![Billede](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji23.png)
“The automaker confirmed that the electric SUV is going to have a towing capacity of up to 1,900 kg (4,200 lbs), which is reasonable for an SUV of this size.”
https://electrek.co/2020/09/07/vw-id4-t ... nce-video/
Det kan være det bliver én af forskellene på ENYAQ og ID.4KMDTHY skrev:Forvirringen er total![]()
“The automaker confirmed that the electric SUV is going to have a towing capacity of up to 1,900 kg (4,200 lbs), which is reasonable for an SUV of this size.”
https://electrek.co/2020/09/07/vw-id4-t ... nce-video/
Ja det nærmeste man kommer er vel det de kalder Lounge. Personligt kan jeg ikke fordrage alcantara sæder, så mig gør det ikke noget.
Det er jo smag og behag, jeg er ikke vild med læderTarget skrev:Ja det nærmeste man kommer er vel det de kalder Lounge. Personligt kan jeg ikke fordrage alcantara sæder, så mig gør det ikke noget.
Jeg foretrækker klart læder, jo tykkere og blødere, jo bedre.
Ja.
Fyr designeren.. den øjebæ skal ihvertfald ikke holde i min indkørselxbn skrev: ↑9. sep 2020, 06:43Og en id.6 med 3 sæderækker https://insideevs.com/news/443023/volks ... shots/amp/
Enig, det ligner mere en krysning imellem en Mercedes og en Peugeot end noget fra VW.TorbenRasmussen skrev: ↑9. sep 2020, 07:06Ahhh, det må altså næsten være en and. Den deler jo ingen designtræk med andre VW, og næsten heller ikke med den konceptbil, de mener den stammer fra. Det ligner jo en Kia fra 2010...
Enig, det ligner at den bevidst er kamufleret som fx en Peugeot 5008DanielB12 skrev:Hvis man kigger godt efter, så kan man se der ikke er nogen dybde i detaljerne - ligner en nascar-bil.
Det er vidst ret normalt omend måske ikke så udbredt? Så en udstilling af en prototype i wolfsburg af en Passat som var klistret til med klistermærker så det lignede en Insignia..
Hvad er en and? Der kommer en ID.6, det er 100%. En 6-personers udgave er formentligt designet til det kinesiske marked og kan også sagtens bruges på det amerikanske marked, hvor de har denne "smukke" model:TorbenRasmussen skrev: ↑9. sep 2020, 07:06Ahhh, det må altså næsten være en and. Den deler jo ingen designtræk med andre VW, og næsten heller ikke med den konceptbil, de mener den stammer fra. Det ligner jo en Kia fra 2010...
Kunne vel forlange at han brugte maske/handsker og tørrede max bagefter...
Den løsning der virker sgu underligt, ja. De står i hvert fald heller ikke mere en 1 meter fra hinanden... og selv forhandleren bruger en klud... hvad foregår der...
Jeg gætter på en 80'er med alt udstyr ender omkring 550K. Hvilket desværre er i overkanten. Men lad os nu se, måske jeg bliver lykkeligt overrasket!
Når der ikke er vished omkring priserne efter 1.1.21, så er der ikke nogen grund til at konfigurere en bil.
Ahh, der er vi ikke enige.
Kan sagtens følge dit argument
Nu var det mest for at være flabet over for DanielHansH skrev: ↑18. sep 2020, 10:30Kan sagtens følge dit argument![]()
Men måske ... tænker om det ikke kunne give mening for nogen, at man kan se hvilke muligheder der gives af udstyrspakker, samt hvilke options man kan krydse af sammen med hvad osv osv.
Er med på at prisen (næsten) altid er en afgørende præmis. Men måske nogen alligevel kan få lidt ud af en "konfigurator uden priser"..
Husk at elbiler i Norge sælges uden moms. Så du skal lige trække 20% fra Octaviaens pris for at sammenligne.Abyssinier skrev: ↑18. sep 2020, 11:29En pris med afgift er nok svært at give på Skoda Enyaq på nuværende tidspunkt men jeg kunne også godt tænke mig en prisindikation uden afgift.
I Norge koster en Skoda Enyaq 80 nogenlunde det samme som en Skoda Octavia Combi PHEV. Jeg ved godt at afgifterne ikke er ens men jeg vil da være lidt træt af at købe den kommende Octavia PHEV for et halvt år senere at erfare, at jeg kan købe en Enyaq 80 til nogenlunde samme pris. Det tror jeg dog ikke på med det danske afgiftssystem og manglende afklaring af, hvad der skal ske efter nytår. Enyaq ser fin ud men gætter på at den bliver noget dyrere. Så venter lidt endnu...