugter en del af uforbrændt benzin ?.
Vw Passat 3c Sportline 2,0 tfsi
Vw Golf VII 1,4 Tsi Rline
Vw Golf VII 1,4 Tsi Rline
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1966
- Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 29 times
Re: Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
Hmm jeg tænker lidt at hvis dine ventiler er kokset til så kan det måske godt være det der driller.
Med rene ventiler bliver motorgang og brændstofforbrug også væsentlig bedre.
Hvor gamle er dine tændrør ?
Med rene ventiler bliver motorgang og brændstofforbrug også væsentlig bedre.
Hvor gamle er dine tændrør ?
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 160
- Tilmeldt: 24. dec 2012, 13:59
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Hillerød
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
Hmm jeg må få renset ventilerne så, som en start ihvertfald
Tændrørene er fra i fredags så de er helt nye
Tændrørene er fra i fredags så de er helt nye
Vw Passat 3c Sportline 2,0 tfsi
Vw Golf VII 1,4 Tsi Rline
Vw Golf VII 1,4 Tsi Rline
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 209
- Tilmeldt: 4. jul 2015, 16:53
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 7 times
Re: Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
Jeg havde lidt samme problem på min gamle bil, Leon Fr. Og der var det retur ventilen der os lige sku opgraderes .
Nu du kan tjekke ladetryk osv , hvad så med benzin trykket ? Laver den så det den skal der ? Syns jeg ikke lige du skrev noget om.
Nu du kan tjekke ladetryk osv , hvad så med benzin trykket ? Laver den så det den skal der ? Syns jeg ikke lige du skrev noget om.
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1966
- Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 29 times
Re: Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
Det skulle ikke være nødvendigt at opgradere til en rs4 returventil på en BWA 2.0 tfsi, men nu når manifold alligevel skal af, så er det jo nemt lige at skifte den i samme omgangMikesorensen skrev:Jeg havde lidt samme problem på min gamle bil, Leon Fr. Og der var det retur ventilen der os lige sku opgraderes .
Nu du kan tjekke ladetryk osv , hvad så med benzin trykket ? Laver den så det den skal der ? Syns jeg ikke lige du skrev noget om.
Hvad angår benzintryk, så har ts vist ikke haft VCDS på endnu.
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 160
- Tilmeldt: 24. dec 2012, 13:59
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Hillerød
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
Returventilen er også skiftet til en GFB + ventil så de. Bør også være fin
Jeg ved ærligtalt ikke hva benzinteykket skal ligge på, så det er ikke tjekket nej
Jeg ved ærligtalt ikke hva benzinteykket skal ligge på, så det er ikke tjekket nej
Vw Passat 3c Sportline 2,0 tfsi
Vw Golf VII 1,4 Tsi Rline
Vw Golf VII 1,4 Tsi Rline
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1966
- Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 29 times
Re: Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
Det er ikke din dv ventil, men den her http://vagtuning.dk/oem-20-tfsi-rs4-returventilAndreasHald skrev:Returventilen er også skiftet til en GFB + ventil så de. Bør også være fin
Jeg ved ærligtalt ikke hva benzinteykket skal ligge på, så det er ikke tjekket nej
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 160
- Tilmeldt: 24. dec 2012, 13:59
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Hillerød
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
Der er også glemt at skrive at der er sat RS4 returventil påm power skrev:Det skulle ikke være nødvendigt at opgradere til en rs4 returventil på en BWA 2.0 tfsi, men nu når manifold alligevel skal af, så er det jo nemt lige at skifte den i samme omgangMikesorensen skrev:Jeg havde lidt samme problem på min gamle bil, Leon Fr. Og der var det retur ventilen der os lige sku opgraderes .
Nu du kan tjekke ladetryk osv , hvad så med benzin trykket ? Laver den så det den skal der ? Syns jeg ikke lige du skrev noget om.
Hvad angår benzintryk, så har ts vist ikke haft VCDS på endnu.
Jeg har haft VCDS på men kun for at tjekke for evt fejlkoder på motoren hvilke der ikke var nogle af
Vw Passat 3c Sportline 2,0 tfsi
Vw Golf VII 1,4 Tsi Rline
Vw Golf VII 1,4 Tsi Rline
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1966
- Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 29 times
Re: Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
Så er der kun en vej, og det er at få renset ventiler og lave en log med VCDS.AndreasHald skrev:Der er også glemt at skrive at der er sat RS4 returventil påm power skrev:Det skulle ikke være nødvendigt at opgradere til en rs4 returventil på en BWA 2.0 tfsi, men nu når manifold alligevel skal af, så er det jo nemt lige at skifte den i samme omgangMikesorensen skrev:Jeg havde lidt samme problem på min gamle bil, Leon Fr. Og der var det retur ventilen der os lige sku opgraderes .
Nu du kan tjekke ladetryk osv , hvad så med benzin trykket ? Laver den så det den skal der ? Syns jeg ikke lige du skrev noget om.
Hvad angår benzintryk, så har ts vist ikke haft VCDS på endnu.
Jeg har haft VCDS på men kun for at tjekke for evt fejlkoder på motoren hvilke der ikke var nogle af
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 160
- Tilmeldt: 24. dec 2012, 13:59
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Hillerød
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
Det vil jeg få gjort tak for hjælpen
Vw Passat 3c Sportline 2,0 tfsi
Vw Golf VII 1,4 Tsi Rline
Vw Golf VII 1,4 Tsi Rline
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1966
- Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 29 times
Re: Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
Det var så lidtAndreasHald skrev:Det vil jeg få gjort tak for hjælpen
Husk at melde tilbage når der er nyt
- Mikkel G
- Medlem
- Indlæg: 703
- Tilmeldt: 28. jul 2009, 14:48
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 101 times
- Been thanked: 104 times
Re: Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
Efter jeg fik APR Stage 2+ på min AXX k03, begyndte den at tændingsudsætte periodisk.
Gjorde det 7 ud af 10 gange da vi lavede datalog.
Men det hjalp at rense ventilerne, som var ret meget sodet til..
Ligger vist på 1.4 bar og yder 266 hk. (tror dog kardanakslen tager lidt HK)
Lyder lidt underligt, når du siger den køre fint uden at hakke eller noget..
Gjorde det 7 ud af 10 gange da vi lavede datalog.
Men det hjalp at rense ventilerne, som var ret meget sodet til..
Ligger vist på 1.4 bar og yder 266 hk. (tror dog kardanakslen tager lidt HK)
Lyder lidt underligt, når du siger den køre fint uden at hakke eller noget..
Skoda Fabia 6Y 1.2 12V vinterracer 2023-? Rundet 320.000 km.
Baguette-racer: Renault Megane 3 RS Coupé 2023-?
Audi A3 8P 2.0 TFSI Quattro 2015-2023 Solgt
Audi A4 B6 Avant 1.8T Airride 2013-2015 Solgt
Audi A4 B5 1.8T Quattro 2012-2013 Solgt
Baguette-racer: Renault Megane 3 RS Coupé 2023-?
Audi A3 8P 2.0 TFSI Quattro 2015-2023 Solgt
Audi A4 B6 Avant 1.8T Airride 2013-2015 Solgt
Audi A4 B5 1.8T Quattro 2012-2013 Solgt
- Sorens2
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 9072
- Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:48
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Ribe DK
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 123 times
Re: Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
Mikkel G skrev: Ligger vist på 1.4 bar og yder 266 hk. (tror dog kardanakslen tager lidt HK..
Det gør den ikke da feltet selv tager højde for den slags. Men mindre det er et elendigt gammelt felt.
Rullefelt - Fejlfinding - VAG speciale - Kobling/svinghjul - TDI problemer - VCDS - Kodning
Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver.
Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver.
- Mikkel G
- Medlem
- Indlæg: 703
- Tilmeldt: 28. jul 2009, 14:48
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 101 times
- Been thanked: 104 times
Re: Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
Den er rullet med stikkene taget fra Haldex-koblingen, ved ikke om det har nogen betydning om den er rullet 2wd eller 4wd?Sorens2 skrev:Det gør den ikke da feltet selv tager højde for den slags. Men mindre det er et elendigt gammelt felt.
Senest rettet af Mikkel G 26. okt 2017, 21:24, rettet i alt 1 gang.
Skoda Fabia 6Y 1.2 12V vinterracer 2023-? Rundet 320.000 km.
Baguette-racer: Renault Megane 3 RS Coupé 2023-?
Audi A3 8P 2.0 TFSI Quattro 2015-2023 Solgt
Audi A4 B6 Avant 1.8T Airride 2013-2015 Solgt
Audi A4 B5 1.8T Quattro 2012-2013 Solgt
Baguette-racer: Renault Megane 3 RS Coupé 2023-?
Audi A3 8P 2.0 TFSI Quattro 2015-2023 Solgt
Audi A4 B6 Avant 1.8T Airride 2013-2015 Solgt
Audi A4 B5 1.8T Quattro 2012-2013 Solgt
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 160
- Tilmeldt: 24. dec 2012, 13:59
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Hillerød
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
Min fejltænder på lidt forskellige cylindre nogle gange når den virkelig får noget at leve af, men ikke under normal kørsel så er der intet. Men dette kan vel også være pga tilsodet ventiler
Vw Passat 3c Sportline 2,0 tfsi
Vw Golf VII 1,4 Tsi Rline
Vw Golf VII 1,4 Tsi Rline
- Sorens2
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 9072
- Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:48
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Ribe DK
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 123 times
Re: Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
Det betyder intet.Mikkel G skrev:Den er rullet med stikkene taget fra Haldex-koblingen, ved ikke om det har nogen betydning om den er rullet 2wd eller 4wd?Sorens2 skrev:Det gør den ikke da feltet selv tager højde for den slags. Men mindre det er et elendigt gammelt felt.
Rullefelt - Fejlfinding - VAG speciale - Kobling/svinghjul - TDI problemer - VCDS - Kodning
Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver.
Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver.
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 160
- Tilmeldt: 24. dec 2012, 13:59
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Hillerød
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
jeg har endnu ikke fået lavet noget på bilen, der er en del at se til på arbejdet for tiden
men jeg har lagt mærke til at via polarfisen så kommer olietemperturen ALDRIG over 82 grader og ligger normalt ved 78 grader, selv ved lidt hård kørsel. Hvad ligger jeres olietempertur på ?
det samme med min vandtempertur, den ligger også omkring 74 grader selvom bilen har kørt i 25 minutter ? ville mene denne skulle helst op og ramme 90 grader ? eller er det bare mig ?.
måske dette kan være med til at den ikke laver flere krafter end den gør ?. nogle gode inputs ?
men jeg har lagt mærke til at via polarfisen så kommer olietemperturen ALDRIG over 82 grader og ligger normalt ved 78 grader, selv ved lidt hård kørsel. Hvad ligger jeres olietempertur på ?
det samme med min vandtempertur, den ligger også omkring 74 grader selvom bilen har kørt i 25 minutter ? ville mene denne skulle helst op og ramme 90 grader ? eller er det bare mig ?.
måske dette kan være med til at den ikke laver flere krafter end den gør ?. nogle gode inputs ?
Vw Passat 3c Sportline 2,0 tfsi
Vw Golf VII 1,4 Tsi Rline
Vw Golf VII 1,4 Tsi Rline
-
- Medlem
- Indlæg: 868
- Tilmeldt: 28. apr 2010, 10:15
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 15 times
Re: Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
Ny termostat. De ligger begge normalt omkring 90C i drifttemperatur.AndreasHald skrev:jeg har endnu ikke fået lavet noget på bilen, der er en del at se til på arbejdet for tiden
men jeg har lagt mærke til at via polarfisen så kommer olietemperturen ALDRIG over 82 grader og ligger normalt ved 78 grader, selv ved lidt hård kørsel. Hvad ligger jeres olietempertur på ?
det samme med min vandtempertur, den ligger også omkring 74 grader selvom bilen har kørt i 25 minutter ? ville mene denne skulle helst op og ramme 90 grader ? eller er det bare mig ?.
måske dette kan være med til at den ikke laver flere krafter end den gør ?. nogle gode inputs ?
Det har tilgengæld ikke noget med din ydelse at gøre.
Få lavet nogle logs, ellers bliver det rent gætværk.
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 160
- Tilmeldt: 24. dec 2012, 13:59
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Hillerød
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
Til info, så blev thermostat og begge følere skiftet. Derefter skete der en hel del mere ! Derudover skiftede jeg min GFB+ ud med en original Rev G og derefter kørte bilen helt perfekt og fik de sikkert manglende krafter
Vw Passat 3c Sportline 2,0 tfsi
Vw Golf VII 1,4 Tsi Rline
Vw Golf VII 1,4 Tsi Rline
-
- Medlem
- Indlæg: 868
- Tilmeldt: 28. apr 2010, 10:15
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 15 times
Re: Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
Hvor købte du den GFB DV+? Der har været en del påstyr om nogle dårlige kinesiske kopier solgt på bl.a. Ebay.
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 160
- Tilmeldt: 24. dec 2012, 13:59
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Hillerød
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
Købte den hos BN autoteknik, så jeg tror ikke at det er en kopi
Vw Passat 3c Sportline 2,0 tfsi
Vw Golf VII 1,4 Tsi Rline
Vw Golf VII 1,4 Tsi Rline
-
- Medlem
- Indlæg: 868
- Tilmeldt: 28. apr 2010, 10:15
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 15 times
Re: Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
Nej, så er det næppe en kopi!
Fedt du fik løst problemet og at du lige opdaterer tråden!
Fedt du fik løst problemet og at du lige opdaterer tråden!
- Mikkel G
- Medlem
- Indlæg: 703
- Tilmeldt: 28. jul 2009, 14:48
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 101 times
- Been thanked: 104 times
Re: Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
Gad vide om man tør sætte en GFB+ på, har en liggende til når jeg laver Stage 3
Dog købt hos AKS tuning..
Godt i fik løst det..
Dog købt hos AKS tuning..
Godt i fik løst det..
Skoda Fabia 6Y 1.2 12V vinterracer 2023-? Rundet 320.000 km.
Baguette-racer: Renault Megane 3 RS Coupé 2023-?
Audi A3 8P 2.0 TFSI Quattro 2015-2023 Solgt
Audi A4 B6 Avant 1.8T Airride 2013-2015 Solgt
Audi A4 B5 1.8T Quattro 2012-2013 Solgt
Baguette-racer: Renault Megane 3 RS Coupé 2023-?
Audi A3 8P 2.0 TFSI Quattro 2015-2023 Solgt
Audi A4 B6 Avant 1.8T Airride 2013-2015 Solgt
Audi A4 B5 1.8T Quattro 2012-2013 Solgt
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 160
- Tilmeldt: 24. dec 2012, 13:59
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Hillerød
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
Hmm det jo bare at prøve. det jo heldigvis ikke så svært at skifte den og ja det var ret lækkert at få det løst.
Vw Passat 3c Sportline 2,0 tfsi
Vw Golf VII 1,4 Tsi Rline
Vw Golf VII 1,4 Tsi Rline
- Mikkel G
- Medlem
- Indlæg: 703
- Tilmeldt: 28. jul 2009, 14:48
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 101 times
- Been thanked: 104 times
Re: Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
Ja netop K03 er lidt sværere end K04. Men det er ikke meget. Bliver nemt at sætte på, når jeg får min k04 lader på Kører pt. med 06H145710D.
Skoda Fabia 6Y 1.2 12V vinterracer 2023-? Rundet 320.000 km.
Baguette-racer: Renault Megane 3 RS Coupé 2023-?
Audi A3 8P 2.0 TFSI Quattro 2015-2023 Solgt
Audi A4 B6 Avant 1.8T Airride 2013-2015 Solgt
Audi A4 B5 1.8T Quattro 2012-2013 Solgt
Baguette-racer: Renault Megane 3 RS Coupé 2023-?
Audi A3 8P 2.0 TFSI Quattro 2015-2023 Solgt
Audi A4 B6 Avant 1.8T Airride 2013-2015 Solgt
Audi A4 B5 1.8T Quattro 2012-2013 Solgt
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 55
- Tilmeldt: 29. mar 2011, 08:47
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Esbjerg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
Re: Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
Apr’s software tager højde for motorens temperatur så hvis din motor ikke er driftvarm får du ikke max ydelse.
Mvh Dennis
Mvh Dennis
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 160
- Tilmeldt: 24. dec 2012, 13:59
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Hillerød
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
Nej det fandt jeg ud af
Vw Passat 3c Sportline 2,0 tfsi
Vw Golf VII 1,4 Tsi Rline
Vw Golf VII 1,4 Tsi Rline