Leveringstid På Ny Polo Gti

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Besvar
Kevinff
Aktiv medlem
Indlæg: 2948
Tilmeldt: 25. jan 2012, 10:33
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 967 times
Been thanked: 507 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af Kevinff » 19. okt 2019, 16:02

GaSelle skrev:
Frandsen6000 skrev:
19. okt 2019, 14:38
VWAU skrev:
På ingen måde - men at sæderne er SÅ dårlige var er overraskelse. I samme prisklassen kan man få en Ford Fiesta ST med fremragende sæder. VW har sparet big time de forkerte sted. Min kammerats ST var forsynet med fremragende dæk. At VW sparer på dæk og sæder i en GTI er totalt ØV.
Syntes bestemt ik sæderne er dårlige i GTIen. Jeg sidder fantastisk i mine og kan sagtens køre langt uden problemer.


Hilsen Dan
Der er jo ikke to, der er ens bygget og har samme præferencer.
Enig men "problemet" er ofte at Erling (VWAU) har det med at få sine personlige meninger til at lyde som værende facts og det er det jo egentlig slet ikke :) kan selvfølgelig også være mig der lægger alt for meget i det.
These users thanked the author Kevinff for the post (total 3):
MichaelSmedGaSelleDanielB12

Brugeravatar
KBoesen
Aktiv medlem
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 26. okt 2009, 19:45
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Lowland
Has thanked: 378 times
Been thanked: 261 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af KBoesen » 19. okt 2019, 16:08

Swan skrev:
19. okt 2019, 13:07
Kontrolleret dæktryk?
Det havde jeg faktisk ikke - Det er ikke blevet gjort siden jeg smed hjulene på, dæktryk kontrolleret og allerede her konstateret at den trak en smule skævt.
Har så bare først fået gjort noget ved det nu.

Har dog lige været ude og kontrollere nu og trykket er stadig lige i øjet hele vejen rundt. :-)
1994 VW Passat Variant GL VR6 - Børnelokkeren

Brugeravatar
KBoesen
Aktiv medlem
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 26. okt 2009, 19:45
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Lowland
Has thanked: 378 times
Been thanked: 261 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af KBoesen » 19. okt 2019, 16:13

VWAU skrev:
19. okt 2019, 13:33


På ingen måde - men at sæderne er SÅ dårlige var er overraskelse. I samme prisklassen kan man få en Ford Fiesta ST med fremragende sæder. VW har sparet big time de forkerte sted. Min kammerats ST var forsynet med fremragende dæk. At VW sparer på dæk og sæder i en GTI er totalt ØV.
Sparet på dæk? Hvad mener du? Min mors blev leveret på Conti Sportcontact 5. Dem jeg har ellers har set har været med Bridgestone Potenza (Hvilken i min bog er et skoddæk, men stadig mærkevare)

Og kan ikke følge dig i sæderne. De er selvfølgelig ikke lige så lækre, som dem man brugte i G5 og G6 GTI, men derudover synes jeg sku de er lækre og støtter min krop rigtigt fint (180, normal af bygning). Og turen vi kørte i bilen hjem fra forhandler på 150 km, blev jeg ikke træt i krop eller ben. :-)
1994 VW Passat Variant GL VR6 - Børnelokkeren

Morten Hedensted
Medlem
Indlæg: 859
Tilmeldt: 19. maj 2011, 22:52
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1722 times
Been thanked: 467 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af Morten Hedensted » 19. okt 2019, 16:20

KBoesen skrev:
19. okt 2019, 16:13
VWAU skrev:
19. okt 2019, 13:33


På ingen måde - men at sæderne er SÅ dårlige var er overraskelse. I samme prisklassen kan man få en Ford Fiesta ST med fremragende sæder. VW har sparet big time de forkerte sted. Min kammerats ST var forsynet med fremragende dæk. At VW sparer på dæk og sæder i en GTI er totalt ØV.
Sparet på dæk? Hvad mener du? Min mors blev leveret på Conti Sportcontact 5. Dem jeg har ellers har set har været med Bridgestone Potenza (Hvilken i min bog er et skoddæk, men stadig mærkevare)

Og kan ikke følge dig i sæderne. De er selvfølgelig ikke lige så lækre, som dem man brugte i G5 og G6 GTI, men derudover synes jeg sku de er lækre og støtter min krop rigtigt fint (180, normal af bygning). Og turen vi kørte i bilen hjem fra forhandler på 150 km, blev jeg ikke træt i krop eller ben. :-)
Den Polo GTI vi har stående er monteret med samme bedagede Michelin dæk som Erling henviser til.
Jeg synes det er en fin bil til prisen, men kvalitetsoplevelsen er slet ikke på vanligt VW niveau.
Det er vores søn på 21 der bruger bilen. Det lyder ikke til, at det skal være sådan en næste gang. Han savner kvalitet osv fra den Golf årgang 17 han kom af med.
2023 VW ID.7 Style
2023 VW ID. Buzz Style
2006 Toyota Sportsvan 2.2 D-4D-D Cat Sport

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 10874
Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 662 times
Been thanked: 1902 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af GaSelle » 19. okt 2019, 17:28

Kevinff skrev:
19. okt 2019, 16:02
GaSelle skrev:
Frandsen6000 skrev:
19. okt 2019, 14:38


Syntes bestemt ik sæderne er dårlige i GTIen. Jeg sidder fantastisk i mine og kan sagtens køre langt uden problemer.


Hilsen Dan
Der er jo ikke to, der er ens bygget og har samme præferencer.
Enig men "problemet" er ofte at Erling (VWAU) har det med at få sine personlige meninger til at lyde som værende facts og det er det jo egentlig slet ikke :) kan selvfølgelig også være mig der lægger alt for meget i det.
Dét påstulat er jeg slet ikke uenig i ;)
These users thanked the author GaSelle for the post (total 2):
Morten HedenstedKevinff

Toom
Helt nyt medlem
Indlæg: 69
Tilmeldt: 19. apr 2009, 13:59
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Vejle
Has thanked: 0
Been thanked: 8 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af Toom » 19. okt 2019, 19:36

Morten Hedensted skrev:
19. okt 2019, 16:20


Den Polo GTI vi har stående er monteret med samme bedagede Michelin dæk som Erling henviser til.
Jeg synes det er en fin bil til prisen, men kvalitetsoplevelsen er slet ikke på vanligt VW niveau.
Det er vores søn på 21 der bruger bilen. Det lyder ikke til, at det skal være sådan en næste gang. Han savner kvalitet osv fra den Golf årgang 17 han kom af med.
Jeg syntes at Polo’en er på vanlig Polo-niveau.
Og husk på at en Golf GTI selvfølgelig er mærkbart bedre...... men koster så 200.000,- extra i forhold til Polo’en!! Så det ender jo med en bil (nr. to) til over en halv million.
Polo GTI 19’

Alpaka
Helt nyt medlem
Indlæg: 81
Tilmeldt: 4. jun 2019, 15:59
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 20 times
Been thanked: 7 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af Alpaka » 19. okt 2019, 22:15

KBoesen skrev:
19. okt 2019, 12:47
Er der nogen af jer, der har fået lavet en sporing af jeres GTI?

Min mors har vi lige sporet for 2. gang, og den står helt i nul på alle parametre, bortset fra camper (stadig indenfor det grønne område).
Den trækker en my til venstre og jeg er ved at blive vanvittig (Min mor har ikke opdaget det).

Men hvad filan er der lige at gøre, når alt står rigtigt, bortset fra camper og den kan man ikke justere på dem.

Så var mere om der var nogle der havde det fået gjort, så det kunne sammenlignes. :-)
Jeg har fået sporet min. Rattet var ikke centreret ved ligeudkørsel. Det blev ok efter sporing, dog meget følsom i rattet nu. Tør ikke rigtig at få kigget på det igen efter at værkstedet ridsede 2 fælge og ødelagde nederste stykke af instrumentbotdet med en stor fed revne /ridse.

Har før med nye biler oplevet elendig sporing ved levering, hvilket forhandlerne har været dårlige til at afhjælpe. Har brugt euromaster til sporing af alle mine biler, nye som brugte. Og må bare sige, at de har leverer hver gang. Selvom det er trælse penge.

RIX
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6809
Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 220 times
Been thanked: 69 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af RIX » 19. okt 2019, 23:58

Hvis bilen har kørt xx km med forkert sporing, skal man køre endel km for at slide dækket så det passer til den nye sporing evt. Får den til og spinne lidt aka. Lav en lille brænder det er ikke noget spas men fakta.

Til ham der oplever den er nervøs ved lige udkørsel, hvis hjulene står lige ud så opleves bilen nervøs, sådan en tysk forhjulstrækker skal spidse lidt(ikke ret meget men bare lige lidt) er i tæt på horsens så, skal i kører ind til
Horsens bilcenter og få chefen til booke allan til og spore den, det er ikke det allerbedste apparat med allan har 200% styr på det. I siger bare den skal spores som søren rix plejer og få det lavet😉
Ps. Allan stod i mange år og kun sporede biler ved vulcano Horsens,
Vh
These users thanked the author RIX for the post:
DanielB12

Brugeravatar
KBoesen
Aktiv medlem
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 26. okt 2009, 19:45
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Lowland
Has thanked: 378 times
Been thanked: 261 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af KBoesen » 20. okt 2019, 10:29

Alpaka skrev:
19. okt 2019, 22:15
Jeg har fået sporet min. Rattet var ikke centreret ved ligeudkørsel. Det blev ok efter sporing, dog meget følsom i rattet nu.
Det var lige nøjagtigt det problem der også var på min mors. Den kørte fint ligeud, men rattet stod bare skævt.
Blev så sporet, rattet kom til at stå rigtigt, men nu begyndte bilen at trække en smule til venstre.

Har du evt. en sporingsrapport på bilen, fra da den blev leveret og til nu? :-)
1994 VW Passat Variant GL VR6 - Børnelokkeren

Alpaka
Helt nyt medlem
Indlæg: 81
Tilmeldt: 4. jun 2019, 15:59
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 20 times
Been thanked: 7 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af Alpaka » 20. okt 2019, 10:36

KBoesen skrev:
20. okt 2019, 10:29
Alpaka skrev:
19. okt 2019, 22:15
Jeg har fået sporet min. Rattet var ikke centreret ved ligeudkørsel. Det blev ok efter sporing, dog meget følsom i rattet nu.
Det var lige nøjagtigt det problem der også var på min mors. Den kørte fint ligeud, men rattet stod bare skævt.
Blev så sporet, rattet kom til at stå rigtigt, men nu begyndte bilen at trække en smule til venstre.

Har du evt. en sporingsrapport på bilen, fra da den blev leveret og til nu? :-)
Jeg forsøger at få den fra værkstedet i morgen. Kunne ikke få den med i første omgang.

Morten Hedensted
Medlem
Indlæg: 859
Tilmeldt: 19. maj 2011, 22:52
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1722 times
Been thanked: 467 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af Morten Hedensted » 20. okt 2019, 10:42

Toom skrev:
19. okt 2019, 19:36
Morten Hedensted skrev:
19. okt 2019, 16:20


Den Polo GTI vi har stående er monteret med samme bedagede Michelin dæk som Erling henviser til.
Jeg synes det er en fin bil til prisen, men kvalitetsoplevelsen er slet ikke på vanligt VW niveau.
Det er vores søn på 21 der bruger bilen. Det lyder ikke til, at det skal være sådan en næste gang. Han savner kvalitet osv fra den Golf årgang 17 han kom af med.
Jeg syntes at Polo’en er på vanlig Polo-niveau.
Og husk på at en Golf GTI selvfølgelig er mærkbart bedre...... men koster så 200.000,- extra i forhold til Polo’en!! Så det ender jo med en bil (nr. to) til over en halv million.
Jeg har ikke nævnt Golf GTI! Jeg har henvist til den Golf årgang 17, der fremgår af min signatur!
Kvalitetsoplevelsen af vores Polo GTI, er ringere end den der var i den første bil vi havde til knægten, en Polo 1.0 TSI årgang 16. Der er meget mere hård plastik i den nuværende.
Uagtet den lidt ringe kvalitetsoplevelse, er bilen som helhed fin til prisen.
2023 VW ID.7 Style
2023 VW ID. Buzz Style
2006 Toyota Sportsvan 2.2 D-4D-D Cat Sport

Frandsen6000
Medlem
Indlæg: 534
Tilmeldt: 4. mar 2019, 00:11
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 113 times
Been thanked: 65 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af Frandsen6000 » 21. okt 2019, 20:43

Nogen af jer der har lagt mærke til, at hvis man køre rundt i sports mode også slukker bilen, så når man tænder igen så lyder mode knappen stadig, men i det digitale instrumentering står der D i gearvælgeren, syntes også den stadig har sports lyden og det men at den skifter som i normal mode og man skal ind og vælge sports mode igen, selvom det er valgt? Måske bare min der gør det.

Horsens49
Helt nyt medlem
Indlæg: 13
Tilmeldt: 10. maj 2019, 19:15
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 4 times
Been thanked: 8 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af Horsens49 » 21. okt 2019, 23:20

Frandsen6000 skrev:
21. okt 2019, 20:43
Nogen af jer der har lagt mærke til, at hvis man køre rundt i sports mode også slukker bilen, så når man tænder igen så lyder mode knappen stadig, men i det digitale instrumentering står der D i gearvælgeren, syntes også den stadig har sports lyden og det men at den skifter som i normal mode og man skal ind og vælge sports mode igen, selvom det er valgt? Måske bare min der gør det.
Min gør det også men jeg har vænnet mig til at skifte til normal mode inden jeg slukker helt. Mener også det er det samme i eco mode (selvom det ikke bliver brugt meget 😉)
These users thanked the author Horsens49 for the post:
Frandsen6000

Alpaka
Helt nyt medlem
Indlæg: 81
Tilmeldt: 4. jun 2019, 15:59
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 20 times
Been thanked: 7 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af Alpaka » 22. okt 2019, 12:39

KBoesen skrev:
20. okt 2019, 10:29
Alpaka skrev:
19. okt 2019, 22:15
Jeg har fået sporet min. Rattet var ikke centreret ved ligeudkørsel. Det blev ok efter sporing, dog meget følsom i rattet nu.
Det var lige nøjagtigt det problem der også var på min mors. Den kørte fint ligeud, men rattet stod bare skævt.
Blev så sporet, rattet kom til at stå rigtigt, men nu begyndte bilen at trække en smule til venstre.

Har du evt. en sporingsrapport på bilen, fra da den blev leveret og til nu? :-)
Jeg har modtaget følgende billeder fra VW. De data / tal der fremgår under FØR, er åbenbart efter udmålingen og justering. Ser de her tal rigtige ud? Kan se der er flere røde tal, og afvigelser fra side til side?
Vedhæftede filer
Side 1.jpg
Side 1.jpg (104.05 KiB) Vist 697 gange
Side 2.jpg
Side 2.jpg (111.31 KiB) Vist 697 gange

Nicklossi
Aktiv medlem
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 28. apr 2014, 19:27
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 27 times
Been thanked: 508 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af Nicklossi » 22. okt 2019, 15:15

Du kan jo prøve at sammenligne det med min/Max spec :)

RIX
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6809
Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 220 times
Been thanked: 69 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af RIX » 22. okt 2019, 15:52

Dine toe er ikke iorden, skal se om jeg kan finde min seddel når jeg er hjemme igen imorgen aften

Vh.

Brugeravatar
Thor-thor
Aktiv medlem
Indlæg: 1740
Tilmeldt: 29. dec 2014, 21:21
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 22 times
Been thanked: 694 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af Thor-thor » 22. okt 2019, 16:30

Morten Hedensted skrev:
19. okt 2019, 16:20
........
Det er vores søn på 21 der bruger bilen. Det lyder ikke til, at det skal være sådan en næste gang. Han savner kvalitet osv fra den Golf årgang 17 han kom af med.
Kan man blive adopteret? ;)
(Mine forældre glemte desværre punktet: "indkøb af GTI til sønnike" på listen over forældreopgaver, da jeg var 21... ;))
These users thanked the author Thor-thor for the post (total 2):
HansHDanielB12

Morten Hedensted
Medlem
Indlæg: 859
Tilmeldt: 19. maj 2011, 22:52
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1722 times
Been thanked: 467 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af Morten Hedensted » 22. okt 2019, 16:35

Thor-thor skrev:
Morten Hedensted skrev:
19. okt 2019, 16:20
........
Det er vores søn på 21 der bruger bilen. Det lyder ikke til, at det skal være sådan en næste gang. Han savner kvalitet osv fra den Golf årgang 17 han kom af med.
Kan man blive adopteret? ;)
(Mine forældre glemte desværre punktet: "indkøb af GTI til sønnike" på listen over forældreopgaver, da jeg var 21... ;))
Næ nej, vi har rigeligt. Hvis ret skal være ret bidrager han indirekte selv. Støtten tager af med alderen. Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
2023 VW ID.7 Style
2023 VW ID. Buzz Style
2006 Toyota Sportsvan 2.2 D-4D-D Cat Sport

Alpaka
Helt nyt medlem
Indlæg: 81
Tilmeldt: 4. jun 2019, 15:59
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 20 times
Been thanked: 7 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af Alpaka » 22. okt 2019, 16:40

RIX skrev:
22. okt 2019, 15:52
Dine toe er ikke iorden, skal se om jeg kan finde min seddel når jeg er hjemme igen imorgen aften

Vh.
Lyder da godt, så kan vi sammenligne alle 3, med vores data. Ang. Toe, så er tallene umiddelbart inden for specs. - selvom det ser ud til at være i rød.

Brugeravatar
Lau16
Medlem
Indlæg: 756
Tilmeldt: 14. jun 2008, 22:55
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 59 times
Been thanked: 98 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af Lau16 » 22. okt 2019, 21:31

Alpaka skrev:
22. okt 2019, 16:40
RIX skrev:
22. okt 2019, 15:52
Dine toe er ikke iorden, skal se om jeg kan finde min seddel når jeg er hjemme igen imorgen aften

Vh.
Lyder da godt, så kan vi sammenligne alle 3, med vores data. Ang. Toe, så er tallene umiddelbart inden for specs. - selvom det ser ud til at være i rød.
Argh, det er minus ;)
2020 VW Polo GTI
2016 SEAT Leon 1.2 TSI

Alpaka
Helt nyt medlem
Indlæg: 81
Tilmeldt: 4. jun 2019, 15:59
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 20 times
Been thanked: 7 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af Alpaka » 22. okt 2019, 21:42

Lau16 skrev:
22. okt 2019, 21:31
Alpaka skrev:
22. okt 2019, 16:40
RIX skrev:
22. okt 2019, 15:52
Dine toe er ikke iorden, skal se om jeg kan finde min seddel når jeg er hjemme igen imorgen aften

Vh.
Lyder da godt, så kan vi sammenligne alle 3, med vores data. Ang. Toe, så er tallene umiddelbart inden for specs. - selvom det ser ud til at være i rød.
Argh, det er minus ;)
Modtaget. så må den jo justeres igen!

Frandsen6000
Medlem
Indlæg: 534
Tilmeldt: 4. mar 2019, 00:11
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 113 times
Been thanked: 65 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af Frandsen6000 » 23. okt 2019, 18:19

Så er GTIen sku sat til salg. Regner med at flytte til den by hvor jeg arbejder, så syntes det er for mange penge at have ståen stille. Men der er godt nok mange til salg pt. Tror det var 73 stk på bilbasen.


Hilsen Dan

Brugeravatar
malern
Medlem
Indlæg: 1072
Tilmeldt: 31. jan 2012, 19:44
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: køge
Has thanked: 60 times
Been thanked: 33 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af malern » 23. okt 2019, 18:39

Frandsen6000 skrev:Så er GTIen sku sat til salg. Regner med at flytte til den by hvor jeg arbejder, så syntes det er for mange penge at have ståen stille. Men der er godt nok mange til salg pt. Tror det var 73 stk på bilbasen. BilledeBilledeBillede


Hilsen Dan
Ja det helt vildt det antal i lille DK.
Overvejer kraftigt om vi skal bytte vores ind til E Golfen.
T6 Transpeter TDI
Golf 7.5 Variant Highline TDI DSG
Malerfirmaet Vholm. Alt i malerarbejde og maling. Speciel VAGCars rabat

Jesper_christiansen
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af Jesper_christiansen » 23. okt 2019, 18:57

Frandsen6000 skrev:Så er GTIen sku sat til salg. Regner med at flytte til den by hvor jeg arbejder, så syntes det er for mange penge at have ståen stille. Men der er godt nok mange til salg pt. Tror det var 73 stk på bilbasen. BilledeBilledeBillede


Hilsen Dan
Så bør det gøre en smule ved priserne så vi der kigger ny Polo kan gøre en god handel Billede

Sendt fra min Moto G (5) Plus med Tapatalk


Frandsen6000
Medlem
Indlæg: 534
Tilmeldt: 4. mar 2019, 00:11
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 113 times
Been thanked: 65 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af Frandsen6000 » 23. okt 2019, 19:02

Jesper_christiansen skrev:
Frandsen6000 skrev:Så er GTIen sku sat til salg. Regner med at flytte til den by hvor jeg arbejder, så syntes det er for mange penge at have ståen stille. Men der er godt nok mange til salg pt. Tror det var 73 stk på bilbasen. BilledeBilledeBillede


Hilsen Dan
Så bør det gøre en smule ved priserne så vi der kigger ny Polo kan gøre en god handel Billede

Sendt fra min Moto G (5) Plus med Tapatalk
Ja det ved jeg ikke. Jeg har lagt min midt i feltet, så der er både en del der er dyrere og kørt mere men også andre der er billigere men har mindre udstyr og flere km end min. Men altså er ik tvunget til at skulle af med den, men skader aldrig at prøve.


Sent from my iPad using Tapatalk

Toom
Helt nyt medlem
Indlæg: 69
Tilmeldt: 19. apr 2009, 13:59
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Vejle
Has thanked: 0
Been thanked: 8 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af Toom » 23. okt 2019, 21:13

Frandsen6000 skrev:
23. okt 2019, 18:19
Så er GTIen sku sat til salg. Regner med at flytte til den by hvor jeg arbejder, så syntes det er for mange penge at have ståen stille. Men der er godt nok mange til salg pt. Tror det var 73 stk på bilbasen. BilledeBilledeBillede


Hilsen Dan
Vildt... syntes kun der var 28 stk. forleden dag.

Fungere sænkningen fint sammen med Sport Select undervognen!
Polo GTI 19’

Frandsen6000
Medlem
Indlæg: 534
Tilmeldt: 4. mar 2019, 00:11
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 113 times
Been thanked: 65 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af Frandsen6000 » 23. okt 2019, 21:23

Toom skrev:
Frandsen6000 skrev:
23. okt 2019, 18:19
Så er GTIen sku sat til salg. Regner med at flytte til den by hvor jeg arbejder, så syntes det er for mange penge at have ståen stille. Men der er godt nok mange til salg pt. Tror det var 73 stk på bilbasen. BilledeBilledeBillede


Hilsen Dan
Vildt... syntes kun der var 28 stk. forleden dag.

Fungere sænkningen fint sammen med Sport Select undervognen!
Der er 80 til salg i dag haha det går stærkt.

Ja det syntes jeg, har dog ik rigtig noget at sammenligne med men syntes det er behagligt og der er tydeligt forskel stadig på normal oh sport mode.


Hilsen Dan

Brugeravatar
SteffenR
Meget aktiv medlem
Indlæg: 8650
Tilmeldt: 13. jun 2008, 13:11
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 54 times
Been thanked: 259 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af SteffenR » 24. okt 2019, 01:19

Vw leaser dem ud til 15000kr ned og 3500 om måneden
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year."


Ironi kan forekomme

Kevinff
Aktiv medlem
Indlæg: 2948
Tilmeldt: 25. jan 2012, 10:33
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 967 times
Been thanked: 507 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af Kevinff » 24. okt 2019, 06:30

SteffenR skrev:Vw leaser dem ud til 15000kr ned og 3500 om måneden
De har bare ekstremt svært ved at fastsætte en dato. En kammerat har fået afvide at enten får han sin i denne måned ellers så først engang i det nye år.

Morten Hedensted
Medlem
Indlæg: 859
Tilmeldt: 19. maj 2011, 22:52
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1722 times
Been thanked: 467 times

Re: Leveringstid På Ny Polo Gti

Indlæg af Morten Hedensted » 24. okt 2019, 06:51

SteffenR skrev:Vw leaser dem ud til 15000kr ned og 3500 om måneden
Ja helt kedelig standard.
Vi giver knap 4.250 i leasing og den er ikke loaded, der er kun det mest nødvendige. Dog kunne navi nok spares væk, men det var en lagerbil til hurtig levering.


Sent from my iPhone using Tapatalk
2023 VW ID.7 Style
2023 VW ID. Buzz Style
2006 Toyota Sportsvan 2.2 D-4D-D Cat Sport

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"