siccio skrev:Frandsen, kan godt mærke du føler dig irriteret over det med lyset, men glæd dig nu over den fine bil, og ikke mindst led lyset i den.
Kan ud fra dit indlæg om kørekort se vi tog ca på samme tid i, også 1999 her. Dog var jeg 20 år, da jeg der selv skulle betale, og penge var få dengang
Alt menneskelig viden er dog at vi hvor ældre er miste syn, nogle hurtigere en andre, men se hvor mange der begynder med briller i 40-45 års alderen.
Ingen tvivl om en 18-20 årig ser bedre en vi gør gennemsnitteligt, men køreerfaring og sikkert vovemod er vi nok dygtigere billister igen gennemsnitteligt.
Er overbevist om at kørte du på veje, som her på Djursland, hvor der er skovområder og mange sving samt mørkt som =sort ja så ville du finde glæde i fjernlys, især med dine led.
Køre man på lettere oplyste veje, ja enig så forsvinde ideen jo med det, da man får hjælp. Som på motorveje hvor bare baglys fra andre, og fornuftigt afstand, rammer man jo ikke noget, før den forankørende uanset
Jeg og andre tolkede jo, ud fra dine indlæg at du mener fjernlys ikke er nødvendigt.
Håber dog jeg har fanget den nu, og nyd din bil.
Tilbage til trådens spor.....
Haha langtlys er på ingen måde overflødigt. Det kan bruges i mange tilfælde og tak, indtil videre lever bilen da op til forventningerne, på næsten alle punkter.
Hilsen Dan