Vi kan jo tage en tur når den kan rulle og så se om du får retDreamer101 skrev: ↑21. mar 2020, 08:00Aah surt med kaliber og fælg
Mht kompression, synes jeg bare at 7.5:1 lyder vanvittigt.. Jeg kunne forstå det, hvis bilen skulle kører på 95 oktan og hive sp meget effekt ud der som muligt..
Inden jeg købte min bmw, havde jeg selv sådan en Audi a3 med 3.2 motor som din vr6. Den var jeg også gået i gang med at bestille diverse stumper til, til turbo ombygning.. Men jo flere dele jeg købte ind, jo mere syntes jeg bilen var gammel at kigge på og til sidst endte jeg med at sælge hele lortet igen. Men jeg husker at jeg landede på kompressionsforhold på 9.0:1 til endaily driver, netop fordi den ikke skulle død ved 1500 rpm, men også være rimelig økonomisk på brændstofforbruget, når man cruisede på landevej/motorvej. Mit mål hed dengang i omegn af 500 hk På noget Borg warner efr 7670/8374.. Men i dag, har jeg ikke fortrudt et sekund at jeg solgte alt hvad jeg havde til den bil, og sparede op til en baghjulstrækker i stedet for, men det skal ikke tage din glæde fra dig projekt, jeg synes det er fedt der er nogle der gider at gøre det på de her lidt ældre biler den er jo stadigt fed sådan en R32
Det dejligt når man finder en bil/ mærke man er glad for. Så er der heldigvis ingen som kan få en på andre tanker.
Ja det er ved at være en gammel bil. Dog synes jeg at den har lige så gode omend ikke bedre kørekomfort end vw's modeller op til 2015.
Har kun være positivt "overrasket" indtil videre.
Og med den tur den får nu. Bliver det " jo næsten " som en ny bil igen.
Hele drivlinien enten renoveret eller nyt på. Også bøsninger